Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientskych pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Schopnosti a osobnostné vlastnosti: sebadôvera, svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, motivácia, adaptabilita a flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom, rozhodovacia schopnosť, komunikačné zručnosti
Počítačové znalosti: Word, Excel, Outlook, Internet
Znalosti všeobecne záväzných právnych prepisov, najmä:
• Zákon č. 460/1992 Zb. Ústava Slovenskej republiky,
• Zákon č. 180/2013 Z. z. o organizácii miestnej štátnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
• Zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
• Zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
• Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.