Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poriadku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé administratívne úkony. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho centra. Kontrola a zabezpečovanie predpísaného personálneho obsadenia klientskeho centra. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho centra na základe vlastného postrehu a návrhov a pripomienok klientov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť, komunikatívne zručnosti
Zákon o štátnej službe č. 55/2017 Z.z., Zákon o ochrane osobných údajov č.18/2018 Z.z., Zákon o slobodnom prístupe k informáciám č.211/2000 Z.z