Obstarávanie

Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
15 182,00
Konečná suma(Bez DPH):
14 994,81
Zaplatené:
98.76%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30237131-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
2680.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je poskytnutie služby, spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 4 mesiacov, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania.; Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce.; Elektronickou stravovacou kartou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je vo výške 5,48 eur a je asociovaná ku Stravovacej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu.; Každý zamestnanec dostane jednu elektronickú stravovaciu kartu, ktorá sa bude na mesačnej báze dobíjať stravnými jednotkami.; Stravovacia karta bude určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach a na úhradu v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín), ktoré sú zmluvnými partnermi úspešného uchádzača (ďalej len „stravovacie zariadenia“).; Držiteľom karty bude zamestnanec verejného obstarávateľa. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: obsahovať názov a logo dodávateľa.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: byť opatrená najmenej 3 osobitnými ochrannými prvkami proti falšovaniu a zneužitiu, ktoré uchádzač vo svojej ponuke popíše.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: byť bezkontaktná.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: obsahovať štvormiestny číselný PIN kód s možnosťou jeho zmeny - pričom požiadavka na zadanie PIN kódu sa uplatní pri platení sumy, ktorá prevyšuje 50 eur.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: mať minimálnu platbu kartou od 0,01 eur.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: byť použiteľná na účel stravovania (nie výber v hotovosti).; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: mať platnosť minimálne 18 mesiacov a obsahovať dátum expirácie (vyznačený rok a mesiac); mať platnosť elektronických stravovacích kariet aj počas 3 mesiacov po skončení rámcovej dohody.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: byť s možnosťou individuálneho overenia zostatku hodnoty elektronických stravných jednotiek v eurách priamo na účtenke z POS terminálu, online na webovom portáli uchádzača alebo v mobilnej aplikácii.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: po každej transakcii mať možnosť zobraziť aktuálny zostatok účtu stravovacej karty.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: mať číselný kód karty, prípadne uvedené meno a priezvisko držiteľa karty.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: v prípade ceny, ktorá je vyššia ako zostatok na karte osobitne na stravovanie, zamestnancovi musia stravovacie zariadenia umožniť v hotovosti doplatiť skutočnú účtovanú cenu.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: byť bezodplatne prevedená do vlastníctva verejného obstarávateľa momentom dodania.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: byť na požiadanie držiteľa karty okamžite zablokovaná v prípade jej straty, krádeže alebo zničenia.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: v prípade straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty verejný obstarávateľ požaduje bezodplatne vyhotoviť a dodať novú elektronickú stravovaciu kartu nahradzujúcu pôvodnú.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: byť zabezpečené dodanie novej elektronickej stravovacej karty najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: byť zabezpečené, aby elektronické stravovacie poukážky nevyužité do dátumu nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty, boli prenesené na novú.; Technické vlastnosti: Elektronická stravovacia karta musí najmä:, Hodnota / charakteristika: obsahovať poučenie pre účely správneho používania pre držiteľa karty.

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Predpokladaný priemerný počet zamestnancov počas trvania Rámcovej dohody (4 mesiace), Jednotka: osoba, Minimum: 48, Maximum: , Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Nominálna hodnota stravnej jednotky, Jednotka: EUR, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5,48; Technické vlastnosti: Predpokladané maximálne množstvo stravných jednotiek odobratých za 4 mesiace, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2680

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Up Déjeuner, s. r. o. 2 14 994,81 0% EUR Dátum neuvedený 360024

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.