Výberové konanie

VK/2024/0180 - širšie vnútorné VK - odborný radca - vedúci oddelenia


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2024/0180 - širšie vnútorné VK - odborný radca - vedúci oddelenia

Aktuálny stav:
Ukončené prihlasovanie
Druh výberového konania:
širšie vnútorné VK
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
24. Jún 2024
Termín na podanie žiadosti:
2. Júl 2024
Počet prihlásených uchádzačov:
0

Služobný úrad:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Sídlo služobného úradu:
Špitálska 8 Bratislava 812 67
Organizačný útvar:
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Brezno, oddelenie ekonomiky
Okruh uchádzačov:
Štátni zamestnanci a bývalí štátni zamestnanci podľa § 40 ods. 4 zákona o štátnej službe všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
2.02 – Financie
Funkcia:
odborný radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny Rázusova 40 Brezno 97701 Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Brezno

Najnáročnejšia činnosť:

1.Samostatné ucelené odborné činnosti v príslušnom odbore štátnej služby alebo v príslušnom úseku štátnej správy. 2.Riadenie, koordinovanie a usmerňovanie aktivít vo vymedzenom úseku v orgánoch miestnej štátnej správy, orgánoch alebo úradoch, ktoré vykonávajú štátne záležitosti.

Detaily:

1. Riadi, koordinuje, usmerňuje a kontroluje výkon činností na úseku ekonomiky v oblasti rozpočtovníctva, účtovníctva a výkazníctva, správy a vymáhania pohľadávok, platobného styku, autodopravy, všeobecnej správy, podateľne, správy majetku a správy registratúry. 2. Vykonáva samostatné ucelené odborné činnosti na úseku ekonomiky. - zabezpečuje výkon agendy oddelenia prostredníctvom APV SOFTIP PROFIT Plus a prostredníctvom jednotlivých modulov informačného systému Štátnej pokladnice, - za pridelený okruh zabezpečuje komplexné a správne vedenie účtovníctva, zabezpečuje hotovostný a bezhotovostný platobný styk, zabezpečuje správnosť a úplnosť údajov potrebných pre účely výkazníctva a konsolidácie, opatrení a vedenie ich evidencie, realizáciu a vyhodnocovanie plnenia rozpočtu príjmov a výdavkov, - zabezpečuje agendu správy pohľadávok v rozsahu vymedzenom činnosťami oddelenia, najmä vykonáva úkony súvisiace s vedením a aktualizáciou evidencie pohľadávok a dlžníkov, vykonáva úkony smerujúce k mimosúdnemu vymáhaniu, spracováva súvisiace štatistiky, - zabezpečuje agendu všeobecnej správy v rozsahu vymedzenom činnosťami oddelenia a tiež vymedzenom platnými internými normami, - spolupracuje s ďalšími organizačnými útvarmi úradu, - spolupracuje s verejnými aj neverejnými inštitúciami pri zabezpečení úkonov súvisiacich s činnosťou oddelenia, - komplexne zabezpečuje a zodpovedá za včasné a správne vedenie účtovníctva za pridelený okruh v súlade so zákonom o účtovníctve, - vypracúva podklady k návrhu rozpočtu na nasledujúce tri roky za oblasť aktívnych opatrení na trhu práce, kapitálových a bežných výdavkov v oblasti svojej pôsobnosti v spolupráci s vecne príslušnými útvarmi úradu a predkladá ich Ústrediu, - spravuje sociálny fond za pridelený okruh.


Predpoklady:

vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa

Odpis z registra trestov:
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:

Ďalšie požiadavky:

- vítaná znalosť práce s Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office Power Point, Microsoft Office Outlook Express


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
Centrálny informačný systém štátnej služby
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Brezno Rázusova 40 977 01 Brezno
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
júl 2024
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Brezno Rázusova 40 977 01 Brezno
Spôsob vykonania výberového konania:
Písomná a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Ing. Emília Sliačanová
Telefónne číslo:
+421 48 2442120