8.04 Koncepčná a koordinačná činnosť v rámci vykonávania špecializovanej odbornej agendy
1. Samostatný a kompletný výkon činnosti verejného obstarávania spojený s výberom zmluvných partnerov v procese verejného obstarávania, realizácia prieskumov a analýz trhu, ako aj obstarávania cez elektronické trhovisko v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní.
2. Komplexné zabezpečovanie procesnej stránky organizovania jednotlivých metód verejného obstarávania s rozhodujúcim vplyvom na výber ekonomicky najvhodnejšieho zmluvného partnera a s ním súvisiace vynakladanie finančných prostriedkov zamestnancom.
3. Zverejňovanie dokumentov v procese verejných obstarávaní.
4. Samostatný výkon administratívnych prác pri vyšších metódach verejného obstarávania v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
5. Obstarávanie tovarov, služieb a stavebných prác pre odbor hospodárskej správy a ostatné odbory a referáty Kancelárie Ústavného súdu SR v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
6. Samostatná odborná práca v oblasti zverejňovania zmlúv v Centrálnom registri zmlúv.
7. Samostatná odborná práca spojená so zabezpečovaním podkladov na uzatváranie zmlúv.
8. Zodpovednosť za kompletizáciu finálnej verzie zmlúv po ich doplnení a odsúhlasení po právnej stránke osobným úradom, zasiela ich na podpis druhej zmluvnej strane, po podpise oboch zmluvných strán rozdeľuje a zasiela zmluvy podľa rozdeľovníka.
9. Zodpovednosť za spracovávanie a archivovanie zmluvnej agendy v rámci Kancelárie Ústavného súdu SR, za vedenie centrálnej evidencie uzavretých zmlúv a ich aktualizáciu.
10. Samostatné vybavovanie korešpondencie a administratívnych prác.
11. Vedenie príručnej registratúry, vyhľadávanie, triedenie a označovanie spisov, vkladanie a odovzdávanie do registratúrneho strediska v rámci odboru hospodárskej správy.
12. Zabezpečovanie príležitostného ubytovania v bytovom objekte Kancelárie Ústavného súdu SR, a to vedenie evidencie príležitostne ubytovaných, vydávanie apartmánov návštevám, odovzdávanie a prevzatie kľúčov od apartmánov, vyhotovovanie vyúčtovania poplatkov za ubytovania a iné.
13. Zastupovanie referenta odboru hospodárskej správy v oblasti evidencie správy zásob.
14. Vyhotovovanie objednávok a sledovanie ich vybavenosti, vedenie objednávkového systému.
15. Sledovanie plnenia zmlúv odboru hospodárskej správy a neprekročenia finančných limitov v oblasti obstarávania tovarov, stavebných prác a služieb.
16. Upozorňovanie nadriadeného na prípadné nedostatky, predkladanie návrhov riešenia
a zabezpečenie ich odstránenia.
17. Zvyšovanie odbornosti aktívnym štúdiom právnych noriem, odbornej literatúry, účasťou na kurzoch, seminároch, školeniach.
18. Zastupovanie riaditeľa odboru v oblasti verejného obstarávania.
19. Zastupovanie referenta hospodárskej správy v oblasti zabezpečovania agendy správy majetku zamestnávateľa (okrem správy budov), evidencia, zaraďovanie, odpisovanie, vyraďovanie, inventarizácia majetku a koordinácia pri jej vykonávaní.
20. Plnenie ďalších úloh podľa príkazov nadriadeného.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť