Obstarávanie

Zimná údržba miestnych komunikácií Mesta Komárno


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Komárno
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
423 384,00
Konečná suma(Bez DPH):
423 384,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90620000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je mechanizovaná zimná údržba miestnych komunikácií Mesta Komárno v mestských častiach Komárno, Nová Stráž, Hadovce, Kava, Lándor, Malá Iža, Harčáš, Nová Osada, Pavel, Čerhát, Ďulov Dvor. Obdobie zimnej pohotovosti je od 15.novembra až do 31.marca nasledujúceho roku v danom zimnom období. Požadované činnosti súvisiace so zimnou údržbou miestnych komunikácií: a)Odhŕňanie snehu na miestnych komunikáciách a chodníkoch mechanizmami. b)Posyp miestnych komunikácií a chodníkov chemickým posypovým materiálom (priemyselná posypová soľ na báze chloridu sodného), inertným posypovým materiálom s frakciou 2 5 mm resp kombináciou chemického a inertného posypového materiálu. c)Súčasné odhŕňanie snehu a posyp miestnych komunikácií a chodníkov. d)Zabezpečenie pohotovostnej služby z dôvodu včasného začatia vykonávania zimnej údržby Požiadavky na spôsob vykonávania jednotlivých služieb: 1)Celková dĺžka miestnych komunikácií z hľadiska obojsmernej premávky je 210 km, a celková dĺžka chodníkov a úzkych medziblokových komunikácií prispôsobených na mechanizovanú zimnú údržbu je 70km. Miestne komunikácie z hľadiska zimnej údržby sú rozdelené do 3 kategórií, pričom 1. kategória (trasy MHD) má dĺžku z hľadiska obojsmernej premávky 60 km, druhá kategória má dĺžku 120 km, a tretia kategória má dĺžku 30 km. 2)Dodávateľ je povinný začať vykonávanie zimnej údržby na pokyn odberateľa počas pracovnej doby, pričom pracovná doba sa považuje od 7:00 do 15:00 hod. do jednej hodiny od obdržania pokynu od odberateľa. 3)Dodávateľ je povinný zabezpečiť zjazdnosť komunikácií 1. kategórie do 4 hodín od obdržania pokynu odberateľa na začatie zimnej údržby a je povinný riadiť sa pokynmi odberateľa. 4)Dodávateľ je povinný zabezpečiť zjazdnosť komunikácií 2. kategórie a chodníkov do 8 hodín od obdržania pokynu odberateľa na začatie zimnej údržby a je povinný riadiť sa pokynmi odberateľa. 5)Dodávateľ je povinný zabezpečiť zjazdnosť komunikácií 3. kategórie do 12 hodín od obdržania pokynu odberateľa na začatie zimnej údržby a je povinný riadiť sa pokynmi odberateľa. 6)Dodávateľ je povinný vykonávať odhŕňanie snehu alebo posyp alebo súčasné odhŕňanie snehu a posyp miestnych komunikácií 1. kategórie minimálne dvomi vozidlami, pričom vozidlá musia byť vybavené predným aj zadným náhonom, hydraulickou radlicou o šírke minimálne 3,5 m a/alebo rozsypačom posypového materiálu prispôsobeného na posyp chemického materiálu a posyp inertného materiálu frakcie 2 5 mm a s objemom priestoru pre posypový materiál minimálne 5 m3.alebo s užitočnou hmotnosťou materiálu min. 7,5t. 7)Dodávateľ je povinný vykonávať odhŕňanie snehu alebo posyp miestnych komunikácií 2. a 3. kategórie minimálne dvomi vozidlami, pričom vozidlá musia byť vybavené predným aj zadným náhonom, hydraulickou radlicou o šírke minimálne 3m a/alebo rozsypačom posypového materiálu prispôsobeného na posyp chemického materiálu a posyp inertného materiálu frakcie 2 5 mm s objemom pre posypový materiál min. 3 m3 alebo s užitočnou hmotnosťou materiálu min. 3t. 8)Dodávateľ je povinný používať ako posypový materiál priemyselnú posypovú soľ na báze chloridu sodného, inertný posypový materiál (drvený kameň s frakciou 2 5 mm) alebo kombináciu priemyselnej posypovej soli a inertného materiálu v súlade s Technickými podmienkami TP 9/2010 Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií, Sekcie cestnej dopravy a pozemných komunikácií, s názvom Používanie posypových materiálov na báze chloridu sodného na pozemných komunikáciách, ktoré nadobudli účinnosť dňa 18.8.2010 a v súlade s požiadavkou objednávateľa.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Špeciálne cestné práce KOREKT spol.s.r.o. 2 423 384,00 Neuvedené EUR 16. Apríl 2018 94730

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Doplnenie a vysvetlenie 23. Január 2018 23. Január 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/932925/content/729111/download","filename":"Doplnenie a vysvetlenie .pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača FCC Bratislava, s.r.o. 18. Apríl 2018 18. Apríl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/972188/content/684752/download","filename":"Ponuka_FCC KN_Zimná údržba.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 14. December 2017 14. December 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/912293/content/757067/download","filename":"Súťažné podklady zimná údržba ciest Komárno.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Rámcová dohoda Špeciálne cestné práce KOREKT spol. s.r.o. 18. Apríl 2018 18. Apríl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/972173/content/684683/download","filename":"Rámcová dohoda - KOREKT s.r.o.- zimná údržba MK.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Predĺženie lehoty na predkladanie ponúk 16.02.2018 o 09:00hod. 20. Január 2018 20. Január 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/930927/content/718194/download","filename":"CORRIGENDUM.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 20. Január 2018 20. Január 2018 []
Správa o zákazke Správa o zákazke podľa §24 18. Apríl 2018 18. Apríl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/972199/content/684759/download","filename":"Správa o zákazke podľa §24.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača Špeciálne cestné práce KOREKT spol. s.r.o. 18. Apríl 2018 18. Apríl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/972197/content/684758/download","filename":"Cenová ponuka KOREKT- Zimná údržba.pdf"}]
Zápisnica Zápisnice z vyhodnotenia ponúk 18. Apríl 2018 18. Apríl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/972185/content/684719/download","filename":"zápisnica po elektronickej aukcii .pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/972185/content/684720/download","filename":"zápisnica z vyhodnotenia verejného obstarávania zimná údržba.pdf"}]
Zmluva Rámcová dohoda Špeciálne cestné práce KOREKT spol. s.r.o. 18. Apríl 2018 18. Apríl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/972181/content/684711/download","filename":"Rámcová dohoda - KOREKT s.r.o.- zimná údržba MK.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 18. Apríl 2018 18. Apríl 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/972183/content/684712/download","filename":"zápisnica z otvárania ponúk časť Kritéria.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 29. December 2017 29. December 2017 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.