Obstarávanie

Poskytovanie služieb komunikačnej infraštruktúry pre potreby Slovenskej obchodnej inšpekcie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
151 200,00
Konečná suma(Bez DPH):
97 916,66
Zaplatené:
64.75%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
64215000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
mesiac
Množstvo:
36.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Komplexné riešenie IP telefónie pre objednávateľa a to v rozsahu objektov Ústredného inšpektorátu a krajských inšpektorátov.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Funkcionalita:, Hodnota / charakteristika: Virtuálna ústredňa (ďalej ako zariadenie č. 8).; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave, Bajkalská 21/A, Bratislava;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, Bratislava;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj, Pekárska 23, Trnava;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trenčíne pre Trenčiansky kraj, Hurbanova 59, Trenčín;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Nitre pre Nitriansky kraj, Staničná 9, Nitra;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Žiline pre Žilinský kraj, Predmestská 71, Žilina;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Banskej Bystrici pre Banskobystrický kraj, Dolná 46, Banská Bystrica;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Prešove pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, Prešov;; Technické vlastnosti: Miesta poskytovania, body pripojenia:, Hodnota / charakteristika: • Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Košiciach pre Košický kraj, Vrátna 3, Košice.; Technické vlastnosti: Počet hlasových kanálov:, Hodnota / charakteristika: 30 (tridsať).; Technické vlastnosti: IP telefóny využívajúce Session Initiation Protocol (ďalej ako „SIP protokol“):, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ zabezpečí poskytovanie služby na 180 (stoosemdesiat) ks IP telefónoch objednávateľa značky Yealink T21P E2.; Technické vlastnosti: Správa IP telefónov:, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ preberá správu IP telefónov a všetku konfiguráciu a inštaláciu zabezpečuje poskytovateľ.; Technické vlastnosti: Bezpečnosť IP telefónie:, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ zabezpečí, že IP telefónia bude v samostatnom sieťovom segmente, prípadne navrhne ekvivalentné bezpečnostné riešenie.; Technické vlastnosti: Sieť interných telefónnych klapiek:, Hodnota / charakteristika: Volania medzi internými klapkami všetkých miest poskytovania objednávateľa bezplatne.; Technické vlastnosti: Napojenie elektronických zabezpečovacích systémov ochrany budov verejného obstarávateľa na centrálny pult ochrany polície (mestská, štátna):, Hodnota / charakteristika: 4 (štyroch) analógových liniek (Trenčín, Nitra, Banská Bystrica, Košice).; Technické vlastnosti: Osobitná informačná linka:, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ zabezpečí funkčnosť osobitnej informačnej linky pre nahlasovanie nebezpečných výrobkov – 0850 111 937.; Technické vlastnosti: Komunikátor vo výťahu:, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ zabezpečí funkčnosť komunikátoru v 2 (dvoch) výťahoch na ÚI a Bratislavskom inšpektoráte, ktoré majú analógové pripojenie končiace kabelážou v serverovni na ÚI,...; Technické vlastnosti: Komunikátor vo výťahu:, Hodnota / charakteristika: ...napr. ATA prevodníkom a službu aktivuje na Virtuálnej ústredni tak, aby sa dalo z výťahu spojiť na telefónnom čísle.; Technické vlastnosti: Tarifikácia volaní:, Hodnota / charakteristika: Sekundová tarifikácia od prvej sekundy (okrem bezplatného volania v rámci siete interných klapiek).; Technické vlastnosti: Technická podpora:, Hodnota / charakteristika: 12 hodinový Hotline 6:00 - 18:00 hod. v pracovných dňoch.; Technické vlastnosti: Reporty:, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ poskytne detailný výpis hovorov, záznam o každom hovore vrátane volajúceho čísla, volaného čísla, času a dátumu, ...; Technické vlastnosti: Reporty:, Hodnota / charakteristika: ...trvania hovoru a ceny vo forme jednoduchého