Obstarávanie

Výkon činnosti stavebného dozoru investora


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 144 480,00
Konečná suma(Bez DPH):
5 200,00
Zaplatené:
0.45%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71315300-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služby, konkrétne ide o vykonávanie činností súvisiacich s výkonom stavebno – technického dozoru pre potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa stavebných prác v zmysle prílohy č. 2 k SP Návrh zmluvy o výkone stavebného dozoru týchto súťažných podkladov pre stavbu s názvom: „Zvolen – KRUHOVÝ OBJAZD na križovatke ulice J. Kollára a cesty 2460“. Zhotoviteľ stavby bude vybraný na základe výsledku verejnej súťaže s názvom: „Zvolen – KRUHOVÝ OBJAZD na križovatke ulice J. Kollára a cesty 2460“ vyhlásenej vo Vestníku verejného obstarávania č. 254/2023 dňa 20.12.2023 pod zn. oznámenia 39366-MSP a v Úradnom Vestníku EÚ OJ S 244/2023 zo dňa 19.12.2023 pod č. oznámenia 769166-2023. Súťažné podklady vrátane projektovej dokumentácie k jednotlivým zákazkám, konkrétne k zákazkám s názvom: „Zvolen – KRUHOVÝ OBJAZD na križovatke ulice J. Kollára a cesty 2460“ sú zverejnené na nasledovnej URL adrese elektronického systému JOSEPHINE: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/50832/summary Miestom plnenia predmetu zákazky je bližšie špecifikované na zverejnené na nasledovnej URL adrese elektronického systému JOSEPHINE: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/50832/summary Stavebno - technicky dozor bude zodpovedný za odovzdanie staveniska zhotoviteľovi, kontrolu harmonogramu stavby, kontrolu stavebného denníka, kontrolu súladu zhotovovanej stavby s projektovou dokumentáciou, kontrolu kvality stavebných prác, organizovanie odovzdania a prevzatia stavby, kontrola odstraňovaných vád a nedorobkov, prípravu podkladov na kolaudačné konanie, vyhotovovanie pravidelných správ a ich predloženie objednávateľovi a ďalšie povinnosti v zmysle príloh týchto súťažných podkladov. Trvanie výkonu stavebno – technického dozoru bude od prevzatia staveniska zhotoviteľom do kolaudácie stavby, resp. až do riadneho splnenia všetkých činností a povinností v zmysle prílohy č. 2 k SP Návrh zmluvy o výkone stavebného dozoru týchto súťažných podkladov. Výsledkom verejného obstarávania je uzavretie Zmluvy o výkone Stavebného dozoru medzi verejným obstarávateľom a úspešným záujemcom. Zmluva nadobúda platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť po splnení nasledovných kumulatívnych podmienok: a) dňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády SR /www.crz.gov.sk/ a v súlade s § 47a ods. 1 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov v spojení s § 5a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov, a; b) dňom nadobudnutia účinnosti Zmluvy so zhotoviteľom stavby. Všetky náklady a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s poskytnutím služby musia byť súčasťou celkovej ceny. Navrhovaná zmluvná cena musí byť špecifikovaná ako maximálna a pevne daná. Cena sa nesmie meniť počas doby trvania zmluvného vzťahu. Akékoľvek iné zmeny sa môžu robiť len na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorá prekročí výšku finančných prostriedkov, ktoré má na daný účel vyčlenené.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
StVS - servising, s.r.o. 10 5 200,00 Neuvedené EUR 8. Apríl 2024 383371 https://crz.gov.sk/zmluva/9145471/ {"desc"=>"Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služby, konkrétne ide o vykonávanie činností súvisiacich s výkonom stavebno – technického dozoru pre potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa stavebných prác v zmysle prílohy č. 2 k SP Návrh zmluvy o výkone stavebného dozoru týchto súťažných podkladov pre stavbu s názvom: „Zvolen – KRUHOVÝ OBJAZD na križovatke ulice J. Kollára a cesty 2460“. \n\nZhotoviteľ stavby bude vybraný na základe výsledku verejnej súťaže s názvom: „Zvolen – KRUHOVÝ OBJAZD na križovatke ulice J. Kollára a cesty 2460“ vyhlásenej vo Vestníku verejného obstarávania č. 254/2023 dňa 20.12.2023 pod zn. oznámenia 39366-MSP a v Úradnom Vestníku EÚ OJ S 244/2023 zo dňa 19.12.2023 pod č. oznámenia 769166-2023.\n\nSúťažné podklady vrátane projektovej dokumentácie k jednotlivým zákazkám, konkrétne k zákazkám s názvom: „Zvolen – KRUHOVÝ OBJAZD na križovatke ulice J. Kollára a cesty 2460“ sú zverejnené na nasledovnej URL adrese elektronického systému JOSEPHINE: \nhttps://josephine.proebiz.com/sk/tender/50832/summary\n\nMiestom plnenia predmetu zákazky je bližšie špecifikované na zverejnené na nasledovnej URL adrese elektronického systému JOSEPHINE:\n https://josephine.proebiz.com/sk/tender/50832/summary\n\nStavebno - technicky dozor bude zodpovedný za odovzdanie staveniska zhotoviteľovi, kontrolu harmonogramu stavby, kontrolu stavebného denníka, kontrolu súladu zhotovovanej stavby s projektovou dokumentáciou, kontrolu kvality stavebných prác, organizovanie odovzdania a prevzatia stavby, kontrola odstraňovaných vád a nedorobkov, prípravu podkladov na kolaudačné konanie, vyhotovovanie pravidelných správ a ich predloženie objednávateľovi a ďalšie povinnosti v zmysle príloh týchto súťažných podkladov. \n\nTrvanie výkonu stavebno – technického dozoru bude od prevzatia staveniska zhotoviteľom do kolaudácie stavby, resp. až do riadneho splnenia všetkých činností a povinností v zmysle prílohy č. 2 k SP Návrh zmluvy o výkone stavebného dozoru týchto súťažných podkladov.\n\nVýsledkom verejného obstarávania je uzavretie Zmluvy o výkone Stavebného dozoru medzi verejným obstarávateľom a úspešným záujemcom. Zmluva nadobúda platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť po splnení nasledovných kumulatívnych podmienok:\n\na)\tdňom nasledujúcim po dni zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády SR /www.crz.gov.sk/ a v súlade s § 47a ods. 1 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov v spojení s § 5a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov, a;\n\nb)\tdňom nadobudnutia účinnosti Zmluvy so zhotoviteľom stavby.\n\nVšetky náklady a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s poskytnutím služby musia byť súčasťou celkovej ceny. \n\nNavrhovaná zmluvná cena musí byť špecifikovaná ako maximálna a pevne daná. Cena sa nesmie meniť počas doby trvania zmluvného vzťahu. Akékoľvek iné zmeny sa môžu robiť len na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán.\n\nVerejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorá prekročí výšku finančných prostriedkov, ktoré má na daný účel vyčlenené.\n", "title"=>"Kategória č. 2 - Výkon činnosti stavebného dozoru s odborným zameraním „Inžinierske stavby (dopravné stavby, mosty a tunely)“", "con_name"=>"Zmluva o výkone stavebného dozoru pre stavbu s názvom: „Zvolen - KRUHOVÝ OBJAZD na križovatke ulice J. Kollára a cesty III/2460“", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"71315300", "addon_cpv"=>["71520000", "71521000"], "con_crz_id"=>"9145471", "final_value"=>5200.0, "con_win_date"=>"2024-03-26T00:00:00", "lowest_offer"=>5200.0, "highest_offer"=>15680.0}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.