Obstarávanie

Nákup cestných zvodidiel a súvisiacich tovarov.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Konečná suma(Bez DPH):
526 080,00
Zaplatené:
0%
Mena:
Hlavný CPV kód:
34920000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania (Výzvy) je dodanie tovaru, a to konkrétne dodanie nových, nepoužívaných cestných oceľových zvodidiel - systém NH4 pozostávajúcich zo zvodidlového systému NH4, ktorý sa používa na výmenu existujúcich zvodidlových systémov typu NH4 z dôvodu opotrebenia prípadne poškodenia v dôsledku dopravných nehôd, pričom uvedené zvodidlá sú zvodidlami schválenými (t. j. výrobky cestných záchytných systémov, ktoré sa vyrábajú pre používanie na pozemných komunikáciách) bližšie definovaného v prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov – Špecifikácia ponúkaného tovaru v rámci Kategórie č. 1 Cestné oceľové zvodidlá – systém NH4 zriadeného DNS s predmetom Nákup cestných zvodidiel a súvisiacich tovarov pre Banskobystrickú regionálnu správu ciest a. s. do odberných miest verejného obstarávateľa definovaných v bode 2.3 týchto súťažných podkladov (ďalej aj ako „SP“). Predmet zákazky musí v plnom rozsahu spĺňať technické a kvalitatívne parametre v zmysle platnej STN EN 1317-1, STN EN 1317-2 a harmonizovanej STN EN 1317-5+A2 a taktiež musí byť v súlade s Technickými podmienkami (TP 010) - Zvodidlá na pozemných komunikáciách, vydanými Ministerstvom dopravy a výstavby SR, Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií účinnými od 01.06.2019, a to minimálne v nasledovnom rozsahu parametrov: Názov Hodnota/charakteristika Úroveň zachytenia. N2, H1 Úroveň intenzity nárazu: A Pracovná šírka: N2, (W4), H1 (W5) Povrchová úprava materiálu: pozinkovanie EN ISO 1461 Dodanie predmetu zákazky vrátane dopravy (dovozu) priebežne počas trvania Rámcovej dohody do odberných miest verejného obstarávateľa v predpokladanom množstve bližšie definovanom v prílohe č. 3 týchto SP – Špecifikácia ponúkaného tovaru, ktoré je len orientačné a verejný obstarávateľ nemá povinnosť uvedené množstvo odobrať. Odberným miestom sa rozumejú jednotlivé strediská verejného obstarávateľa, a to konkrétne: - Stredisko Banská Bystrica a okolie: Majerská cesta 94, Banská Bystrica Lučatín 216, Lučatín - Stredisko Brezno: Predné Halny 76, Brezno - Stredisko Zvolen: Lieskovská cesta 284, Zvolen – Bakova Jama - Stredisko Kriváň: Kriváň 521 - Stredisko Žiar nad Hronom: Priemyselná 6/647, Ladomerská Vieska - Stredisko Nová Baňa: Dlhá Lúka 760, Nová Baňa - Stredisko Banská Štiavnica: J. K. Hella 11, Banská Štiavnica - Stredisko Krupina: Červená Hora 1779, Krupina - Stredisko Lučenec: Vajanského 857, Lučenec - Stredisko Poltár: 13. januára 21/501, Poltár - Stredisko Veľký Krtíš a okolie: Škultétyho 108, Veľký Krtíš - Stredisko Rimavská Sobota: Šibeničný vrch 716, Rimavská Sobota - Stredisko Tornaľa: Cintorínska 10, Tornaľa - Stredisko Hnúšťa: 1. mája 620, Hnúšťa - Stredisko Jelšava: Teplická 286, Jelšava Lehota dodania predmetu zákazky do odberného miesta verejného obstarávateľa v rámci čiastkovej objednávky je najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky verejným obstarávateľom (kupujúcim) uchádzačovi (predávajúcemu). V naliehavých prípadoch je uchádzač (predávajúci) povinný pri malých množstvách dodať nový tovar do 48 hodín odo dňa doručenia čiastkovej objednávky. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v jednotlivých prílohách súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