prístupu k online záznamom cez webové rozhranie alebo na konci mesiaca e-mailom vo formáte xls. / xlsx.; Technické vlastnosti: Zabezpečenie čísiel:, Hodnota / charakteristika: Prenos existujúcich telefónnych čísiel v prípade zmeny poskytovateľa zabezpečí nový poskytovateľ, na vlastné náklady.; Technické vlastnosti: Technické zabezpečenie virtuálnej ústredne:, Hodnota / charakteristika: Objednávateľ požaduje redundantné riešenie. V prípade výpadku zariadenie okamžite preberá jeho funkcionalitu záložná verzia.; Technické vlastnosti: Správa a konfigurácia:, Hodnota / charakteristika: O správu a konfiguráciu ústredne sa stará poskytovateľ.; Technické vlastnosti: Starostlivosť, údržba, servis:, Hodnota / charakteristika: Všetok servis ústredne, požiadavky na smerovanie hovorov (na klapky, mobilné čísla, skupiny, podľa času, dátumu)...; Technické vlastnosti: Starostlivosť, údržba, servis:, Hodnota / charakteristika: ...a akýchkoľvek zmien v konfigurácii rieši poskytovateľ a sú zhrnuté v cene riešenia počas celej doby platnosti zmluvy.; Technické vlastnosti: Portál pre zmenu názvov klapiek a práv na volanie:, Hodnota / charakteristika: Poskytovateľ zabezpečí správu pre existujúci portál na zmenu názvov klapiek a práv na volanie. ...; Technické vlastnosti: Portál pre zmenu názvov klapiek a práv na volanie:, Hodnota / charakteristika: ... V prípade zmeny poskytovateľa, nový poskytovateľ vytvorí prístup na rovnaký portál alebo ekvivalent na vlastné náklady.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Forwarding Unconditional: okamžité presmerovanie prichádzajúcich volaní: bezpodmienečné okamžité presmerovanie všetkých prichádzajúcich volaní na iné telefónne číslo zvolené účastníkom.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Forward on Busy: Presmerovanie prichádzajúcich volaní pri obsadení: presmerovanie prichádzajúcich volaní na iné telefónne číslo zvolené používateľom,...; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: ...ak volaný práve telefonuje s iným používateľom.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Forward on No Answer: Presmerovanie prichádzajúcich volaní pri neprihlásení: presmerovanie všetkých prichádzajúcich volaní na iné telefónne číslo, zvolené používateľom, ak sa volaný neprihlási.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Transfer: Presmerovanie prebiehajúceho hovoru na iného účastníka.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Waiting: Počas prebiehajúceho volania je volaný účastník informovaný o ďalšom prichádzajúcom hovore upozorňovacím tónom a číslom alebo menom na displeji...; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: ...(v prípade volania z klapky za predpokladu, že meno je v systéme priradené ku klapke).; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Queuing: Umožňuje prijať viac hovorov ako je počet klapiek alebo operátorov. Volajúci účastník môže počas čakania na spojenie počuť nahratú hlášku alebo hudbu.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Pick-up: Táto funkcia umožňuje účastníkovi, aby prijal hovor inej osoby v skupine, bez toho aby opustil svoj stôl....; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: ...Na používanie tejto funkcie je nutné mať v systéme priradených účastníkov do skupiny. Zdvihnutie hovoru inej osobe je možné iba v rámci jednej skupiny.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Voicemail: Odkazová hlasová schránka. Hlasová schránka môže byť pre každú klapku, pre skupinu, alebo pre celú organizáciu. ...; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: ...V systéme musí byť nadefinovaný spôsob vyzdvihnutia správ: cez telefón alebo e-mailom.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Do Not Disturb: Nevyrušovať: prichádzajúce hovory sú v tomto režime dočasne premenovávané podľa nastavenia v Call Routingu ...; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: (napr. do hlasovej schránky, na recepciu, alebo na iné zvolené číslo, obsadzovací tón). Postup: Zapnúť a vypnúť tlačidlom DND/nerušiť na telefónnom prístroji.