Obstarávanie

Zabezpečenie komplexných služieb v oblasti BOZP a OPP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky v Bratislave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
23 760,00
Konečná suma(Bez DPH):
16 872,00
Zaplatené:
71.01%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
mesiac
Množstvo:
24.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Poskytovanie komplexných služieb v zmysle zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR v oblasti BOZP prostredníctvom výkonu bezpečnostného technika a komplexné služby zabezpečujúce výchovu a vzdelávanie v oblasti ochrany práce a bezpečnostno-technické služby na základe oprávnenia vydaného Národným inšpektorátom práce.; Poskytovanie komplexných služieb v oblasti OPP v zmysle zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR .; Vypracovanie a pravidelná aktualizácia vnútorných predpisov a smerníc v oblasti BOZP a OPP.; Vykonávanie kontrolnej činnosti, konzultačnej, metodickej a inej činnosti podľa potrieb objednávateľa v oblasti BOZP a OPP.; Vzdelávanie a školenie v oblasti BOZP a OPP zamestnancov, vedúcich zamestnancov, dohodárov ako aj iných osôb, ktoré sa zdržujú v priestoroch s vedomím objednávateľa vždy pri ich nástupe, preradení na iné pracovisko, technológiu a podobne vrátane ich pravidelného školenia najmä všeobecné vzdelávanie pre práce v administratíve, vodičov, vo výškach, v poľnohospodárstve, v laboratóriách, práce s chemikáliami a podobne.; Trvanie zmluvného vzťahu / poskytovania služby BOZP a OPP: 24 mesiacov.; Informácie o objednávateľovi vo vzťahu ku predmetu zákazky k 15.04.2024:; Pracoviská/objekty objednávateľa: Bratislava (Nové Mesto, Vrakuňa), Rovinka, Báhoň, Beluša, Nové Zámky, Veľký Meder, Veľké Ripňany, Želiezovce, Bodorová, Dolné Plachtince, Vígľaš, Košice, Jakubovany, Spišská Belá, Spišské Vlachy, Vranov nad Topľou, Belža, Čierna nad Tisou, Vyšné Nemecké, Michalovce rekreačné zariadenie Moštenica, rekreačné zariadenie Pribylina a prenajaté priestory objednávateľa; Počet pracovníkov: 508; Počet sezónnych zamestnancov: približne 30/rok (vykonávajú spravidla poľnohospodársku činnosť na skúšobných staniciach); Dohodári: približne 80/rok

