Predmetom zákazky je požiadavka verejného obstarávateľa na kúpu a dodanie tovaru – 28 ks parkovacích automatov, t.z.
- Dodanie a doprava,
- Inštalácia, osadenie, montáž a sprevádzkovanie parkovacích automatov (vrátane stavebnej predprípravy),
za účelom výberu poplatkov za krátkodobé parkovanie, v náväznosti na evidenčné čísla parkujúcich vozidiel, a ich integrácie – pripojenia v rámci informačného systému verejného obstarávateľa pre riešenie automatizovaného riadenia a kontroly parkovacej politiky v určených zónach parkovania. Cieľom je zabezpečenie automatizovaného riadenia a kontroly úhrad poplatkov za parkovanie v súlade s platnou reguláciou daného územia, ktorá vyplýva z platného všeobecne záväzného nariadenia. Súčasťou zákazky sú aj doplnkové služby uvedené nižšie, spojené s prevádzkou parkovacích automatov počas záručnej doby 24 mesiacov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, v období do 24 mesiacov od podpisu zmluvy, na uplatnenie opcie na ďalších 4 ks parkovacích automatov za rovnakých podmienok, s ohľadom na medziročnú infláciu, ktorú bude môcť úspešný uchádzač zohľadniť vo výslednej cene parkovacích automatov dodaných na základe uplatnenej opcie.
Doplnkové služby:
- Online správa a reporting analytických údajov z prevádzky parkovacích automatov (tzv. dohľadové centrum)
- Plná integrácia do IS obstarávateľa vrátane technickej a softvérovej podpory
- Opravy v rámci záručnej doby 24 mesiacov
- Zaškolenie min. dvoch zamestnancov obstarávateľa k výkonu bežnej údržby parkovacích automatov (dopĺňanie papiera, odstránenie zaseknutého papiera, očistenie plochy fotovoltického panela, bežná údržba, správa softvéru) a to v rozsahu min. 2 hod/osoba.
Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.