Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrola v rámci viacerých organizačných útvarov.
Dohliadanie na materiálno-technické vybavenie klientskeho pracoviska a zabezpečenie optimálneho využitia materiálno-technického vybavenia (kancelársky materiál tlačivá, stav vyvolávacieho kiosku, čistota priestorov a i.). Informovanie klientov o potrebe zakúpenia e-kolkov a vyplnenia formulárov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Znalosť zákonov: Ústava SR č. 460/1992 Zb., Zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Zákon č. 180/2013 Z. z. o organizácii miestnej štátnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov, Zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám, Zákon č. 145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch, Zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach, Zákon č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci, Vyhláška Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 410/2015 o podrobnostiach výkonu správy registratúry orgánov verejnej moci a o tvorbe spisu, Nariadenie MV SR č. 98/2016 o registratúrnom poriadku - všetko v zneniach neskorších predpisov.
Schopnosti a osobnostné vlastnosti uchádzača: svedomitosť a spoľahlivosť, komunikačné zručnosti, schopnosť pracovať pod tlakom.
Iné: ovládanie práce s PC (Word, Excel, Internet, Outlook).