Obstarávanie

Vedenie mzdovej agendy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
CULTUS Ružinov, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 100,00
Konečná suma(Bez DPH):
9 495,00
Zaplatené:
94.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79211110-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
mesiac
Množstvo:
24.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Dodávateľ zabezpečí kompletné vedenie mzdovej agendy objednávateľa v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Spracovanie miezd podľa podkladov predložených objednávateľom - dochádzka, evidencia PN, OČR, dovoleniek, ostatných prekážok v práci do 10. dňa nasledujúceho mesiaca, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vykonávanie zrážok podľa predložených žiadostí, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vedenie mzdových listov a výplatných listín, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vypracovanie rekapituláciue výplatných listín za kalendárny mesiac a rok, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vypracovanie výkazov do sociálnej poisťovne, zdravotných poisťovní a úradu práce, sociálnych vecí a rodiny, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vypracovanie mesačných prehľadov o zrazených a odvedených preddavkoch na daň z príjmov zo závislej činnosti a ročných hlásení o vyúčtovaní dane, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vypracovanie výkazov poistného na poistenie zodpovednosti za škodu pri pracovnom úraze a pri chorobe z povolania, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Výpočet povinného prídelu do sociálneho fondu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vystavovanie prihlášok a odhlášok zamestnancov do sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vystavovanie potvrdení o vyplatenej mzde a zrazených preddavkoch pre zamestnancov za príslušné zdaňovacie obdobie a vykonanie ročného zúčtovania preddavkov na daň z príjmov zo závislej činnosti v zmysle zákona o zdani z príjmov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vypracovanie zápočtov o odpracovaných rokoch, potvrdenia pri ukončení pracovného pomeru, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vypracovanie evidenčných dôchodkových listov po ukončení pracovného pomeru, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Ostatné administratívne práce s tým súvisiace, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Vypracovanie prevodných príkazov do súboru na hromadné zadávanie cez internet banking, mzdy a odvody, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Spracovanie ročného zúčtovania dane, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Zastupovanie pred zdravotnými poisťovňami, daňovým úradom a sociálnou poisťovňou, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Sledovanie a implementácia legislatívnych zmien, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Spolupráca so správcom dane a audítormi podľa potreby objednávateľa, Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: priemerný počet zamestnancov, Jednotka: ks, Minimum: 30, Maximum: 34, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: priemerný počet osôb pracujúcich na základe dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, Jednotka: ks, Minimum: 15, Maximum: 25, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SM - CONSULT, s.r.o. 3 9 495,00 0% EUR 4. Október 2016 119350

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.