vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
znalosť zákonov najmä:
Ústava Slovenskej republiky,
Zákon š. 145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov,
Zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
Zákon 180/2013 Z.z. o organizácii miestnej štátnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Zákon 80/1990 Zb.o petičnom práve
Zákon 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií),
počítačové znalosti, rozsah znalostí všeobecne záväzných právnych predpisov, interných predpisov a iné znalosti potrebné na overenie odborných znalostí uchádzača:,
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti uchádzača: sebadôvera, svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, adaptabilita a flexibilita, komunikačné zručnosti.