Obstarávanie

Dovoz stravy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov sociálnych služieb Rozsutec
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
20 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
12 408,33
Zaplatené:
62.04%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60000000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
jazda-dovoz stravy
Množstvo:
1526.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Dovoz stravy od objednávateľom určeného zhotoviteľa stravy k objednávateľovi podľa denného jedálneho lístka zhotoviteľa; Dovoz stravy vykonávať každodenne, vrátane víkendov a sviatkov, podľa harmonogramu raňajky+desiata, obed+olovrant, večera; Odber raňajok+desiaty u zhotoviteľa stravy je od 06:40 do 06:55 hod., odovzdanie objednávateľovi do 07:15 hod.; Odber obeda+olovrantu u zhotoviteľa stravy je od 10:45 do 11:00 hod., odovzdanie objednávateľovi do 11:20 hod; Odber večere u zhotoviteľa stravy je od 17:00 do 17:10 hod., odovzdanie odberateľovi do 17:30 hod. V stredu, v sobotu a v nedeľu sa večera vozí spolu s obedom; Hotová strava je na odvoz u zhotoviteľa pripravená v hromadných nádobách typu kovová várnica 5 a 10 litrov, plastová prepravka, plastový kôš; Orientačný celkový počet porcí v nádobách je 35; Prepravné nádoby sú vlastníctvom objednávateľa a dodávateľ pri odovzdaní stravy u objednávateľa prevezme prázdne nádoby, ktoré pri nasledujúcom dovoze odovzdá zhotoviteľovi stravy

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Vykonanie dopravy, Jednotka: jazda/deň, Minimum: 2, Maximum: 3, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
GO4, s.r.o. 2 14 890,00 20% EUR 15. Január 2016 99893

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.