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Predmet poskytovaných služieb tvorí najmä:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: V oblasti BOZP:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vypracovanie, vedenie, pravidelná aktualizácia a kontrola dokumentácie BOZP v zmysle platných predpisov, Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vykonávanie pravidelných kontrol stavu BOZP (kontrola pracovísk, strojov, nástrojov, zariadení, vyhradených technických zariadení, budov, kontrola dodržiavania všeobecne záväzných právnych predpisov, interných predpisov a platných technických noriem na zaistenie BOZP). Z vykonaných kontrol predkladá dodávateľ písomný záznam. V prípade zistenia nedostatkov vyžadujúcich si riešenie na ich odstránenie bezodkladne oznamuje tieto skutočnosti telefonicky alebo e-mailom a následne aj písomne., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Kontrola plnenia povinností objednávateľa vyplývajúcich z kontrol vykonaných u objednávateľa v oblasti BOZP., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vykonávanie vzdelávania, školení opakovane a pri nástupe zamestnancov, pri preradení, alebo zaradení na nové miesto či stroj, technológiu a podobne, vrátane osôb ktoré sa s vedomím objednávateľa nachádzajú v jeho priestoroch. Vzdelávanie sa môže realizovať prezenčne, alebo elektronicky po dohode s objednávateľom., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Pravidelná aktualizácia plánov školení zamestnancov a plánov odborných prehliadok a skúšok., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Spolupráca a zastupovanie objednávateľa po odbornej stránke s kontrolnými orgánmi štátneho odborného dozoru a účasť na kontrolách so zástupcom objednávateľa., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Spolupráca s pracovnou zdravotnou službou (ďalej len „PZS“) pri posudzovaní a vypracovaní analýzy nebezpečenstva ohrozenia života a zdravia pri práci., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Dohľad nad vykonaním predpísaných lekárskych prehliadok vo vzťahu k práci, ktoré sú zabezpečované PZS., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vedenie evidencie a prehľadu pracovísk s rizikom poškodenia zdravia pôsobením škodlivých faktorov práce., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Riešenie stavu BOZP (aj pri zmenách využitia priestorov alebo stavebných úpravách) v spolupráci s PZS (návrhy pracovísk na úpravu pracovných činností, návrhy na úpravu alebo výmenu a pod.)., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Evidovanie a registrácia pracovných úrazov, iných úrazov a nebezpečných udalostí vrátane závažných priemyselných havárií a účasť na vyšetrovaní, vypracovanie záverov a šetrení, predpísanej dokumentácie, oznamovať ustanoveným spôsobom príslušným orgánom vznik pracovných úrazov, chorôb z povolania a iných poškodení zdravia z práce., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Zisťovanie a odstraňovanie príčin vzniku pracovných úrazov, iných úrazov a nebezpečných udalostí vrátane závažných priemyselných havárií, ako aj spolupráca pri odškodňovaní úrazov a chorôb z povolania., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vypracovanie správy o stave a vývoji a zabezpečení úloh BOZP v rámci ktorej navrhuje postupy pre prípad vzniku poškodenia., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vykonávanie výchovnej, vzdelávacej, odbornej, poradenskej a konzultačnej činnosti v oblasti BOZP., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Po dohode s objednávateľom vykonávanie kontroly dychovej skúšky zamestnancov s certifikovaným prístrojom na meranie alkoholu v krvi., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Po dohode s objednávateľom vykonávať kontrolu dodržiavania používania OOPP zamestnancami., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Spolupráca s objednávateľom pri vypracúvaní návrhov na úpravu a zariadení pracovného prostredia a priestorov z hľadiska BOZP., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Kontrola dodržiavania bezpečnostných požiadaviek (predpisov, pravidiel, zásad, odporúčaní a pod.)., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Ukladanie povinnosti príslušnému vedúcemu zamestnancovi vykonať nevyhnutné opatrenia na ochranu BOZP ak je bezprostredne ohrozený život alebo zdravie zamestnanca., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Kontrolná činnosť BOZP v detašovaných pracoviskách v rámci územia SR minimálne 1x ročne resp. podľa potreby, každé detašované pracovisko., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Označovať rizikové priestory a pracoviská symbolmi, značkami a piktogramami., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: V oblasti OPP:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vykonávanie preventívnych protipožiarnych prehliadok v objektoch objednávateľa, minimálne 1 x za 3 mesiace, na občasných pracoviskách minimálne 1 x 12 mesiacov so zápisom do požiarnej knihy., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Určovanie miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru a počtu členov protipožiarnych hliadok., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vykonávanie školení opakovane a pri nástupe zamestnancov, vedúcich zamestnancov, pri preradení, alebo zaradení na nové miesto či stroj, technológiu a podobne, vrátane osôb ktoré sa s vedomím objednávateľa nachádzajú v jeho priestoroch. Školenie sa môže realizovať prezenčne, alebo elektronicky po dohode s objednávateľom., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: V prípade potreby pravidelné vykonávanie odbornej prípravy protipožiarnych hliadok a zamestnancov zabezpečujúcich ochranu pred požiarmi v mimopracovnom čase., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Počas žatevných prác vykonávať vhodné opatrenia a odbornú prípravu zamestnancov., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Navrhovať opatrenia pri činnostiach a na miestach so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru. V prípade potreby pripravuje a eviduje písomné povolenia povolenia., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vypracovanie, vedenie, pravidelná aktualizácia a kontrola dokumentácie OPP v zmysle platných predpisov v súlade so skutočným stavom., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Navrhovať vhodnosť a rozmiestnenie prenosných hasiacich prístrojov a vecných prostriedkov ochrany pred požiarmi a kontrolovať ich dobu funkčnosti., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Príprava, organizácia a vyhodnocovanie cvičných požiarnych poplachov minimálne 1 x za 12 mesiacov na všetkých pracoviskách., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Určovanie požiadaviek na protipožiarnu bezpečnosť pri užívaní stavby a pri zmene v užívaní stavby., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Usmerňovanie, organizovanie a kontrolovanie plnenia povinností objednávateľa vyplývajúcich z predpisov OPP., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Zastupovanie objednávateľa a zúčastňovanie sa pri požiarnych kontrolách zo strany štátneho dozoru., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Určovanie požiadaviek na protipožiarnu bezpečnosť bezodkladne po vykonaní akejkoľvek kontroly protipožiarnej bezpečnosti., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vypracovanie správy o plnení úloh na úseku OPP, správy o stave OPP a navrhovanie príslušných opatrení na odstránenia zistených nedostatkov., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Označovať rizikové priestory a pracoviská symbolmi, značkami a piktogramami., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Vykonávanie výchovnej, vzdelávacej, odbornej, poradenskej a konzultačnej činnosti v oblasti OPP., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.; Technické vlastnosti: Kontrolovať dodržiavanie zákazu fajčenia, používania otvoreného ohňa., Hodnota / charakteristika: Počas trvania zmluvného vzťahu.

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Zabezpečenie komplexných služieb v oblasti BOZP a OPP, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 24

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SAFEN Management Consulting, s.r.o. 6 16 872,00 0% EUR 26. Apríl 2024 382839

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.