Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientskych pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov. Samostatné zabezpečovanie menej zložitých agend vo vymedzenom úseku s určitým rozsahom väzieb v rámci súboru vykonávaných činností. Dohliadanie na materiálno – technické vybavenie klientskeho pracoviska a zabezpečenie optimálneho využitia materiálno technického vybavenia (kancelársky materiál, tlačivá, stav vyvolávacieho kiosku, čistota priestorov a i.). Informovanie klientov o potrebe zakúpenia e-kolkov a vyplnenia formulárov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
- znalosť práce s počítačom: Word, Excel, Outlook, Power Point, Internet,
- schopnosť pracovať pod tlakom, samostatnosť, rozhodovacia schopnosť, adaptabilita a flexibilita, komunikačné zručnosti,