Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientského pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientských pracovísk. Výkon odborných prác na úseku správy registratúry okresného úradu. Posudzovanie dokumentárnej hodnoty registratúrnych záznamov vo vyraďovacom konaní. Odovzdáva archívne dokumenty príslušnému štátnemu archívu. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
- znalosti práce s počítačom: Word, Excel, Outlook, Internet,
- Svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, komunikačné zručnosti,
- Zákon č. 55/2017 Z. z o štátnej službe, Zákon č. 395/2002 Z. z o archívoch a registratúrach, Zákon č. 180/2013 Z. z o organizácii miestnej štátnej správy, Zákon č. 18/2018 Z. z o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Zákon č. 211/2000 Z. z o slobodnom prístupe k informáciám, Zákon č. 9/2010 Z. z o sťažnostiach, Zákon č. 283/2002 Z. z o cestovných náhradách.