• Koncepčná a koordinačná činnosť v oblasti štátnej služby na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy alebo orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni.
• koncepčná a koordinačná činnosť v oblasti personálnej agendy týkajúcej sa zamestnancov vykonávajúcich úlohy súvisiace s plnením cieľov organizačného útvaru odbor Sprostredkovateľský orgán pre OP Slovensko;
• usmerňovanie príslušných vedúcich zamestnancov pri predkladaní návrhov na obsadzovanie voľných a uvoľnených štátnozamestnaneckých miest a pracovných miest v súlade s aktuálnou systemizáciou štátnozamestnaneckých miest a pracovných miest;
• zodpovednosť za vyhlásenie výberového konania podľa príslušného opisu štátnozamestnaneckého miesta a požiadaviek konkrétneho organizačného útvaru služobného úradu;
• zodpovednosť za zabezpečenie všetkých úkonov súvisiacich s prípravou a realizáciou výberového konania, s ukončením, prípadne zrušením vyhláseného výberového konania podľa požiadaviek a podmienok ustanovených zákonom o štátnej službe a príslušnými právnymi predpismi;
• vypracovanie dokumentácie súvisiacej so zabezpečením výberových konaní, vyhotovovanie pozvánok, menovacích dektérov členov výberovej komisie, zápisníc a pod.;
• spolupráca a podieľanie sa na zabezpečovaní personálnej agendy nasledujúcej po ukončení výberového konania podľa pokynov nadriadeného vo vzťahu k odboru Sprostredkovateľský orgán pre OP Slovensko (vznik, zmena a skončenie štátnozamestnaneckých pomerov a pracovných pomerov);
• aktívna participácia na procese delimitácie zamestnancov z iných služobných úradov v súvislosti s rozširovaním odboru Sprostredkovateľský orgán pre OP Slovensko;
• zabezpečovanie podkladov a relizácia úkonov v oblasti personálnej agendy potrebných pre delimitáciu a preloženie štátnych zamestnancov na odbor Sprostredkovateľský orgán pre OP Slovensko podľa pokynov nadriadeného;
• evidencia a aktualizácia stavu administratívnych kapacít úradu v Informačnom systéme - Centrálny plán vzdelávania AK EŠIF (ďalej len „IS CPV“);
• informovanie zamestnancov odboru Sprostredkovateľský orgán pre OP Slovensko o pripravovaných vzdelávacích aktivitách zverejnených v IS CPV a následná administrácia úkonov v IS CPV;
• aktualizácia existujúcich šablón a tvorba návrhov vzorových šablón, metodických usmernení a pokynov upravujúcich interný postup pri príprave a realizácii výberových konaní;
• zabezpečenie archivácie dokumentácie dotýkajúcej sa agendy výberových konaní;
• spolupodieľanie sa na agende BOZP, OPP a PZS prostredníctvom dodávateľa služieb;
• spracovanie podkladov za oblasť výberových konaní a problematiky BOZP, OPP a PZS do štatistík, odpočtov, prehľadov, auditov a správ podľa požiadaviek služobného úradu alebo externého prostredia (napr. Rada pre štátnu službu, Úrad vlády SR, infožiadostí a pod.);
• tvorba vnútorných predpisov a pripomienkovanie dokumentov v rámci interného pripomienkového konania týkajúcich sa zverených agend;
• zabezpečenie súladu vnútorných predpisov úradu súvisiacich s agendou výberových konaní, personálnej agendy a problematiky BOZP, OPP a PZS podľa príslušnej legislatívy;
• spolupráca pri aktualizácii údajov/informácií/šablón na intranetovej a webovej stránke úradu;
• plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Schopnosti a osobnostné vlastnosti vyžadované v zmysle opisu obsadzovaného štátnozamestnaneckého miesta :
svedomitosť a spoľahlivosť; samostatnosť; komunikačné zručnosti.
Znalosť nasledovných zákonov :
- znalosť zákona č. 55/2017 Zb. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- znalosť zákona č. 575/2001 Zb. o organizácii činnosti vlády a o organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov,
- znalosť Ústavného zákona č. 460/1992 Zb. Ústava Slovenskej republiky v znení neskorších ústavných zákonov,
- znalosť Vyhlášky č. 505/2019 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o systemizácii štátnozamestnaneckých miest, o štátnozamestnaneckom mieste vhodnom pre absolventa, o minimálnom počte štátnozamestnaneckých miest a o oznamovacej povinnosti služobného úradu;
- znalosť Vyhlášky č. 127/2017 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o výberových konaniach;
- znalosť Vyhlášky č. 400/2019 Z. z., ktorou sa vydáva Etický kódex štátneho zamestnanca;
- znalosť zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme;
- znalosť zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov;
- znalosť zákona č. 311/2001 Z.z. (Zákonník práce);
- znalosť zákona č. 5/2004 Z.z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Požiadavky určené služobným úradom podľa § 38 ods. 2 písm. c) :
užívateľské ovládanie PC – Word, Excel, Internet, Outlook.