Obstarávanie

PDÚ Lučenec - rekonštrukcia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
394 990,00
Konečná suma(Bez DPH):
418 682,22
Zaplatené:
105.99%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45213150-9
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác - rekonštrukcia objektu Daňového úradu Lučenec (časť krídla na Novohradskej ulici), ktorou je nadstavba nad časťou budovy v priestoroch jestvujúcej terasy. Ide len o rekonštrukciu časti budovy v správe Finančného riaditeľstva SR. Táto časť budovy je samostatný celok, technicky oddelený od ďalších subjektov. Finančné riaditeľstvo SR (ďalej aj FR SR) má v správe majetok štátu – budovu Daňového úradu Banská Bystrica, pobočka Lučenec a časť prislúchajúcich pozemkov. Ide o budovu na ulici Novohradská 3035/9 a pozemky na ulici Novohradská 3035/9 resp. M. Rázusa 32, Lučenec. Budova je postavená do tvaru „L“, jedna časť krídla na ulici Novohradskej je v správe FR SR, druhá časť krídla na ulici M. Rázusa je v spoluvlastníctve ďalších troch subjektov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti E. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY týchto súťažných podkladov (ďalej len „SP“) ako aj v ich prílohách (Prílohe č. 3 SP – Projektovej dokumentácií, Príloha č. 4 SP – Sprievodnej dokumentácii – ktorej súčasťou je lokalitný program a fotodokumentácia, list vlastníctva a snímka z katastrálnej mapy, stavebné povolenie, vyjadrenia dotknutých orgánov, Príloha č. 5 SP – Výkaze výmer).

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
R.I.K. s. r. o. 9 418 682,22 Neuvedené EUR 7. Jún 2024 387454 https://www.crz.gov.sk/zmluva/9376050/ {"desc"=>"Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác - rekonštrukcia objektu Daňového úradu Lučenec (časť krídla na Novohradskej ulici), ktorou je nadstavba nad časťou budovy v priestoroch jestvujúcej terasy. Ide len o rekonštrukciu časti budovy v správe Finančného riaditeľstva SR. Táto časť budovy je samostatný celok, technicky oddelený od ďalších subjektov.\n\nFinančné riaditeľstvo SR (ďalej aj FR SR) má v správe majetok štátu – budovu Daňového úradu Banská Bystrica, pobočka Lučenec a časť prislúchajúcich pozemkov. Ide o budovu na ulici Novohradská 3035/9 a pozemky na ulici Novohradská 3035/9 resp. M. Rázusa 32, Lučenec. Budova je postavená do tvaru „L“, jedna časť krídla na ulici Novohradskej je v správe FR SR, druhá časť krídla na ulici M. Rázusa je v spoluvlastníctve ďalších troch subjektov.\n\nPodrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti E. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY týchto súťažných podkladov (ďalej len „SP“) ako aj v ich prílohách (Prílohe č. 3 SP – Projektovej dokumentácií, Príloha č. 4 SP – Sprievodnej dokumentácii – ktorej súčasťou je lokalitný program a fotodokumentácia, list vlastníctva a snímka z katastrálnej mapy, stavebné povolenie, vyjadrenia dotknutých orgánov, Príloha č. 5 SP – Výkaze výmer).\n", "title"=>"PDÚ Lučenec - rekonštrukcia", "con_name"=>"Zmluva o dielo - PDÚ Lučenec - rekonštrukcia", "currency"=>"EUR", "main_cpv"=>"45213150", "addon_cpv"=>nil, "con_crz_id"=>"189/2024", "final_value"=>418682.22, "con_win_date"=>nil, "lowest_offer"=>418682.22, "highest_offer"=>523770.7}

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.