Výberové konanie

VK/2023/3023 - generálny Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2023/3023 - generálny Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
vonkajÅ¡ie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
2
Dátum vyhlásenia:
7. Júl 2023
Termín na podanie žiadosti:
17. Júl 2023

Služobný úrad:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Pribinova 2 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 812 72
Organizačný útvar:
oddelenie riadenia projektov, odbor adaptácie na klimatickú zmenu, sekcia európskych programov, Ministerstva vnútra SR
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
generálny štátny radca - odborník
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
  Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Najnáročnejšia činnosť:

Tvorba stratégie a štátnej politiky na úrovni ministerstva. Koncepčná činnosť súvisiaca s rozhodovacím procesom Európskej únie na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva.

Detaily:

Podieľa sa na príprave a implementácii Operačného programu Kvalita životného prostredia v programovom období 2014 – 2020 na úrovni Sprostredkovateľského orgánu, v súlade so Zmluvou o vykonaní časti úloh Riadiaceho orgánu Sprostredkovateľským orgánom a zabezpečuje hlavné činnosti ako projektový manažér v súlade s Manuálom procedúr Sprostredkovateľského orgánu v platnom znení, najmä:
- výkon administratívnej finančnej kontroly žiadostí o platbu,
- výkon finančnej kontroly na mieste u prijímateľov,
- vypracovanie návrhu zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku/dodatku k zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku/rozhodnutia o zmene rozhodnutia o schválení žiadosti o nenávratný finančný príspevok,
- výkon overovania kontroly výročných/záverečných/následných monitorovacích správ projektu,
- podieľa sa na zabezpečovaní procesov zmenového konania, finančného riadenia, monitorovania a kontroly projektov,
- spoluprácu pri kontrole procesov verejného obstarávania z hľadiska vecnej realizácie,
- spoluprácu pri tvorbe a aktualizácii riadiacej dokumentácie súvisiacej s procesmi implementácie, finančného riadenia, monitorovania,
- archiváciu príslušnej dokumentácie v predpísanom časovom období,
• evidenciu/aktualizáciu a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do systému ITMS2014+,
• ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca v rámci opisu štátnozamestnaneckého miesta.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sebadôvera,
svedomitosť a spoľahlivosť,
samostatnosť,
motivácia,
adaptabilita a flexibilita,
schopnosť pracovať pod tlakom,
rozhodovacia schopnosť.
komunikačné zručnosti,
analytické, koncepčné a strategické myslenie
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znalosť práce s PC – MS Office, internet, emailový klient - pokročilý.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Požadované odborné znalosti a skúsenosti, najmä:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
//////////////////// znalosť platných právnych predpisov Slovenskej republiky a Európskej únie v oblasti implementácie európskych štrukturálnych a investičných fondov, najmä:
//////////////////// zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov;
//////////////////// systému riadenia európskych štrukturálnych a investičných fondov 2014 – 2020;
//////////////////// systému finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu na programové obdobie 2014 – 2020;
//////////////////// znalosť práce so systémom IMTS2014+,
//////////////////// Znalosť postupov projektového riadenia projektov spolufinancovaných z európskych štrukturálnych a investičných fondov a kompetencií konkrétnej štandardizovanej pozície administratívnej kapacity pre európske štrukturálne a investičné fondy v súlade s metodickým pokynom Úradu vlády Slovenskej republiky č. 22,
//////////////////// znalosť projektového cyklu a princípov riadenia projektového cyklu v podmienkach európskych štrukturálnych a investičných fondov (dopytové projekty, národné projekty a projekty technickej pomoci),
//////////////////// znalosť realizácie práv a povinností zmluvných strán pri realizácii aktivít projektu, znalosť obsahu zmluvy pre usmerňovanie prijímateľov a riešenie ťažkostí pri implementácii projektu v súlade so zmluvou, predchádzanie vzniku nezrovnalostí, riadne a včasné mimoriadne ukončenie projektu.
//////////////////// Znalosť postupov zmenového konania vo väzbe na charakter zmien v projekte a ďalšie znalosti.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky -------------------------------------------------------------------------------- sekcia personálnych a sociálnych činností -------------------------------------------------------------------------------- osobný úrad -------------------------------------------------------------------------------- Pribinova 2, 812 72 Bratislava --------------------------------------------------------------------------------
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
august 2023
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Pribinova 2, 812 72 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Zuzana Burzová
Telefónne číslo:
+421250944110