Nezaradený subjekt

MFK Dukla Banská Bystrica

Banská Bystrica
Subjekt nebol nájdený na portáli ako dodávateľ/obstarávateľ, avšak je zaregistrovaný v registri partnerov verejného sektora.

Záznam v registri partnerov verejného sektora


Typ: Právnická osoba

Adresa: Mičinská cesta 35, Banská Bystrica

Záznam platný od: 6. November 2019

Záznam platný do: 14. Marec 2023


Dodávateľ nemá záznam v registri hospodárskych subjektov.

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa/firmy podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Peter Krnáč
Adresa:
Nad plážou 33 Banská Bystrica 974 01
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
5. November 2019
Záznam do:
14. Marec 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Norbert Juračka
Adresa:
Karpatská 6 Banská Bystrica 974 11
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
5. November 2019
Záznam do:
14. Marec 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ivan Šimko
Adresa:
Donovaly Donovaly 976 39
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
5. November 2019
Záznam do:
14. Marec 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ján Roháč
Adresa:
Na Karlove 50 Banská Bystrica 974 01
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
5. November 2019
Záznam do:
14. Marec 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Milan Smädo
Adresa:
Jabloňová 16 Banská Bystrica 974 05
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Áno
Záznam od:
5. November 2019
Záznam do:
14. Marec 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Štefan Rusnák
Adresa:
Nad plážou 38 Banská Bystrica 974 01
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
5. November 2019
Záznam do:
14. Marec 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
JUDr. Juraj Džmura
Adresa:
Robotnícka 15 Banská Bystrica 97401
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
9. November 2020
Záznam do:
14. Marec 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
JUDr. Ľubomír Messinger
Adresa:
Švermova 59 Banská Bystrica 974 04
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
5. November 2019
Záznam do:
9. November 2020
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
P M LEGAL s. r. o.
Adresa:
Dolná 6 Banská Bystrica 974 01

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 9.11.2020 do: 14.03.2023

Stiahni



Záznam platný od: 5.11.2019 do: 9.11.2020

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Zobrazenie tržieb a ziskov

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje tržby a zisky firmy v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat).

Verifikačný dokument


Verifikačný dokument bol strojovo spracovaný z nascanovaných súborov a uložený do databázy v aktuálnej podobe pre ďalšie použitie. Pre kompletný obsah si stiahnite PDF súbor v záložke osoby. Za správnosť údajov zo strojového spracovania neručíme.
pml P M LEGAL -

ADVOKÁTSKA KANCELÁRIA | LAW FIRM,

VERIFIKAČNÝ DOKUMENT

podľa 8 11 ods. 6 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení
niektorých zákonov (ďalej len „Zákon“).

(1)

(11)

Partner verejného sektora

MFK Dukla Banská Bystrica, občianske združenie so sídlom na adrese: Mičinská cesta 2621/35, 974
01 Banská Bystrica, Slovenská republika, IČO: 00 629 260, zapísané v zozname občianskych
združení vedenom Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky, registračné číslo: VVYS/1-900/90-2740
(ďalej len „Partner verejného sektora“ alebo „Občianske združenie“).

Oprávnená osoba

P MLEGAL s. r. o., spoločnosť so sídlom na adrese: Dolná 6, 974 01 Banská Bystrica, Slovenská
republika, IČO: 50 805 045, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica,
oddiel: Sro, vložka č. 31650/S, konajúca prostredníctvom JUDr. Petra Mafka, LL.M., advokáta
a konateľa spoločnosti (ďalej len „Oprávnená osoba“).

Odôvodnenie, na základe akých informácií postupom podľa $8 11 odseku 5 Zákona Oprávnená
osoba identifikovala konečného užívateľa výhod a vlastnícka štruktúra Partnera verejného
sektora

Partner verejného sektora informoval Oprávnenú osobu, že vzmysle zápisnice zvalného
zhromaždenia Občianskeho združenia zo dňa 30.09.2020 došlo k odvolaniu z funkcie člena
výboru Občianskeho združenia pána JUDr. Ľubomíra Messingera, ana jeho miesto došlo
k zvoleniu do funkcie člena výboru Občianskeho združenia pána JUDr. Juraja Džmuru. Tak ako je
uvedené nižšie vtomto. verifikačnom dokumente, keďže ztohto dôvodu došlo kzmene
konečného užívateľa výhod Partnera verejného sektora, Oprávnená osoba uskutočnila overenie
identifikácie konečného užívateľa výhod Partnera verejného sektora a uvedené v zmysle 8 9 ods.
1 Zákona týmto novým verifikačným "dokumentom oznamuje vrámci návrhu na zápis
registrujúcemu orgánu.

Za účelom overenia identifikácie konečného užívateľa výhod Partnera verejného sektora si
Oprávnená osoba zaobstarala všetky nasledovné dokumenty, ktoré boli poskytnuté zo strany
Partnera verejného sektora alebo zabezpečené z verejne dostupných zdrojov:

1:21 výpis Partnera verejného sektora zo zoznamu občianskych združení vedenom
Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky, registračné číslo: VYS/1-900/90-2740, zo dňa
03.12.2019 (ďalej len „Výpis“):

1.2.2 " úplne znenie stanov Partnera verejného sektora zo dňa 11.05.2018, súradne
osvedčeným podpisom predsedu Občianskeho združenia dňa 15.05.2018 (ďalej len
„Stanovy“):

1.2.3 zápisnica z valného zhromaždenia Občianskeho združenia zo dňa 30.09.2020, s úradne
osvedčeným podpisom predsedu valného zhromaždenia dňa 19.10.2020:

1.2.4 zoznam členov výboru Občianskeho združenia a zoznam členov Občianskeho združenia:

1.2.5 čestné vyhlásenia jednotlivých členov výboru Občianskeho združenia a čestné
vyhlásenie Partnera verejného sektora (ďalej len „Čestné vyhlásenia“):

1.2.6 — AML dotazník Partnera verejného sektora:

1.2.7 doklady totožnosti (občianske preukazy) všetkých členov výboru Občianskeho združenia
a zároveň identifikovaných konečných užívateľov výhod.
17

Z Výpisu a Stanov Partnera verejného sektora vyplýva, že Partner verejného sektora je občianske
združenie, ktoré je zriadené v zmysle zákona č. 83/1990 Zb. o združovaní občanov (ďalej len
„Zákon o združovaní občanov“). Občianske združenie vzniklo 06.08.1990 a je zapísané v zozname
občianskych združení vedenom Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky pod registračným
číslom: VYS/1-900/90-2740.