HAKOM, s.r.o. 1 526 080,00 Neuvedené EUR 15. Apríl 2024 383708 https://crz.gov.sk/zmluva/9166251/ {"desc"=>"Predmetom verejného obstarávania (Výzvy) je dodanie tovaru, a to konkrétne dodanie nových, nepoužívaných cestných oceľových zvodidiel - systém NH4 pozostávajúcich zo zvodidlového systému NH4, ktorý sa používa na výmenu existujúcich zvodidlových systémov typu NH4 z dôvodu opotrebenia prípadne poškodenia v dôsledku dopravných nehôd, pričom uvedené zvodidlá sú zvodidlami schválenými (t. j. výrobky cestných záchytných systémov, ktoré sa vyrábajú pre používanie na pozemných komunikáciách) bližšie definovaného v prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov – Špecifikácia ponúkaného tovaru v rámci Kategórie č. 1 Cestné oceľové zvodidlá – systém NH4 zriadeného DNS s predmetom Nákup cestných zvodidiel a súvisiacich tovarov pre Banskobystrickú regionálnu správu ciest a. s. do odberných miest verejného obstarávateľa definovaných v bode 2.3 týchto súťažných podkladov (ďalej aj ako „SP“).\n\nPredmet zákazky musí v plnom rozsahu spĺňať technické a kvalitatívne parametre v zmysle platnej STN EN 1317-1, STN EN 1317-2 a harmonizovanej STN EN 1317-5+A2 a taktiež musí byť v súlade s Technickými podmienkami (TP 010) - Zvodidlá na pozemných komunikáciách, vydanými Ministerstvom dopravy a výstavby SR, Sekcia cestnej dopravy a pozemných komunikácií účinnými od 01.06.2019, a to minimálne v nasledovnom rozsahu parametrov:\n\nNázov Hodnota/charakteristika\nÚroveň zachytenia. N2, H1\nÚroveň intenzity nárazu: A\nPracovná šírka: N2, (W4), H1 (W5)\nPovrchová úprava materiálu: pozinkovanie EN ISO 1461\n\nDodanie predmetu zákazky vrátane dopravy (dovozu) priebežne počas trvania Rámcovej dohody do odberných miest verejného obstarávateľa v predpokladanom množstve bližšie definovanom v prílohe č. 3 týchto SP – Špecifikácia ponúkaného tovaru, ktoré je len orientačné a verejný obstarávateľ nemá povinnosť uvedené množstvo odobrať. Odberným miestom sa rozumejú jednotlivé strediská verejného obstarávateľa, a to konkrétne:\n\n- Stredisko Banská Bystrica a okolie: Majerská cesta 94, Banská Bystrica\nLučatín 216, Lučatín\n- Stredisko Brezno: Predné Halny 76, Brezno\n- Stredisko Zvolen: Lieskovská cesta 284, Zvolen – Bakova Jama\n- Stredisko Kriváň: Kriváň 521\n- Stredisko Žiar nad Hronom: Priemyselná 6/647, Ladomerská Vieska\n- Stredisko Nová Baňa: Dlhá Lúka 760, Nová Baňa\n- Stredisko Banská Štiavnica: J. K. Hella 11, Banská Štiavnica\n- Stredisko Krupina: Červená Hora 1779, Krupina\n- Stredisko Lučenec: Vajanského 857, Lučenec\n- Stredisko Poltár: 13. januára 21/501, Poltár\n- Stredisko Veľký Krtíš a okolie: Škultétyho 108, Veľký Krtíš\n- Stredisko Rimavská Sobota: Šibeničný vrch 716, Rimavská Sobota\n- Stredisko Tornaľa: Cintorínska 10, Tornaľa\n- Stredisko Hnúšťa: 1. mája 620, Hnúšťa\n- Stredisko Jelšava: Teplická 286, Jelšava\n\nLehota dodania predmetu zákazky do odberného miesta verejného obstarávateľa v rámci čiastkovej objednávky je najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky verejným obstarávateľom (kupujúcim) uchádzačovi (predávajúcemu). V naliehavých prípadoch je uchádzač (predávajúci) povinný pri malých množstvách dodať nový tovar do 48 hodín odo dňa doručenia čiastkovej objednávky. \n\nMinimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v jednotlivých prílohách súťažných podkladov. ", "title"=>"Kategória č. 1 - Cestné oceľové zvodidlá systém NH4", "con_name"=>"Rámcová dohoda \"Cestné oceľové zvodidlá - systém NH4\"", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"34920000", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"9166251", "final_value"=>526080.0, "con_win_date"=>"2024-04-04T00:00:00", "lowest_offer"=>nil, "highest_offer"=>nil}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Informácia o uložení súťažných podkladov. 28. Február 2022 28. Február 2022 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3203857/content/1285028/download","filename":"informacia o ulozeni podkladov_UVO.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.