Výberové konanie

VK/2023/2043 - hlavný Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - riaditeľ odboru


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2023/2043 - hlavný Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - riaditeľ odboru

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
9. Máj 2023
Termín na podanie žiadosti:
16. Máj 2023

Služobný úrad:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Sídlo služobného úradu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526
Organizačný útvar:
Odbor stratégie a IT kontrolingu
Nadriadený organizačný útvar:
Úsek informačných technológií a projektov informačných systémov
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
1.05 - Informatika (sociálno-ekonomické informácie, štátny informačný systém)
Funkcia:
hlavný štátny radca - riadiaci pracovník prevádzky informačných technológií
Vedúci štátny zamestnanec:
riaditeľ odboru
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami na rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

Zodpovedá za :
­ koncepčné úlohy vyplývajúce z programu transformácie PPA s využitím prostriedkov IT na digitalizáciu PPA – optimalizáciu, automatizáciu a transparentnosť procesov, integráciu a dostupnosť dát,
­ strategickú komunikáciu a koordináciu projektov v rámci vnútroorganizačných útvarov agentúry a iných partnerských organizácií,
­ koordinácia životného cyklu zmlúv pre kľúčové (agendové) systémy PPA na ďalšie roky,
­ úlohy súvisiace s implementáciou podmienok akreditácie,
­ prípravu podkladov pre koordináciu nového programového obdobia.
Koordinuje :
­ analýzu stavu IT systémov PPA a ich riadenia ako východisko pre implementáciu SPP na roky 2023 – 2027,
­ spracovanie podkladov pre analýzu výdavkov za oblasť informačných technológií,
­ vypracovanie presných a spoľahlivých výkazov, reportov a štatistík v pridelenej oblasti zodpovednosti,
­ podporu pri riešení problémov a výkazníctvo úseku informačných technológií a projektov informačných systémov.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Ovládanie predpisov usmerňujúcich uvedené oblasti činností.
Schopnosti a osobnostné vlastnosti: sebadôvera, komunikačné zručnosti, samostatnosť, schopnosť pracovať pod tlakom, analytické, koncepčné a strategické myslenie, rozhodovacia schopnosť.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
jún 2023
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Andrea Sláviková
Telefónne číslo:
+421918612609