Podľa článku II bodu 2 Stanov, Občianske združenie je dobrovoľnou, nezávislou a nepolitickou
organizáciou združujúcou členov na základe spoločného záujmu.

V zmysle článku lll bodu 1 Stanov vyplýva, že cieľom Občianskeho združenia je najmä
presadzovať a rozvíjať všestrannú pohybovú športovú prípravu detí, mládeže, osvetu
a popularizáciu in-door a out-door športov, futbalu, výkonnostných športov, psychohygieny,
športovej psychológie, športovej etiky, a to bez ohľadu na národnosť, pôvod, rasu, náboženské
vyznanie alebo spoločenské postavenie a snaha o zabezpečenie zdravého a aktívneho života
občanov.

V zmysle článku Il bodu 2 Stanov ďalej vyplýva, že predmetom činnosti Občianskeho združenia
sledujúc stanovený cieľ spočíva predovšetkým v nasledovnom:

1.6.1 prevádzkovanie športového klubu:

(i) všestranná pohybová športová príprava detí, mládeže a dospelých, zameraná
najmä na futbal, pohybové aktivity, výkonnostné športu, regeneráciu: a

(ii) osveta a popularizácia športov: a
1.6.2 ostatné ciele:

(i) organizácia športových, spoločenských podujatí, poradenská činnosť v oblasti
športu:

(ii) spolupráca so združeniami, CYC-čkami a nadáciami podobného zamerania:

(iii) výchovno-vzdelávacia činnosť v oblasti psychohygieny, športovej psychológie,
športovej etiky:

(iv) budovanie — vzájomného porozumenia apodporovanie spoločenskej
zodpovednosti svojich členov:

(v) zastupovanie záujmov svojich členov, funkcionárov Občianskeho združenia
a všetkých priaznivcov Občianskeho združenia:

(vi) v súlade s platnými právnymi predpismi získavať finančné prostriedky na
zabezpečenie činnosti Občianskeho združenia:

(vii) — spolupracovanie s orgánmi verejnej správy, inými právnickými a fyzickými
osobami pri napíňaní cieľov Občianskeho združenia:

(vii) — vykonávanie záujmovej, odbomej, vzdelávacej aorganizačnej činnosti
v prospech svojich členov.

Podľa článku V Stanov, orgánmi Občianskeho združenia sú:
1.7.1 valné zhromaždenie: a
1.7.2 výbor.

V zmysle článku V bodu 1 Stanov (časť Valné zhromaždenie) vyplýva, že najvyšším orgánom
Občianskeho združenia je valné zhromaždenie. Právo účasti na valnom zhromaždení má každý
člen občianskeho združenia.
1.9

1.10

1.12

1.13

Podľa článku V bodu 2 Stanov (časť Valné zhromaždenie) do pôsobnosti valného zhromaždenia
patrí najmä:

1.9.1 rozhodovať ozákladných otázkach koncepcie činnosti Občianskeho združenia
a hlavných zásadách a spôsoboch napíňania cieľov Občianskeho združenia:

1.9.2 schvaľovať, upravovať a meniť stanovy Občianskeho združenia:
1.9.3 voliť a odvolávať členov výboru:

1.9.4 schvaľovať plán činnosti a výročnú správu: a

1.9.5 ďalšie kompetencie uvedené v Stanovách.

V zmysle článku V bodu 3 Stanov (časť Valné zhromaždenie) vyplýva, že pri hlasovaní na valnom
zhromaždení má každý člen oprávnený hlasovať 1 (jeden) hlas.

Z prvej vety článku V bodu 4 Stanov [časť Valné zhromaždenie) vyplýva, že valné zhromaždenie
je uznášaniaschopné, ak je prítomná nadpolovičná väčšina všetkých členov Občianskeho
združenia oprávnených hlasovať.

Z predloženého zoznamu členov Občianskeho združenia vyplýva, že Občianske združenie má
viac ako 350 členov, ktorých okrem iného tvoria futbaloví hráči mladšieho a staršieho dorastu,
mladší a starší žiaci podľa jednotlivých vekových kategórii, prípravka, dorastenky, žiačky a tréneri.

Vzhľadom k tomu, že Partner verejného sektora je občianske združenie, ktoré vyvíja svoju činnosť
v zmysle Zákona o združovaní občanov, nie je vtomto prípade možné hovoriť o „klasickej“
vlastníckej štruktúre, ako v prípade obchodných spoločností. Valné zhromaždenie Partnera
verejného sektora predstavuje kolektívny orgán a uznesenie členov valného zhromaždenia
Partnera verejného sektora je výsledkom konsenzu a nie rozhodnutím jednotlivca. Oprávnená
osoba neidentifikovala žiadnu fyzickú osobu, ktorá by spíňala kritéria podľa $ 6a ods. 1 písm. a)
zákona č. 297/2008 Z. z. o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a o ochrane pred
financovaním terorizmu a o zmene a doplnení niektorých zákonov [ďalej len „Zákon AML“), a to
sama, ako ani spoločne-s inou osobou konajúcou s ňou v zhode alebo spoločným postupom
v zmysle $ 6a ods. 3 Zákona AML.

