Výberové konanie

VK/2023/2546 - generálny Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - riaditeľ odboru


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2023/2546 - generálny Å¡tátny radca - vedúci Å¡tátny zamestnanec - riaditeľ odboru

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
2. Jún 2023
Termín na podanie žiadosti:
9. Jún 2023

Služobný úrad:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Špitálska 2206/4-6-8 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 816 43
Organizačný útvar:
odbor koordinácie inšpekcie v sociálnych veciach
Nadriadený organizačný útvar:
Inšpekcia v sociálnych veciach
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
2.11 - Práca, inšpekcia práce, sociálne veci a rodina
Funkcia:
generálny štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
riaditeľ odboru
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Špitálska  25,27 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 816 43

Najnáročnejšia činnosť:

Tvorba stratégie a štátnej politiky na úrovni ministerstva

Detaily:

Tvorba stratégie a štátnej politiky v pôsobnosti Inšpekcie v sociálnych veciach.
Tvorba zámerov a štátnych politík v oblasti inšpekcie v sociálnych veciach vrátane účasti na aktivitách s tým súvisiacich.
Riadenie, koordinovanie a vedenie ucelenej agendy odboru.
Tvorba stratégie vypracovania plánu dozornej činnosti a hodnotiacej správy a výsledkoch inšpekčnej činnosti.
Koordinovanie špecifických činností Inšpekcie v sociálnych veciach z ich hľadiska organizačného, technického a administratívneho zabezpečovania.
Koordinovanie organizácie výkonu inšpekcie v sociálnych veciach vrátane spolupráce s ostatnými orgánmi verejnej správy, právnickými a fyzickými osobami, spoluúčasti na vypracovaní, monitorovaní a vyhodnocovaní strategických materiálov.
Pripravovanie a zabezpečovanie vydávania a diseminovania usmernení a tiež kontrolovanie plnenia vydaných usmernení.
Koordinovanie činnosti pracovísk Inšpekcie v sociálnych veciach mimo sídla ministerstva.
Vedenie evidencie a sledovanie plnenia úloh zadaných sekcii ako aj jednotlivým odborom sekcie.
Evidovanie, prideľovanie pošty a archivácia dokumentácie sekcie a jej organizačných útvarov.
Koordinovanie a usmerňovanie prevádzky motorových vozidiel Inšpekcie v sociálnych veciach.
Príprava, zverejňovanie a aktualizácia webového sídla Inšpekcie v sociálnych veciach a údajov, ktoré Inšpekcia v sociálnych veciach zverejňuje podľa zákona o inšpekcii v sociálnych veciach.
Zabezpečovanie materiálno – technického a organizačného chodu Inšpekcie v sociálnych veciach.
Spracovávanie a koordinácia harmonogramov na výkon dozoru Inšpekciou v sociálnych veciach.
Usmerňovanie zamestnancov Inšpekcie v sociálnych veciach v oblasti ochrany osobných údajov.
Koordinovanie prípravy a sumarizácie podkladov pre vypracovanie mesačného a ročného plánu hlavných úloh útvarov Inšpekcie v sociálnych veciach.
Príprava, vydávanie a aktualizácia usmernení pre riadenie a chod pracovísk Inšpekcie v sociálnych veciach mimo sídla ministerstva.
Vedenie evidencie oznámení a podnetov, ako aj iných písomností doručených Inšpekcií v sociálnych veciach.
Príprava podkladov pre verejné obstarávanie vo veciach Inšpekcie v sociálnych veciach.
Spolupráca so sekciou ekonomiky a sekciou fondou Európskej únie pri príprave podkladov fakturácie a rozpočtu Inšpekcie v sociálnych veciach.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
vyžaduje sa pre stupeň utajenia „Tajné“ u vybraného úspešného uchádzača po jeho prijatí na obsadzované miesto

Ďalšie požiadavky:

1. Motivácia, 2. Adaptabilita a flexibilita, 3. Schopnosť pracovať pod tlakom, 4. Rozhodovacia schopnosť, 5. Komunikačné zručnosti, 6. Analytické, koncepčné a strategické myslenie, 7. Riadiace schopnosti
Odborné znalosti:
- znalosť zákona č. 345/2022 Z. z. o inšpekcii v sociálnych veciach a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- znalosť zákona č. 10/1996 Z. z. o kontrole v štátnej správe,
- znalosť zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok).


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Špitálska 2206/4-6-8 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
23.6.2023
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
MPSVR SR
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Jana Hricková
Telefónne číslo:
+421220462121