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: 3-way Conference: Vytvorí konferenciu s 3 (troma) účastníkmi bez ohľadu na to v akej sú sieti. (napr. umožní vytvoriť telekonferenciu medzi klapkami, fixnými, VoIP a mobilnými účastníkmi).; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Dialed, Received and Missed calls: Zoznam hovorov: zoznam posledných volaných, prijatých a zmeškaných hovorov. Informáciu o počte zmeškaných hovoroch zobrazuje telefónny prístroji na displeji.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: CLIP: Identifikácia volajúceho účastníka a volaného čísla, resp. mena: služba umožňuje volanému účastníkovi zobraziť na displeji telefónne číslo, resp. meno.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: CLIR: Zamedzí zobrazenie čísla volajúceho u volaného (CLIR).; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Detail Records (CDR): Detailný výpis hovorov: záznam o každom hovore vrátane volajúceho čísla, volaného čísla, času a dátumu, trvania hovoru a ceny. ...; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: ...Jednoduchý prístup k online záznamom cez webové rozhranie alebo na konci mesiaca e-mailom vo formáte xls. /xlsx.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Recording: Umožňuje nahrávanie hovorov. Obe strany musia byť o nahrávaní upozornené.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call Barring: Povolené typy volaní: umožňuje vybraným klapkám, alebo skupinám povoľovať typy volaní. Príklad: Vrátnica môže volať iba na klapky v rámci organizácie a núdzové čísla. ...; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: ...Jednotlivé oddelenie má povolené volať iba miestne a medzimestské volania.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Call hold: Podržanie hovoru.; Technické vlastnosti: Požadované funkcie ústredne:, Hodnota / charakteristika: Music on Hold: Pri podržaní hovoru počuje účastník hudbu. Hudbu si môže objednávateľ nastaviť podľa vlastného výberu.; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: Fixný mesačný poplatok za hlasové VoIP služby na všetky lokality.; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: Náklady na migráciu všetkých služieb.; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: Volania na osobitné číslo 0850 111 937 z celého územia Slovenskej republiky v cene miestneho hovoru pre volajúceho.; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: Zabezpečenie a prevádzka funkčného spojenia bezpečnostných zariadení budov objednávateľa s políciou alebo zmluvnou ochrannou službou objednávateľa, ...; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: ... cenu za ATA prevodníky alebo ekvivalent a službu na pripojenie a spojazdnenie komunikátora vo výťahoch.; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: Požadovaný mesačný rozsah minutáže, ktorý je fixný (v prípade prekročenia fixného mesačného rozsahu minutáže bude v odôvodených prípadoch medzi poskytovateľom a objednávateľom uzatvorený dodatok ...; Technické vlastnosti: Štruktúra ceny za Hlasové VoIP služby musí obsahovať:, Hodnota / charakteristika: ...k zmluve v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. Zákon o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov), pričom zodpovednosť za kontrolu spotreby preberá kontaktná osoba objednávateľa.; Technické vlastnosti: BluePhone 0850, Hodnota / charakteristika: 17,00; Technické vlastnosti: FreePhone 0800, Hodnota / charakteristika: 7,00; Technické vlastnosti: Slovensko - medzimesto, Hodnota / charakteristika: 69,00; Technické vlastnosti: Slovensko - miestne hovory, Hodnota / charakteristika: 163,00; Technické vlastnosti: Slovensko - osobitné siete, Hodnota / charakteristika: 3,00; Technické vlastnosti: Slovensko - mobilné hovory, Hodnota / charakteristika: 2 049,00; Technické vlastnosti: Špeciálne čísla, Hodnota / charakteristika: 3,00; Technické vlastnosti: Zahraničie - mobilné siete, Hodnota / charakteristika: 4,00; Technické vlastnosti: Zahraničie - 1. pásmo, Hodnota / charakteristika: 12,00

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SWAN Mobile, a.s. 2 117 500,00 20% EUR Dátum neuvedený 359660

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.