Výberové konanie

VK/2018/8325 - hlavný štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2018/8325 - hlavný štátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
vonkajšie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
14. December 2018
Termín na podanie žiadosti:
21. December 2018

Služobný úrad:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Pribinova  2 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 812 72
Organizačný útvar:
oddelenie kontroly a auditov organizačného odboru sekcie európskych programov
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
hlavný štátny radca - odborník
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
  Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Najnáročnejšia činnosť:

Tvorba stratégie a štátnej politiky vo vymedzenej oblasti na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva.

Detaily:

Podieľa sa na príprave a implementácii projektov ako RO pre Operačný program Efektívna verejná správa, SO pre Operačný program Ľudské zdroje, SO pre Operačný program Kvalita životného prostredia na programové obdobie 2014-2020. Zabezpečuje hlavné činnosti ako koordinátor auditov a certifikačných overovaní, kontrolór EŠIF a manažér overovania podnetov v súlade s metodikou ÚV SR a CKO a ostatné v zmysle príslušných manuálov procedúr RO a SO v platnom znení a vykonáva najmä: • zabezpečuje súčinnosť pri výkone auditov/kontrol v subjektoch od fázy prípravy vyžiadanej dokumentácie až po fázu odpočtu splnenia nápravných opatrení, • pripravuje stanoviská k zisteniam z auditov/kontrol, • pripravuje podkladové materiály a komunikáciu s internými a externými audítormi • vykonáva kontrola súladu vykonávaných činností s manuálom procedúr subjektov, ako aj relevantnými usmerneniami, metodickými pokynmi, výkladmi a postupmi definovanými na národnej úrovni, • poskytuje súčinnosť orgánom činným v trestnom konaní pri vyšetrovaniach súvisiacich s projektmi financovanými z relevantných operačných programov, • pripravuje návrh opatrení, vrátane systémových opatrení, pre zefektívnenie a zvýšenie účinnosti systémov riadenia, implementácie a kontroly relevantných operačných programov, • vykonáva kontrolu splnenia opatrení prijatých na nápravu zistených nedostatkov a na odstránenie príčin ich vzniku, • vedie evidenciu vykonaných kontrol, • vykonáva kontroly na mieste, kontrola oprávnenosti položiek jednotlivých účtovných dokladov, dokumentov a ich vzájomný súlad so Zmluvou o poskytnutí NFP, kontrola realizácie projektu a súlad realizácie projektu so Zmluvou o poskytnutí NFP, • vypracováva správy o vykonaných kontrolách na mieste, • eviduje podnety; vykonáva priebežný monitoring medializovaných podnetov, resp. podnetov iných subjektov; vykonáva preverovania podnetov a prijíma opatrenia na odstránenie nedostatkov zistených preverením podnetov, • informuje príslušné orgány o podnetoch a výsledkoch ich preverenia; • v oblasti kontroly a auditu poskytuje odbornú podporu jednotlivým útvarom pri výkone ich činností • vykonáva archiváciu príslušnej dokumentácie v predpísanom časovom období • vykonáva evidenciu/aktualizáciu a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do ITMS2014+ • plní ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

- samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti;
- znalosť práce s PC - Windows, MS Office, Internet; Požadované odborné znalosti:
- znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a ďalších; - znalosť platných právnych predpisov SR a EÚ v oblasti implementácie EŠIF a v oblasti auditu a výkonu kontroly projektov EŠIF – najmä zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; Systému riadenia EŠIF 2014 – 2020; Systému finančného riadenia ŠF, KF a ENRF 2020; znalosť kontrolných mechanizmov v oblasti EŠIF a základných úloh a kompetencií subjektov zapojených do implementácie EŠIF; - znalosť práce s IMTS2014+; - znalosti v oblasti Európskej únie a fungovania jej štruktúr.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Ministerstvo vnútra SR personálny odbor sekcia personálnych a sociálnych činností a osobný úrad Pribinova 2 812 72 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
január 2019
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Ministerstvo vnútra SR Pribinova 2 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
JUDr. Janka Borušovičová
Telefónne číslo:
+421250944346