V zmysle čestného vyhlásenia Partnera verejného sektora vyplýva, že:

1.14.1 Partner verejného sektora predstavuje občianske združenie zriadené v zmysle Zákona
o združovaní občanov:

1.14.2 Partner verejného sektora nemá základné imanie:

1.14.3. Partner verejného sektora nie je združením majetku podľa 8 9 písm. e) Zákona AML aide
o neziskový subjekt, ktorý majetok Partner verejného sektora a výsledky vlastnej činnosti
Partner verejného sektora používa len na dosahovanie cieľov Občianskeho združenia
stanovených v článku III Stanov Partnera verejného sektora a na zabezpečenie jeho
vlastnej činnosti:

1.14.4 Občianske združenie má viac ako 350 členov a predložený zoznam členov Občianskeho
združenia a členov výboru Občianskeho združenia je úplný, správny a aktuálny:

1.14.5 členovia výboru Občianskeho združenia neplnia príkazy inej tretej osoby:

1.14.6 neexistuje žiadna zmluva o tichom spoločenstve, zmluva o spoločnom výkone práv
(niektorých) členov Občianskeho združenia alebo členov výboru Občianskeho združenia
alebo iná zmluva alebo obdobná dohoda, na základe ktorej by členovia Občianskeho
združenia alebo členovia výboru Občianskeho združenia konali spoločne s inou osobou
(treťou osobou alebo členom Občianskeho združenia) v zhode alebo spoločným
úž

postupom alebo ktorá môže mať dopad na ovládanie, kontrolu alebo riadenie
Občianskeho združenia:

1.147 žiadny z členov výboru Občianskeho združenia nekoná na základe formálnej alebo
neformálnej dohody alebo iného obdobného vzťahu spoločne s inou osobou (alebo
s iným rodinným príslušníkom, inou blízkou osobou alebo iným členom Občianskeho
združenia) konajúcou s ňou v zhode alebo spoločným postupom pri výkone alebo
uplatňovaní práv člena výboru Občianskeho združenia:

1.14.8 žiadny z členov Občianskeho združenia a ani z členov výboru Občianskeho združenia
nepreviedol [i) svoje členské práva na tretiu osobu a (ii) svoje hlasovacie práva alebo
iné práva v Partnerovi verejného sektora na tretiu osobu:

1.14.9 neexistuje žiadna fyzická osoba, ktorá má priamy alebo nepriamy podiel alebo ich súčet
najmenej 25 % na hlasovacích právach v Partnerovi verejného sektora:

.14.10 členovia Partnera verejného sektora na základe svojho členstva v Partnerovi verejného
sektora nemajú právo na hospodársky prospech z podnikania alebo inej činnosti
Partnera verejného sektora (majetku Partnera verejného sektora a výsledkov vlastnej
činnosti Partnera verejného sektora), ani takýto prospech nemajú:

.14.11 členovia Partnera verejného sektora v Partnerovi verejného sektora konajú slobodne, nie
sú obmedzovaní, kontrolovaní alebo ovládaní žiadnou treťou osobou a s takouto ani
nekonajú v zhode:

.14.12 neexistuje žiadna fyzická osoba, ktorá má právo individuálne vymenovať, inak ustanoviť
alebo odvolať štatutárny orgán, riadiaci orgán! dozorný orgán alebo kontrolný orgán
v Partnerovi verejného sektora alebo akéhokoľvek jeho člena:

„14.13 neexistuje žiadna fyzická osoba, ktorá skutočne ovláda alebo kontroluje Partnera
verejného sektora akýmkoľvek iným spôsobom, napr. na základe osobitnej formálnej,
neformálnej alebo ústriej dohody vykonáva väčšinu hlasovacích práv alebo sa inak
podieľa na ovládaní, kontrole alebo hospodárskom prospechu Partnera verejného
sektora:

„14.14 za členov vrcholového manažmentu Partnera verejného sektora sa považujú členovia
štatutámeho orgánu Občianskeho združenia, ktorý tvorí 7 členný výbor Občianskeho
združenia:

.14.15 Partner verejného sektora nezamlčal existenciu žiadnych informácií ani dokumentov,
ktoré majú alebo môžu mať vplyv na správnu identifikáciu konečného užívateľa výhod
a vrcholového manažmentu Partnera verejného sektora a ich overenia:

„14.16 neexistuje žiadna fyzická osoba, ktorá by spíňala kritériá konečného užívateľa výhod
uvedené v 8 6a ods. 1 písm. a) Zákona AML, a to sama, ako ani spoločne s inou osobou
konajúcou s ňou v zhode alebo spoločným postupom v zmysle 8 6a ods. 3 Zákona AML,

.14.17 Občianske združenie neudelilo nikomu žiadnu generálnu plnú moc:

„14.18 Partner verejného sektora nemá vedomosť, že by súčasťou vlastníckej a riadiacej
štruktúry Partnera verejného sektora bol verejný funkcionár vykonávajúci verejnú funkciu
v Slovenskej republike, s výnimkou člena (tajomníka) výboru Občianskeho združenia —
pána Milana Smäda, ktorý je uvedený v bode 3.1 tohto verifikačného dokumentu.

Riadiaca štruktúra Partnera verejného sektora

V zmysle článku V bodu 1 Stanov (časť Výbor) vyplýva, že výbor je výkonným a štatutárnym
orgánom Občianskeho združenia, ktorý za svoju činnosť zodpovedá valnému zhromaždeniu.
2.2

2.3

2.4

Výbor riadi činnosť Občianskeho združenia v období medzi zasadnutiami valného zhromaždenia
a zastupuje Občianske združenie navonok.

Podľa článku V bodu 2 Stanov (časť Výbor) platí, že výbor sa skladá z predsedu, tajomníka,
hospodára a ďalších členov.

