Koncepčná a koordinačná činnosť v oblasti štátnej služby na úrovni ministerstva.
- koordinovanie a zabezpečovanie činností spojených s procesom výberu zmluvného partnera pri obstarávaní tovarov, prác a služieb v rámci pôsobnosti sekcie,
- koordinovanie vypracovávania návrhov a opatrení na zlepšenie prípravy a priebehu realizácie projektov v oblasti verejného obstarávania,
- koordinovanie vypracovania podkladov do návrhu výdavkov rozpočtu úradu ministerstva za činnosti v pôsobnosti sekcie,
- koordinovanie zabezpečovania plnenia záväzkov a úloh týkajúcich sa ministerstva, ktoré vyplývajú z uzatvorených zmlúv a dohôd v rámci pôsobnosti sekcie,
- koordinovanie vypracovávania vnútorných riadiacich predpisov súvisiacich so správou a prevádzkou budovy ministerstva, týkajúcich sa hospodárenia s majetkom štátu v správe ministerstva a s používaním cestných služobných motorových vozidiel zamestnancami ministerstva vrátane zamestnancov zodpovedných za riadenie a implementáciu fondov EÚ,
- koordinovanie vypracovávania koncepcie a programov rozvoja materiálno-technickej základne ministerstva ako aj majetku štátu v správe ministerstva, na základe analýz využívania a stavu majetku príprava podkladov pre rozhodovanie v otázkach investícií a ich financovania,
- koordinovanie vypracovávania návrhov na realizáciu investičných akcií a ich zaradenia do investičného plánu ministerstva, plynulé zabezpečovanie investičných akcií a rekonštrukcií,
- koordinovanie zabezpečovania metodického riadenia a usmerňovania zaraďovania a vyraďovania majetku, jeho inventarizácie, štatistiky a analytickej činnosti vrátane zabezpečovania zmluvných vzťahov pre majetok v správe ministerstva,
- koordinovanie riadenia a zabezpečovania autodopravy, kontroly technického stavu vozidiel ministerstva v rozsahu platných predpisov, koordinácia prideľovania vozidiel a agendy ich prevádzky a servisu,
- koordinovanie spolupráce a komunikácie s orgánmi verejnej správy, inštitúciami, fyzickými a právnickými osobami v oblastiach v rámci pôsobnosti sekcie,
- koordinovanie zabezpečovania podkladov, analýz a ročnej štatistickej činnosti v oblasti verejného obstarávania a hospodárenia s majetkom štátu v správe ministerstva,
- koordinovanie, riadenie, zabezpečenie činností registratúry ministerstva, knižnice, podateľne a centrálnej rozmnožovne.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
užívateľská znalosť práce s PC - Word, Excel, Internet, Outlook, Nuntio, Aspi
Do výberového konania sa môže prihlásiť aj uchádzač, ktorý má ku dňu prihlásenia sa do výberového konania ukončené ako najvyššie dosiahnuté vzdelanie vysokoškolské vzdelanie I. stupňa. V takom prípade sa však v zmysle Prílohy č. 2 k zákonu o štátnej službe (zákon č. 55/2017 Z.z.) vyžadujú aj 3 roky praxe v oblasti vykonávania činnosti, ktorá má rovnaký alebo obdobný charakter ako činnosť vykonávaná na príslušnom štátnozamestnaneckom mieste podľa opisu štátnozamestnaneckého miesta. Teda od uchádzača, ktorý má ku dňu prihlásenia sa do výberového konania ukončené ako najvyššie dosiahnuté vzdelanie vysokoškolské vzdelanie I. stupňa, sa celkovo vyžaduje 8 rokov praxe, a to:
a) 3 roky praxe v oblasti vykonávania činnosti, ktorá má rovnaký alebo obdobný charakter ako činnosť vykonávaná na príslušnom štátnozamestnaneckom mieste podľa opisu štátnozamestnaneckého miesta (požiadavka vyplývajúca zo zákona o štátnej službe)
a zároveň navyše
b) 5 rokov praxe v oblasti vykonávania činnosti, ktorá má rovnaký alebo obdobný charakter ako činnosť vykonávaná na príslušnom štátnozamestnaneckom mieste podľa opisu štátnozamestnaneckého miesta (požiadavka vyplývajúca z opisu obsadzovaného štátnozamestnaneckého miesta).