Obstarávanie

Zabezpečenie BOZP a PO


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov dôchodcov
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 708,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 700,00
Zaplatené:
72.81%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
1.0000
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Poskytovanie komplexných služieb v zmysle zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR v oblasti BOZP prostredníctvom autorizovaného bezpečnostného technika, ktorému bolo vydané osvedčenie Národným inšpektorátom práce a komplexné služby zabezpečujúce výchovu a vzdelávanie v oblasti ochrany práce na základe oprávnenia vydaného Národným inšpektorátom práce.; Výkon technika požiarnej ochrany. Činnosti vyplývajúce pre činnosť technika požiarnej ochrany v zmysle zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR v oblasti PO.; Príprava a aktualizácia platných vnútorných predpisov a smerníc v oblasti BOZP a PO.; Ostatné vzniknuté mimoriadne skutočnosti, ktoré vyplynú z potrieb organizácie v oblasti BOZP a PO.; BOZP a PO školenia zamestnancov; Trvanie zmluvného vzťahu / poskytovania služby BOZP a PO: 36 mesiacov.; Predmet poskytovaných služieb tvorí najmä:; Vypracovanie, vedenie, aktualizácia a kontrola dokumentácie BOZP v zmysle platných predpisov.; Vykonávanie preventívnych prehliadok a kontrol stavu BOZP (kontrola pracovísk, strojov, nástrojov, zariadení, budov, kontrola dodržiavania všeobecne záväzných právnych predpisov, interných predpisov a platných technických noriem na zaistenie BOZP). Z vykonaných prehliadok a kontrol predkladá dodávateľ osobe oprávnenej v realizačných veciach písomnú informáciu, po každej vykonanej kontrole. V prípade zistenia nedostatkov vyžadujúcich si riešenie na ich odstránenie bezodkladne oznamuje tieto skutočnosti telefonicky alebo e-mailom a následne aj písomne.; Vykonávanie, vstupných a periodických školení zamestnancov. k 01. a 15 dňu v aktuálnom mesiaci; Správa a pravidelná aktualizácia plánov školení zamestnancov a plánov odborných prehliadok a skúšok.; Kontrola plnenia povinností objednávateľa vyplývajúcich z kontrol vykonaných u objednávateľa v oblasti BOZP.; Spolupráca a zastupovanie objednávateľa po odbornej stránke s kontrolnými orgánmi štátneho odborného dozoru a účasť na kontrolách so zástupcom objednávateľa.; Evidovanie a registrácia pracovných úrazov, iných úrazov a nebezpečných udalostí, účasť na vyšetrovaní, oznamovať ustanoveným spôsobom príslušným orgánom vznik pracovných úrazov, chorôb z povolania a iných poškodení zdravia z práce.; Vykonávanie výchovnej, vzdelávacej, odbornej a poradenskej činnosti v oblasti BOZP.; Ukladanie povinnosti príslušnému vedúcemu zamestnancovi vykonať nevyhnutné opatrenia na ochranu BOZP ak je bezprostredne ohrozený život alebo zdravie zamestnanca.; Vykonávanie preventívnych protipožiarnych prehliadok v objektoch objednávateľa. 1 x za 3 mesiace so zápisom do požiarnej knihy.; Zastupovanie objednávateľa a zúčastňovanie sa pri požiarnych kontrolách zo strany štátneho dozoru.; Sledovanie a upozorňovanie na zmeny v legislatíve v oblasti OPP a aktualizácia príslušných interných predpisov.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Počet pracovníkov:, Jednotka: ks, Minimum: 100, Maximum: 110, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Igor Janáč - HAS centrum 3 2 700,00 0% EUR 17. Jún 2024 387406

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.