V zmysle predloženého zoznamu členov výboru a čestného vyhlásenia Partnera verejného
sektora vyplýva, že výbor Partnera verejného sektora má nasledovných členov:

2.3.1 pán Ján Roháč, adresa trvalého pobytu: Na Karlove 4826/50, 974 01 Banská Bystrica,
Slovenská republika, narodený 18.04.1963, štátna príslušnosť: občan Slovenskej republiky,
predseda výboru:

2.3.2 pánMIlan Smädo, adresa trvalého pobytu: Jabloňová 5039/16, 974 05 Banská Bystrica —
Kremnička, Slovenská republika, narodený 05.10.1953, štátna príslušnosť: občan
Slovenskej republiky, tajomník výboru:

2.3.3 pán Ivan Šimko, adresa trvalého pobytu: Donovaly 469, 976 39 Donovaly, Slovenská
republika, narodený 27.08.1990, štátna príslušnosť: občan Slovenskej republiky, člen
výboru:

2.3.4 — pán Norbert Juračka, adresa trvalého pobytu: Karpatská 6178/6, 974 11 Banská Bystrica
— Sásová, Slovenská republika, narodený 03.01.1970, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, člen výboru:

2.3.5 pánštefan Rusnák, adresa trvalého pobytu: Nad plážou 5652/38, 974 01 Banská Bystrica,
Slovenská republika, narodený 07.08.1971, štátna príslušnosť: občan Slovenskej republiky,
člen výboru,

2.3.6 pán lng. Peter Krnáč, adresa trvalého pobytu: Nad plážou 14554/33, 974 01 Banská
Bystrica, Slovenská republika, narodený 22.07.1981, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, člen výboru:

2.3.7 pán JUDr. Juraj Džmura, adresa trvalého pobytu: Bronzová 15053/23, 974 05 Banská
Bystrica — Radvaň, Slovenská republika, narodený 13.02.1983, štátna príslušnosť: občan
Slovenskej republiky, člen výboru.

Článok V bod 8 Stanov [časť Výbor) upravuje nasledovný spôsob konania Občianskeho
združenia:

„Za občianske združenie koná a podpisuje vždy predseda alebo tajomník výboru samostatne,
tak, že knázvu občianskeho združenia pripojí svoje meno, priezvisko, funkciu a vlastnoručný
podpis. Za občianske združenie sú oprávnení podpisovať aj členovia výboru avšak vždy len
spoločne s predsedom výboru.“

Verejný funkcionár vo vlastníckej a riadiacej štruktúre Partnera verejného sektora

V zmysle Čestného vyhlásenia Partnera verejného sektora vyplýva, že Partner verejného sektora
nemá vedomosť o tom, že by súčasťou jeho vlastníckej a riadiacej štruktúry bol verejný funkcionár
vykonávajúci funkciu v Slovenskej republike v zmysle čl. 2 ods. 1 ústavného zákona č. 357/2004
Z.z. o ochrane verejného záujmu pri výkone funkcií verejných funkcionárov (ďalej len „Zákon
9 verejných funkcionároch“), s výnimkou člena (tajomníka) výboru Občianskeho združenia —
pána Milana Smäda, adresa trvalého pobytu: Jabloňová 5039/16, 974 05 Banská Bystrica —
Kremnička, Slovenská republika, dátum narodenia: 05.10.1953, štátna príslušnosť: Slovenská
republika, ktorý je verejným funkcionárom v Slovenskej republike — vykonáva funkciu poslanca
Mestského zastupiteľstva mesta Banská Bystrica.!

! Článok 2 ods. 1 písm. g) Zákona o verejných funkcionároch v znení účinnom od 01.01.2020.
4.1

5.2

5.3

Splnenie podmienok na zápis vrcholného manažmentu, resp. štatutárneho orgánu a členov
štatutárneho orgánu do registra partnerov verejného sektora v prípade partnera verejného
sektora podľa 8 4 ods. 5 Zákona

Keďže Partner verejného sektora nie je v zmysle 8 4 ods. 5 Zákona emitentom cenných papierov
prijatých na obchodovanie na regulovanom trhu, ustanovenie 8 11 ods. 6 písm. d) Zákona sa
neaplikuje.

Identifikácia konečného užívateľa výhod

Partner verejného sektora predstavuje občianske združenie. Keďže občianske združenie sa
vzmysle $ ? písm. e) Zákona AML nepovažuje za združenie majetku, Oprávnená osoba
postupovala pri identifikácii konečného užívateľa výhod primárne podľa $ 6a ods. 1 písm. a)
Zákona AML v spojení $ 6a ods. 3 Zákona AML.

Oprávnená osoba v zmysle vyššie uvedených a zistených skutočností neidentifikovala žiadnu
fyzickú osobu, ktorá by spíňala kritéria podľa 8 6a ods. 1 písm. a) Zákona AML, a to sama, ako ani
spoločne s inou osobou konajúcou s ňou v zhode alebo spoločným postupom v zmysle $ 6a ods.
3 Zákona AML.

Vzhľadom na vyššie uvedené, Oprávnená osoba dospela k záveru, že v zmysle 8 6a ods. 2
Zákona AML, v znení účinnom od 1. septembra 2019, sa za konečných užívateľov výhod Partnera
verejného sektora považujú členovia vrcholového manažmentu: za člena vrcholového
manažmentu sa s účinnosťou od 1. septembra 2019 považuje štatutárny orgán alebo členovia
štatutárneho orgánu — teda osoby uvedené v bode 2.3 tohto verifikačného dokumentu, ako
členovia výboru Partnera verejného sektora. Oprávnená osoba identifikovala v súlade s $ 6a
ods. 2 Zákona AML ako konečných užívateľov výhod Partnera verejného sektora nasledovné
fyzické osoby:

5.3.1 pán Ján Roháč, adresa trvalého pobytu: Na Karlove 4826/50, 974 01 Banská Bystrica,
Slovenská republika, narodený 18.04.1963, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, verejný funkcionár v Slovenskej republike: nie je:

5.3.2 — pánMilan Smädo, adresa trvalého pobytu: Jabloňová 5039/16, 974 05 Banská Bystrica —
Kremnička, Slovenská republika, narodený 05.10.1953, štátna príslušnosť: občan
Slovenskej republiky, verejný funkcionár v Slovenskej republike: áno - poslanec
Mestského zastupiteľstva mesta Banská Bystrica:

5.3.3 pán Ivan Šimko, adresa trvalého pobytu: Donovaly 469, 976 39 Donovaly, Slovenská
republika, narodený 27.08.1990, štátna príslušnosť: občan Slovenskej republiky, verejný
funkcionár v Slovenskej republike: nie je:

