Predmetom zákazky je poskytnutie a zabezpečenie služieb spojených s prevádzkou a údržbou existujúceho Jednotného informačného systému hospodárskej mobilizácie Slovenskej republiky (ďalej len JISHM) s cieľom zabezpečiť bezproblémovú prevádzku JISHM, a to prostredníctvom nasledovných Paušálnych služieb a Služieb a prác na vyžiadanie:
a) Paušálne služby:
- Zabezpečenie spoľahlivej a bezpečnej prevádzky a údržby operačných systémov Hlavného pracoviska (ďalej len HP) a Záložného pracoviska (ďalej len ZP), zálohovania prostredníctvom programu Acronis, vrátane konfiguračných prác a bezpečnostných aktualizácií
- Zabezpečenie prevádzky a údržby VPN pripojení potrebných k zabezpečeniu vzdialenej správy HP a ZP
- Zabezpečenie funkčného prepojenia HP a ZP, zabezpečenie synchronizácii dát medzi HP a ZP a k zabezpečeniu spoľahlivej a bezpečnej prevádzky JISHM pre prípad výpadku HP alebo ZP
- Zabezpečenie spoľahlivej a bezpečnej prevádzky a údržby databázových systémov vrátane konfiguračných prác a bezpečnostných aktualizácií
- Monitorovanie vyťaženia serverov a optimalizácia Správa PKI, certifikátov, eID overovanie používateľov vrátane eID account managementu používateľov a činnosti s tým súvisiace
- Zabezpečenie spoľahlivej a bezpečnej prevádzky a údržby produkčnej verzie JISHM na HP a ZP
- Zabezpečenie spoľahlivej a bezpečnej prevádzky a údržby testovacej verzie JISHM na ZP
- Zabezpečenie spoľahlivej a bezpečnej prevádzky a údržby ArcGIS servera
- Zabezpečenie spoľahlivej a bezpečnej prevádzky a údržby aplikačneho servera na HP a ZP (Microsoft Internet Information Services)
- Zabezpečenie spoľahlivej a bezpečnej prevádzky a údržby antivírového programu Eset v rámci jednotlivých fyzických a virtuálnych serverov
- Zabezpečenie spoľahlivej a bezpečnej prevádzky a údržby odosielania a prijímania E-mailových správ z JISHM prostredníctvom Kerio Servera
- Zabezpečenie spoľahlivého prepojenia HP a ZP na SMS centrum a prevádzka SMS správ prostredníctvom SMS centra. Zabezpečenie štatistík odoslaných, prijatých alebo nedoručených SMS podľa potreby objednávateľa na základe údajov z JISHM, resp. CRM systému operátora
- Zabezpečenie služieb spojených s vytvorením alebo zmenou prístupu používateľa
- Zabezpečenie služieb spojených s anonymizáciou údajov pri zrušení subjektu hospodárskej mobilizácie
- Zabezpečenie prepnutia systémov medzi HP a ZP a naopak, v prípade poruchy alebo nevyhnutných servisných činností na jednotlivých lokalitách
- Zabezpečenie spoľahlivej a bezpečnej prevádzky a údržby integračnej vrstvy na Ústredný portál verejnej správy (ďalej len ÚPVS) na modul Identity Access Management (ďalej len IAM)
- Zabezpečenie synchronizácie a údržby registrov
- Zabezpečenie komplexnej konzultačnej podpory pre riešenie problémov používateľov formou hotline cez telefón, mobil alebo e-mail počas pracovnej doby
- Služby spojené s analýzou nahlásených hotline pre JISHM
- Zabezpečenie opráv a vývoja programového vybavenia JISHM, ktoré sú nutné pre splnenie legislatívnych povinností
- Služby spojené s údržbou softvérových licencií
- Metodická pomoc pri medzirezortných a rezortných poradách a rokovaniach súvisiacich s hospodárskou mobilizáciou a JISHM
- Návrhy opatrení na prípadné úpravy a zmeny JISHM, ktoré môžu zvýšiť spoľahlivosť, efektívnosť a bezpečnosť prevádzky JISHM
- Zabezpečenie prevádzky JISHM v súlade so zákonom o ISVS a o KB
b) Služby a práce na vyžiadanie:
- Zabezpečenie služieb a prác na vyžiadanie (činnosť zameraná na riešenie vývoja a zmien JISHM na vyžiadanie objednávateľa alebo na odporúčanie poskytovateľa a rozhodnutia objednávateľa)
Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č.1 (Opis predmetu zákazky) a v Prílohe č. 2 (Obchodné podmienky / Návrh servisnej zmluvy) súťažných podkladov.