Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému a určovanie zásad čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva.
- zodpovedá za implementáciu projektu v súlade so schválenou žiadosťou o NFP, Zmluvou o partnerstve, systémom finančného riadenia a systémom riadenia EŠIF, právnymi predpismi SR a EK, usmerneniami a pokynmi RO súvisiacimi s čerpaním fondov EÚ;
- sleduje platné právne predpisy SR a EK, usmernenia a pokyny RO, súvisiace s čerpaním fondov EÚ;
- zodpovedá za implementáciu projektu v súlade so schváleným harmonogramom;
- sleduje priebeh projektových činností, koordinuje, plánuje a vyhodnocuje ich postup, nastavuje, zabezpečuje a kontroluje činnosť projektového tímu vrátane odborných zamestnancov a expertov, usmerňuje ich v súvislosti s dokumentáciou preukazujúcou oprávnenosť výdavkov;
- zodpovedá a zhromažďuje, eviduje a spracúva dokumentáciu projektu, poskytuje spätnú väzbu projektovému tímu;
- zodpovedá za čerpanie finančných prostriedkov podľa rozpočtu;
- zabezpečuje komunikáciu týkajúcu sa projektu – komunikuje s osobami a inštitúciami zapojenými do realizácie projektu;
- vykonáva priebežné sledovanie pokroku projektu;
- zodpovedá za napĺňanie merateľných ukazovateľov projektu;
- zodpovedá za monitorovanie projektu, publicitu a informovanosť projektu, verejné obstarávanie a ďalšie činnosti súvisiace s implementáciou projektu;
- pripravuje a zodpovedá za špecifikácie potrebné pre verejné obstarávanie ako aj iniciuje procesy týkajúce sa verejného obstarávania;
- koná vo vzťahu k dodávateľom, resp. partnerom na projekte, kontroluje činnosť dodávateľských subjektov;
- zodpovedá za správne evidovanie výsledkov projektu a vypracovanie monitorovacích správ, doplňujúcich monitorovacích údajov a informácií pre hlavného partnera a RO;
- spracováva podklady pre implementáciu projektu v súlade s časovým harmonogramom a rozpočtom projektu;
- zabezpečuje spracovanie prieskumov trhu pre potreby projektu;
- pripravuje a kontroluje podklady do žiadostí o platbu a monitorovacích správ;
- zabezpečuje a aj pripravuje podklady pre účtovníctvo, štátnu pokladnicu, pre personalistiku, mzdovú agendu, evidenciu majetku;
- zodpovedá za komunikáciu s hlavným partnerom a RO;
- identifikuje a vyhodnocuje prípadné riziká realizácie projektu, navrhuje a prijíma primerané opatrenia na predchádzanie situáciám ohrozujúcich realizáciu projektu, pri ich vzniku prijíma nápravné opatrenia;
- informuje a predkladá správy nadriadeným;
- samostatne vykonáva rôzne odborné, organizačné a administratívne práce;
- zodpovedá za výstupné dokumenty (napr. monitorovacie a iné správy, žiadosti o platbu, atď.), rieši zmeny projektu, ak je to potrebné, a pod.;
- zodpovedá za preklady z anglického jazyka pre potreby riadenia, výstupov a monitorovania projektu;
- zodpovedá za vedenie projektovej dokumentácie, jej evidenciu a archiváciu
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
- koncepčné myslenie,
- komunikačné zručnosti,
- schopnosť pracovať pod tlakom,
- samostatnosť