5.34 " pán Norbert Juračka, adresa trvalého pobytu: Karpatská 6178/6, 974 11 Banská Bystrica
— Sásová, Slovenská republika, narodený 03.01.1970, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, verejný funkcionár v Slovenskej republike: nie je:

5.3.5 pánŠtefan Rusnák, adresa trvalého pobytu: Nad plážou 5652/38, 974 01 Banská Bystrica,
Slovenská republika, narodený 07.08.1971, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, verejný funkcionár v Slovenskej republike: nie je:

5.3.6 pán lng. Peter Krnáč, adresa trvalého pobytu: Nad plážou 14554/33, 974 01 Banská
Bystrica, Slovenská republika, narodený 22.07.1981, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, verejný funkcionár v Slovenskej republike: nie je:

5.3.7 pán JUDr. Juraj Džmura, adresa trvalého pobytu: Bronzová 15053/23, 974 05 Banská
Bystrica - Radvaň, Slovenská republika, narodený 13.02.1983, štátna príslušnosť: občan
Slovenskej republiky, verejný funkcionár v Slovenskej republike: nie je.
6 Vyhlásenie Oprávnenej osoby

6.1 Oprávnená osoba vyhlasuje, že všetky skutočnosti uvedené v tomto verifikačnom dokumente
zodpovedajú ňou skutočne zistenému stavu.

Oprávnená osoba:

V Banskej Bystrici, dňa 07.11.2020.



P MLEGAL s.r. o.
Advokátska kancelária
JUDr. Peter Mafko, LL.M.
advokát / konateľ
Verifikačný dokument bol strojovo spracovaný z nascanovaných súborov a uložený do databázy v aktuálnej podobe pre ďalšie použitie. Pre kompletný obsah si stiahnite PDF súbor v záložke osoby. Za správnosť údajov zo strojového spracovania neručíme.
pml P MLEGAL -

ADVOKÁTSKA KANCELÁRIA | LAW FIRM,

VERIFIKAČNÝ DOKUMENT

podľa 8 11 ods. 6 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení
niektorých zákonov, v znení účinnom od 1. septembra 2019 (ďalej len „Zákon“).

(1)

(11)

Partner verejného sektora

MFK Dukla Banská Bystrica, občianske združenie so sídlom na adrese: Mičinská cesta 2621/35, 974
01 Banská Bystrica, Slovenská republika, IČO: 00 629 260, zapísané v zozname občianskych
združení vedenom Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky, registračné číslo: VVYS/1-900/90-2740
(ďalej len „Partner verejného sektora“ alebo „Občianske združenie“).

Oprávnená osoba

P M LEGAL s. r. o., spoločnosť so sídlom na adrese: Dolná 6, 974 01 Banská Bystrica, Slovenská
republika, IČO: 50 805 045, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica,
oddiel: Sro, vložka č. 31650/S, konajúca prostredníctvom JUDr. Petra Matka, LL.M., advokáta
a konateľa spoločnosti (ďalej len „Oprávnená osoba“).

Odôvodnenie, na základe akých informácií postupom podľa $ 11 odseku 5 Zákona Oprávnená
osoba identifikovala konečného užívateľa výhod a vlastnícka štruktúra Partnera verejného
sektora

Za účelom identifikácie konečného užívateľa výhod Partnera verejného sektora si Oprávnená
osoba zaobstarala všetky nasledovné dokumenty, ktoré boli poskytnuté zo strany Partnera
verejného sektora alebo zabezpečené z verejne dostupných zdrojov:

1.1.1 výpis Partnera verejného sektora zo zoznamu občianskych združení vedenom
Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky, registračné číslo: VYS/1-900/90-2740, zo dňa
10.12.2018 (ďalej len Výpis“):

1.12 úplne znenie stanov Partnera verejného. sektora zo dňa 11.05.2018, súradne
osvedčeným podpisom predsedu Občianskeho združenia dňa 15.05.2018 (ďalej len
„Stanovy“):

1.1.3 zápisnica z valného zhromaždenia Občianskeho združenia zo dňa 11.05.2018, s úradne
osvedčeným podpisom predsedu valného zhromaždenia dňa 15.05.2018:

1.1.4 — zoznam členov výboru Občianskeho združenia a zoznam členov Občianskeho združenia:

1.1.5 čestné vyhlásenia jednotlivých členov výboru Občianskeho združenia ačestné
vyhlásenie Partnera verejného sektora [ďalej len „Čestné vyhlásenia“):

1.1.6 . AML dotazník Partnera verejného sektora:

1.1.7 doklady totožnosti (občianske preukazy) všetkých členov výboru Občianskeho združenia
a zároveň identifikovaných konečných užívateľov výhod.

Z Výpisu a Stanov Partnera verejného sektora vyplýva, že Partner verejného sektora je občianske.
združenie, ktoré je zriadené v zmysle zákona č. 83/1990 Zb. o združovaní občanov [ďalej len
„Zákon o združovaní občanov“). Občianske združenie vzniklo 06.08.1990 a je zapísané v zozname
občianskych združení vedenom Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky pod registračným
číslom: VYS/1-900/90-2740.

Podľa článku II bodu 2 Stanov, Občianske združenie je dobrovoľnou, nezávislou a nepolitickou
organizáciou združujúcou členov na základe spoločného záujmu.

V zmysle článku lll bodu 1 Stanov vyplýva, že cieľom Občianskeho združenia je najmä
presadzovať arozvíjať všestrannú pohybovú športovú prípravu detí, mládeže, osvetu
a popularizáciu in-door a out-door športov, futbalu, výkonnostných športov, psychohygieny,


1.6

športovej psychológie, športovej etiky, a to bez ohľadu na národnosť, pôvod, rasu, náboženské.
vyznanie alebo spoločenské postavenie a snaha o zabezpečenie zdravého a aktívneho života
občanov.

