Samostatné ucelené odborné činnosti v príslušnom odbore štátnej služby alebo v príslušnom úseku štátnej správy.
Kontrola a monitoring celoštátnych informačných systémov riešených v počítačových sieťach, preberanie požiadaviek na podporu aplikačného programového vybavenia, koordinácia žiadostí na servisné odstávky systému, špecializované odborné činnosti pri implementácii bezpečnostných mechanizmov aplikačného programového vybavenia, organizácia a koordinácia veľmi zložitých technologických celkov a zariadení výpočtovej techniky.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- adaptabilita a flexibilita,
- komunikačné zručnosti,
- schopnosť pracovať pod tlakom.
...........................................................................................................................................................
Znalosť práce s počítačom – Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Internet – základy.
......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Odborné znalosti, znalosť najmä:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ďalšie znalosti.