Výberové konanie

VK/2023/2761 - hlavný radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2023/2761 - hlavný radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - neúspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
16. Jún 2023
Termín na podanie žiadosti:
28. Jún 2023

Služobný úrad:
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Hlavná Košice 110 Košice - mestská časť Staré Mesto 04265
Organizačný útvar:
Odbor informačných technológií
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
1.04 Informatika
Funkcia:
hlavný radca - Správca informačných systémov
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Hlavná Košice 110 Košice - mestská časť Staré Mesto 04265

Najnáročnejšia činnosť:

Tvorba koncepcie a koordinačná činnosť v oblasti informačného systému Ústavného súdu v nadväznosti na realizáciu štátneho informačného systému.

Detaily:

• Zabezpečovanie prevádzky informačných systémov Kancelárie ÚS SR.
• Administrácia koncových zariadení s Windows 10/11 - inštalácia, údržba, riešenie problémov, aplikovanie skupinových politik, obnova dát operačného systému a aktualizácie operačného systému a aplikácií.
• Administrácia Windows Serverov - inštalácia a správa serverov; inštalácia, upgrade a migrácia serverov, lokálnych a sieťových úložísk, správa monitorovania a údržba virtuálnych PC, inštalácia, konfigurácia a správa doménových služieb (ADDS. GPO, DNS. DHCP. ADCS, File Services).
• Administrácia Linux serverov - inštalácia, údržba a aktualizácie operačného systému a aplikácií.
• Administrácia MS Exchange - správa, zabezpečenie a údržba serverov MS Exchange.
• Virtualizácia - vytváranie, konfigurácia, správa virtuálnych diskov VHD a virtuálnych PC (VM).
• Správa a údržba MS Configuration manager Site, správa inventarizácie pre PC a aplikácie, nasadzovanie a správa SCCM klientov a aplikácií; vytváranie a správa inštalačných sekvencií.
• Administrácia databáz MS SQL a Oracle – správa, zálohovanie a obnova.
• Administrácia aktívnych a pasívnych prvkov siete.
• Administrácia hardvérovej infraštruktúry.
• Realizácia monitoringu IT služieb, analýza a riešenie úloh vyplývajúcich z monitoringu, sledovanie a vyhodnocovanie dostatočnosti zdrojov potrebných na zabezpečenie bezproblémového chodu systémov, sietí a zariadení a ich trvale dostatočnú výkonnosť vzhľadom na súčasné, ako aj budúce požiadavky kancelárie.
• Spracovanie, údržba, vývoj a modernizácia interných aplikácií.
• Zabezpečovanie inštalácie, prevádzky a presunu zariadení na pracoviskách.
• Správa vzdialeného prístupu a inštalácia aplikácií pre vzdialený prístup.
• Zabezpečovanie ochrany dát v informačných systémoch Kancelárie ÚS SR prostredníctvom nástrojov zabezpečujúcich kybernetickú bezpečnosť.
• Tvorba smerníc, postupov a manuálov.
• Činnosti, úlohy a povinnosti vyplývajúce z účasti na projektoch.
• Riešenie pridelených prevádzkových úloh.
• Zabezpečovanie školiacich a poradených služieb pre zamestnancov.
• Sledovanie najnovších trendov v informačných technológiách a podávanie podnetov na ich nasadenie v informačnom systéme Kancelárie ústavného súdu SR
• Obstarávanie výpočtovej techniky a softvéru v spolupráci s ďalšími útvarmi pre potreby Kancelárie ÚS SR.
• Zabezpečovanie a servis súvisiaci s zariadení v spolupráci s odborom hospodárskej správy.
• Zabezpečovanie systémovej a vývojovej činnosti pri riešení knižničného informačného systému Kancelárie ústavného súdu SR.
• Zabezpečenie digitálneho prenosu dokumentov pre prezentačné účely v pojednávacej miestnosti a na nástenke ÚS SR v priestoroch pred pojednávacou miestnosťou.
• Zabezpečenie prístupu do verejnej telefónnej siete.
• Zabezpečenie aktivácie kariet určených na dochádzku prostredníctvom terminálu a spravovanie funkčnosti systému z administrátorského rozhrania.
• Obstarávanie, zabezpečovanie, spracovanie a reklamovanie mobilných zariadení a mobilných a dátových služieb (mobily, modemy, tablety, notebooky).
• Tvorba štatistických výstupov informačného systému pre interné potreby, pre potreby iných orgánov štátnej či verejnej správy.
• Zabezpečovanie systémovej a vývojovej činnosti pri riešení informačných systémov Kancelárie ústavného súdu SR, aj v nadväznosti na štátny informačný systém.
• Podieľanie sa na analytickej činnosti pri riešení jednotlivých úloh informačných systémov Kancelárie ÚS SR.
• Analýza interných potrieb a požiadaviek Kancelárie ÚS SR a sudcov ÚS SR na informačný systém.
• Analýza potrieb a požiadaviek fyzických a právnických osôb a orgánov verejnej moci na informačný systém Kancelárie Ústavného súdu SR.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Študijný odbor:
Informatika a príbuzné technické vedy.
Cudzí jazyk:
Anglický (B2 – Úroveň stredne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
vyžaduje sa pre stupeň utajenia „Tajné“ u vybraného úspešného uchádzača po jeho prijatí na obsadzované miesto

Ďalšie požiadavky:

• Znalosť networkingu a LAN/WAN.
• Praktické skúsenosti so sieťovými komponentmi (Router, Switch, Firewall).
• Skúsenosti so sieťovou bezpečnosťou a VPN technológiami.
• Skúsenosti so správou serverovej infraštruktúry (Windows servers, Active directory, GPO, Exchange, Microsoft 365).
• Skúsenosti s administráciou LINUX serverov.
• Praktické skúsenosti so správou hardvéru.
• Znalosť programovacích jazykov JAVA, HTML, PHP výhodou.

Svedomitosť, spoľahlivosť, samostatnosť, adaptabilita, flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom, analytické, koncepčné a strategické myslenie.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Hlavná 110, 042 65 Košice
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
júl/august 2023
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Hlavná 110, 042 65 Košice
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
JUDr. Lucia Buhalová
Telefónne číslo:
+421915853451