V zmysle článku lll bodu 2 Stanov ďalej vyplýva, že predmetom činnosti Občianskeho združenia
sledujúc stanovený cieľ spočíva predovšetkým v nasledovnom:

1:57 prevádzkovanie športového klubu:

(i) všestranná pohybová športová príprava detí, mládeže a dospelých, zameraná
najmä na futbal, pohybové aktivity, výkonnostné športu, regeneráciu: a

(ii) osveta a popularizácia športov: a
1.5.2 ostatné ciele:

(i) organizácia športových, spoločenských podujatí, poradenská činnosť v oblasti
športu:

(ii) spolupráca so združeniami, CVC-čkami a nadáciami podobného zamerania:

(ii) výchovno-vzdelávacia činnosť v oblasti psychohygieny, športovej psychológie,
športovej etiky:

0] budovanie — vzájomného porozumenia apodporovanie spoločenskej
zodpovednosti svojich členov:

(v) zastupovanie záujmov svojich členov, funkcionárov Občianskeho združenia
a všetkých priaznivcov Občianskeho združenia:

(vi) v súlade s platnými právnymi predpismi získavať finančné prostriedky na
zabezpečenie činnosti Občianskeho združenia:

(vi) — spolupracovanie s orgánmi verejnej správy, inými právnickými a fyzickými
osobami pri napíňaní cieľov Občianského združenia:

(vii) — vykonávanie záujmovej, odbornej, vzdelávacej aorganizačnej činnosti
V prospech svojich členov.

Podľa článku V Stanov, orgánmi Občianskeho združenia sú:
1.6.1 valné zhromaždenie: a
1.62 výbor.

V zmysle článku V bodu 1 Stanov (časť Valné zhromaždenie) vyplýva, že najvyšším orgánom
Občianskeho združenia je valné zhromaždenie. Právo účasti na valnom zhromaždení má každý
člen občianskeho združenia.

Podľa článku V bodu 2 Stanov (časť Valné zhromaždenie) do pôsobnosti valného zhromaždenia
patrí najmä:

1.8.1 rozhodovať ozákladných otázkach koncepcie činnosti Občianskeho združenia
a hlavných zásadách a spôsoboch napíňania cieľov Občianskeho združenia:

1.8.2 schvaľovať, upravovať a meniť stanovy Občianskeho združenia:
1.8.3 voliť a odvolávať členov výboru:

1.8.4 schvaľovať plán činnosti a výročnú správu: a

1.8.5 ďalšie kompetencie uvedené v Stanovách.

V zmysle článku V bodu 3 Stanov [časť Valné znromaždenie) vyplýva, že pri hlasovaní na valnom
zhromaždení má každý člen oprávnený hlasovať 1 (jeden) hlas.
Z prvej vety článku V bodu 4 Stanov (časť Valné znromaždenie) vyplýva, že valné zhromaždenie
je uznášaniaschopné, ak je prítomná nadpolovičná väčšina všetkých členov Občianskeho
združenia oprávnených hlasovať.

Z predloženého zoznamu členov Občianskeho združenia vyplýva, že Občianske združenie má
viac ako 350 členov, ktorých okrem iného tvoria futbaloví hráči mladšieho a staršieho dorastu,

mladší a starší žiaci podľa jednotlivých vekových kategórii, prípravka, dorastenky, žiačky a tréneri.

Vzhľadom k tomu, že Partner verejného sektora je občianske združenie, ktoré vyvíja svoju činnosť
v zmysle Zákona o združovaní občanov, nie je vtomto prípade možné hovoriť o „klasickej“
vlastníckej štruktúre, ako v prípade obchodných spoločností. Valné zhromaždenie Partnera
verejného sektora predstavuje kolektívny orgán a uznesenie členov valného zhromaždenia
Partnera verejného sektora je výsledkom konsenzu a nie rozhodnutím jednotlivca. Oprávnená
osoba neidentifikovala žiadnu fyzickú osobu, ktorá by spíňala kritéria podľa 8 6a ods. 1 písm. a)
zákona č. 297/2008 Z. z. o ochrane pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a o ochrane pred
financovaním terorizmu a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon AML“), a to
sama, ako ani spoločne s inou osobou konajúcou s ňou v zhode alebo spoločným postupom
v zmysle $ 6a ods. 3 Zákona AML.



V zmysle čestného vyhlásenia Partnera verejného sektora vyplýva, že:

1.13.1 Partner verejného sektora predstavuje občianske združenie zriadené v zmysle Zákona
o združovaní občanov:

1.13.2 Partner verejného sektora nemá základné imanie:

1.13.3 Partner verejného sektora nie je združením majetku podľa 8 9 písm. e) Zákona AML aide
o neziskový subjekt, ktorý majetok Partner verejného sektora a výsledky vlastnej činnosti
Partner verejného sektora používa len na dosahovanie cieľov Občianskeho združenia
stanovených v článku lll Stanov Partnera verejného sektora a na zabezpečenie jeho
vlastnej činnosti: i

1.13.4 Občianske združenie má viac ako 350 členov a predložený zoznam členov Občianskeho
združenia a členov Výboru Občianskeho združenia je úplný, správny a aktuálny:

.13.5" členovia výboru Občianskeho združenia neplnia príkazy inej tretej osoby:

1.13.6 neexistuje žiadna zmluva o tichom spoločenstve, zmluva o spoločnom výkone práv
(niektorých) členov Občianskeho združenia alebo členov výboru Občianskeho združenia
alebo iná zmluva alebo obdobná dohoda, na základe ktorej by členovia Občianskeho
združenia alebo členovia výboru Občianskeho združenia konali spoločne s inou osobou
(treťou osobou alebo členom Občianskeho združenia) v zhode alebo spoločným
postupom alebo ktorá môže mať dopad na ovládanie, kontrolu alebo riadenie
Občianskeho združenia:

.13.7 žiadny z členov výboru Občianskeho združenia nekoná na základe formálnej alebo
neformálnej dohody alebo iného obdobného vzťahu spoločne s inou osobou (alebo
siným rodinným príslušníkom, inou blízkou osobou alebo iným členom Občianskeho
združenia) konajúcou s ňou v zhode alebo spoločným postupom pri výkone alebo
uplatňovaní práv člena výboru Občianskeho združenia:

1.13.8 žiadny z členov Občianskeho združenia a ani z členov výboru Občianskeho združenia
nepreviedol [i) svoje členské práva na tretiu osobu a (ii) svoje hlasovacie práva alebo
iné práva v Partnerovi verejného sektora na tretiu osobu:

1.13.9 neexistuje žiadna fyzická osoba, ktorá má priamy alebo nepriamy podiel alebo ich súčet
najmenej 25 % na hlasovacích právach v Partnerovi verejného sektora:

.13.10 členovia Partnera verejného sektora na základe svojho členstva v Partnerovi verejného
sektora nemajú právo na hospodársky prospech z podnikania alebo inej činnosti
2.2

2.3

13.11

„13.12

„13.13

„13.14

13.15

„13.16

„13.17

„13.18

Partnera verejného sektora (majetku Partnera verejného sektora a výsledkov vlastnej
činnosti Partnera verejného sektora), ani takýto prospech nemajú:

členovia Partnera verejného sektora v Partnerovi verejného sektora konajú slobodne, nie
sú obmedzovaní, kontrolovaní alebo ovládaní žiadnou treťou osobou a s takouto ani
nekonajú v zhode:

neexistuje žiadna fyzická osoba, ktorá má právo individuálne vymenovať, inak ustanoviť
alebo odvolať štatutárny orgán, riadiaci orgán, dozorný orgán alebo kontrolný orgán
v Partnerovi verejného sektora alebo akéhokoľvek jeho člena:

neexistuje žiadna fyzická osoba, ktorá skutočne ovláda alebo kontroluje Partnera
verejného sektora akýmkoľvek iným spôsobom, napr. na základe osobitnej formálnej,
neformálnej alebo ústnej dohody vykonáva väčšinu hlasovacích práv alebo sa inak
podieľa na ovládaní, kontrole alebo hospodárskom prospechu Partnera verejného
sektora,

za členov vrcholového manažmentu Partnera verejného sektora sa považujú členovia
štatutárneho orgánu Občianskeho združenia, ktorý tvorí 7 členný výbor Občianskeho
združenia:

Partner verejného sektora nezamlčal existenciu žiadnych informácií ani dokumentov,
ktoré majú alebo môžu mať vplyv na správnu identifikáciu konečného užívateľa výhod
a vrcholového manažmentu Partnera verejného sektora a ich overenia:

neexistuje žiadna fyzická osoba, ktorá by spíňala kritériá konečného užívateľa výhod
uvedené v 8 6a ods. 1 písm. a) Zákona AML, a to sama, ako ani spoločne s inou osobou
konajúcou s ňou v zhode alebo spoločným postupom v zmysle 8 6a ods. 3 Zákona AML:

Občianske združenie, neudelilo nikomu žiadnu generálnu plnú moc:

Partner verejného. ektora nemá vedomosť, že by súčasťou vlastníckej a riadiacej
štruktúry Partnera Verejniého Sekfoťa boľ Verejný furikčionár vykonávajúci verejnú funkciu
v Slovenskej republike, s výnimkou člena (tajomníka) výboru Občianskeho združenia —
pána Milana Smäda, ktorý je uvedený v bode 3.1 tohto verifikačného dokumentu.



Riadiaca štruktúra Partnera verejného sektora

V zmysle článku V bodu 1 Stanov (časť Výbor) vyplýva, že výbor je výkonným a štatutárnym
orgánom Občianskeho združenia, ktorý za svoju činnosť zodpovedá valnému zhromaždeniu.
Výbor riadi činnosť Občianskeho združenia v období medzi zasadnutiami valného zhromaždenia
a zastupuje Občianske združenie navonok.

Podľa článku V bodu 2 Stanov (časť Výbor) platí, že výbor sa skladá z predsedu, tajomníka,
hospodára a ďalších členov.

V zmysle predloženého zoznamu členov výboru a čestného vyhlásenia Partnera verejného
sektora vyplýva, že výbor Partnera verejného sektora má nasledovných členov:

2.3.1

2.3.2

2.3.3

pán Ján Roháč, adresa trvalého pobytu: Na Karlove 4826/50, 974 01 Banská Bystrica,
Slovenská republika, narodený 18.04.1963, štátna príslušnosť: občan Slovenskej republiky,
predseda výboru:

pán Milan Smädo, adresa trvalého pobytu: Jabloňová 5039/16, 974 05 Banská Bystrica —
Kremnička, Slovenská republika, narodený 05.10.1953, štátna príslušnosť: občan
Slovenskej republiky, tajomník výboru:

pán Ivan Šimko, adresa trvalého pobytu: Donovaly 469, 976 39 Donovaly, Slovenská
republika, narodený 27.08.1990, štátna príslušnosť: občan Slovenskej republiky, člen
výboru:
2.4

4.1

5,2

5.3

2.34 — pán Norbert Juračka, adresa trvalého pobytu: Karpatská 6178/6, 974 11 Banská Bystrica
— Sásová, Slovenská republika, narodený 03.01.1970, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, člen výboru:

2.3.5 pánštefan Rusnák, adresa trvalého pobytu: Nad plážou 5652/38, 974 01 Banská Bystrica,
Slovenská republika, narodený 07.08.1971, štátna príslušnosť: občan Slovenskej republiky,
člen výboru:

2.3.6 — pán lng. Peter Krnáč, adresa trvalého pobytu: Nad plážou 14554/33, 974 01 Banská
Bystrica, Slovenská republika, narodený 22.07.1981, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, člen výboru:

2.37 pánJUDr. Ľubomír Messinger, adresa trvalého pobytu: Švermova 6971/59, 974 04 Banská
Bystrica, Slovenská republika, narodený 21.07.1984, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, člén výboru.

Článok V bod 8 Stanov (časť Výbor) upravuje nasledovný spôsob konania Občianskeho
združenia:

„Za občianske združenie koná a podpisuje vždy predseda alebo tajomník výboru samostatne,
tak, že knázvu občianskeho združenia pripojí svoje meno, priezvisko, funkciu a vlastnoručný
podpis. Za občianske združenie sú oprávnení podpisovať aj členovia výboru avšak vždy len
spoločne s predsedom výboru.“

Verejný funkcionár vo vlastníckej a riadiacej štruktúre Partnera verejného sektora

V zmysle Čestného vyhlásenia Partnera verejného sektora vyplýva, že Partner verejného sektora
nemá vedomosť o tom, že by súčasťou jeho vlastníckej a riadiacej štruktúry bol verejný funkcionár
vykonávajúci funkciu v Slovenskej republikexv zmysle čl. 2 ods. 1 ústavného zákona č. 357/2004
Z.z. o ochrane verejného záujmu pri Výkone funkcií verejných funkcionárov v znení ústavného
zákona č. 545/2005 Z. z. (ďalej len „Zákon o verejných funkcionároch“), s výnimkou člena
(tajomníka) výboru Občianskeho združenia - pána Milana Smäda, adresa trvalého pobytu:
Jabloňová 5039/16, 974 05 Banská Bystrica — Kremnička, Slovenská republika, dátum narodenia:
05.10.1953, štátna príslušnosť: Slovenská republika, ktorý je verejným funkcionárom v Slovenskej
republike - vykonáva funkciu poslanca Mestského zastupiteľstva mesta Banská Bystrica.!



Splnenie podmienok na zápis vrcholného manažmentu, resp. štatutárneho orgánu a členov
štatutárneho orgánu do registra partnerov verejného sektora v prípade partnera verejného
sektora podľa 8 4 ods. 5 Zákona

Keďže Partner verejného sektora nie je v zmysle $ 4 ods. 5 Zákona emitentom cenných papierov
prijatých na obchodovanie na regulovanom trhu, ustanovenie $ 11 ods. 6 písm. d) Zákona sa
neaplikuje.

Identifikácia konečného užívateľa výhod

Partner verejného sektora predstavuje občianske združenie. Keďže občianske združenie sa
vzmysle $ ? písm. e) Zákona AML nepovažuje za združenie majetku, Oprávnená osoba
postupovala pri identifikácii konečného užívateľa výhod primáme podľa $ 6a ods. 1 písm. a)
Zákona AML v spojení 8 6a ods. 3 Zákona AML.

Oprávnená osoba v zmysle vyššie uvedených a zistených skutočností neidentifikovala žiadnu
fyzickú osobu, ktorá by spíňala kritéria podľa $ 6a ods. 1 písm. a) Zákona AML, a to sama, ako ani
spoločne s inou osobou konajúcou s ňou v zhode alebo spoločným postupom v zmysle 8 6a ods.
3 Zákona AML.

Vzhľadom na vyššie uvedené, Oprávnená osoba dospela k záveru, že v zmysle 86a ods. 2
Zákona AML, v znení účinnom od 1. septembra 2019, sa za konečných užívateľov výhod Partnera

! Článok 2 ods. 1 písm. p) Zákona o verejných funkcionároch.
verejného sektora považujú členovia vrcholového manažmentu: za člena vrcholového
manažmentu sa s účinnosťou od 1. septembra 2019 považuje štatutárny orgán alebo členovia
štatutárneho orgánu — teda osoby uvedené v bode 2.3 tohto verifikačného dokumentu, ako
členovia výboru Partnera verejného sektora. Oprávnená osoba identifikovala v súlade s 8 6a
ods. 2 Zákona AML ako konečných užívateľov výhod Partnera verejného sektora nasledovné
fyzické osoby:

5.3.1

5.3.2

5.3.5

5.3.6

5.3.7

pán Ján Roháč, adresa trvalého pobytu: Na Karlove 4826/50, 974 01 Banská Bystrica,
Slovenská republika, narodený 18.04.1963, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, verejný funkcionár v Slovenskej republike: nie je:

pán Milan Smädo, adresa trvalého pobytu: Jabloňová 5039/16, 974 05 Banská Bystrica —
Kremnička, Slovenská republika, narodený 05.10.1953, štátna príslušnosť: občan
Slovenskej republiky, verejný funkcionár v Slovenskej republike: áno - poslanec
Mestského zastupiteľstva mesta Banská Bystrica:

pán Ivan Šimko, adresa trvalého pobytu: Donovaly 469, 976 39 Donovaly, Slovenská
republika, narodený 27.08.1990, štátna príslušnosť: občan Slovenskej republiky, verejný
funkcionár v Slovenskej republike: nie je:

pán Norbert Juračka, adresa trvalého pobytu: Karpatská 6178/6, 974 11 Banská Bystrica
— Sásová, Slovenská republika, narodený 03.01.1970, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, verejný funkcionár v Slovenskej republike: nie je:

pán Štefan Rusnák, adresa trvalého pobytu: Nad plážou 5652/38, 974 01 Banská Bystrica,
Slovenská republika, narodený 07.08.1971, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, verejný funkcionár v Slovenskej republike: nie je:

pán lng. Peter Krnáč, adresa trvalého pobytu: Nad plážou 14554/33, 974 01 Banská
Bystrica, Slovenská republika, narodený 22.07.1981, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, verejný funkcionár v Slovenskej republike: nie je:

pán JUDr. Ľubomít Messinger, adresa trvalého pobytu: Švermova 6971/59, 974 04 Banská
Bystrica, Slovenská republika, narodený 21.07.1984, štátna príslušnosť: občan Slovenskej
republiky, verejný funkcionár v Slovenskej republike: nie je.

6 Vyhlásenie Oprávnenej osoby

6.1 Oprávnená osoba vyhlasuje, že všetky skutočnosti uvedené v tomto verifikačnom dokumente
zodpovedajú ňou skutočne zistenému stavu.

Oprávnená osoba:

V Banskej Bystrici, dňa 31.10.2019.



LEGAL -

OA ACE | FI
MLEGAL s.r.o.

ok Dolná 6, 974 01 Banská Bystrica



Slovenská republika,

P MLEGAL s.r. o.
Advokátska kancelária
JUDr. Peter Maťko, LL.M.
advokát / konateľ