Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzky podporných informačných systémov: Kontaktné centrum, Service Desk, Umbrella Monitoring a Dynatrace (ďalej len „APV“ alebo „CSM“) na základe dohodnutých cieľových úrovni podporných služieb (ServiceLevelTarget – SLT). Súčasťou predmetu zákazky je poskytnutie nasledovných podporných služieb: - Servisná podpora – Správa Incidentov / Problémov, Upgrade / Update pre Kontaktné centrum, - Servisná podpora – Správa Incidentov / Problémov, Upgrade / Update pre Service Desk, - Prevádzková podpora – Profylaktika pre Kontaktné centrum, - Prevádzková podpora – Profylaktika pre Service Desk, - Reporting/Hodnotenie. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie objednávkových služieb podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v oblasti: - Zmenová podpora – Správa zmien, Upgrade / Update, - Prevádzková podpora – Konzultácia, Administrácia, Školenie, - Prevádzková podpora – Profylaktika
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.