Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Vybavuje odbornú agendu na úseku katastra. Vykonáva príjem a registráciu podaní vo všetkých registroch katastra nehnuteľností. Pripravuje podklady pre rozhodovanie v katastrálnom konaní.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
znalosti práce s počítačom: Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Internet,
rozsah znalostí všeobecne záväzných právnych predpisov, interných predpisov a iné znalosti potrebné na overenie odborných znalostí uchádzača:
- zákon č. 162/1995 Z. z. o katastri nehnuteľností a o zápise vlastníckych a iných práv k nehnuteľnostiam ( katastrálny zákon ) v znení neskorších predpisov
- vyhláška ÚGKK SR č. 461/2009 Z. z. ktorou sa vykonáva zákon č 162/1995 Z. z.
- zákon č. 71/1967 Zb. o správnom konaní v znení neskorších predpisov
- vyhláška ÚGKK SR č.22/2010 Z. z. Spravovací poriadok pre katastrálne úrady a správy katastra
- zákon č. 55/2017 Z.z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- zákon č. 460/1992 Zb. Ústava Slovenskej republiky
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti uchádzača overované osobným pohovorom: samostatnosť, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti.