Samostatné ucelené odborné činnosti vo vymedzenom úseku.
Poskytuje asistenciu pri vybavovaní vecí fyzických osôb a právnických osôb v klientskom centre.
Prijíma, eviduje a vybavuje podnety fyzických osôb a právnických osôb súvisiacich s činnosťou klientskeho centra, filtruje nespokojných občanov a rieši ich podnety.
Poradenstvo o úhrade správnych poplatkov prostredníctvom elektronického platobného systému.
Usmerňuje ostatných zamestnancov klientskeho centra.
Vykonáva poradenstvo ohľadom vyvolávacieho systému, informuje o telefónnych číslach pracovísk a jednotlivých zamestnancov.
Prijíma a vybavuje telefónne hovory v telefónnej ústredni klientskeho centra.
Usmerňuje klientov pri vybavovaní žiadostí.
Dohliada na materiálno-technické vybavenie klientskeho centra (kancelársky materiál, tlačivá, údržba, upratovanie).
Za účelom efektívneho zabezpečenia úloh v klientskom centre predkladá návrhy na zlepšenie klientskeho centra na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Znalosť všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä: zákon č. 180/2013 Z. z. o organizácii miestnej štátnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií), zákon č. 145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch, zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov, zákon č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach;
adaptabilita a flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti