Koncepčná a koordinačná činnosť v oblasti štátnej služby na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy.
V rámci určenej najnáročnejšej činnosti vykonávanie najmä nasledovných činností:
- riadenie, koordinovanie a metodické usmerňovanie činností odboru,
- koordinovanie a metodické riadenie činností zabezpečujúcich správu majetku štátu v Úrade pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky (ďalej len „Úrad“),
- koordinovanie činností zabezpečujúcich riadnu prevádzku nehnuteľností v správe Úradu,
- koncepčnú a koordinačnú činnosť v oblasti správy registratúry na Úrade,
- vypracovávanie rôznych podkladov (najmä analýzy, stanoviská, prehľady a pod.) potrebných pre rozhodovanie,
- vypracovávanie stanovísk a pripomienok k materiálom v oblasti správy registratúry,
- riadenie materiálno-technického zabezpečovania, obstarávania materiálu, inventáru a tlačív,
- koordinovanie plnenia úloh v oblasti BOZP a OPP,
- zabezpečovanie výkonu správy registratúry pre potreby Úradu,
- vypracovávanie registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu Úradu,
- spracovávanie materiálov, stanovísk pre potreby generálneho tajomníka služobného úradu,
- zabezpečovanie vypracovávania interných predpisov týkajúcich sa hospodárenia a evidovania majetku štátu v správe Úradu.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Znalosť právnych predpisov:
- zákon č. 460/1992 Zb. Ústava SR v znení neskorších predpisov,
- zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- zákon č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- zákon č. 278/1993 Z. z. o správe majetku štátu v znení neskorších predpisov,
- zákon č. 374/2014 Z. z o pohľadávkach a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Obchodný zákonník.
Overované schopnosti a osobnostné vlastnosti: analytické, koncepčné a strategické myslenie,
riadiace schopnosti, rozhodovacia schopnosť, samostatnosť, schopnosť pracovať pod tlakom.
Odporúča sa: znalosť práce s PC - Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Prax v oblasti prevádzky a správy majetku - výhodou.
Do výberového konania sa môže prihlásiť aj uchádzač, ktorý má ku dňu prihlásenia sa do výberového konania ukončené ako najvyššie dosiahnuté vzdelanie vysokoškolské vzdelanie I. stupňa. V takom prípade sa však v zmysle Prílohy č. 2 k zákonu o štátnej službe (zákon č. 55/2017 Z. z.) vyžadujú aj 3 roky praxe v oblasti vykonávania činnosti, ktorá má rovnaký alebo obdobný charakter ako činnosť vykonávaná na príslušnom štátnozamestnaneckom mieste podľa opisu štátnozamestnaneckého miesta. Teda od uchádzača, ktorý má ku dňu prihlásenia sa do výberového konania ukončené ako najvyššie dosiahnuté vzdelanie vysokoškolské vzdelanie I. stupňa, sa vyžadujú:
a) 3 roky praxe v oblasti vykonávania činnosti, ktorá má rovnaký alebo obdobný charakter ako činnosť vykonávaná na príslušnom štátnozamestnaneckom mieste podľa opisu štátnozamestnaneckého miesta (požiadavka vyplývajúca zo zákona o štátnej službe).
Požadovanú prax takýto uchádzač osvedčuje čestným vyhlásením o odbornej praxi (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané), ktoré predkladá spolu so žiadosťou o zaradenie do výberového konania a ostatnými požadovanými dokumentami uvedenými v Zozname požadovaných dokumentov.