Výberové konanie

VK/2019/1777 - radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2019/1777 - radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - neúspešné
Druh výberového konania:
vonkajšie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
11. Marec 2019
Termín na podanie žiadosti:
18. Marec 2019

Služobný úrad:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Pribinova 2 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81272
Organizačný útvar:
odbor adaptácie na klimatickú zmenu sekcie európskych programov Ministerstva vnútra Slovenskej republiky
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
  Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81272

Najnáročnejšia činnosť:

Samostatná odborná činnosť vo vymedzenom úseku.

Detaily:

V PO 2014 – 2020 sa podieľa na implementácii Operačného programu Kvalita životného prostredia na úrovni Sprostredkovateľského orgánu; vykonáva hlavné činnosti ako asistent / zamestnanec zodpovedný za administratívnu podporu. Vykonáva samostatné odborné činnosti v oblasti plnenia úloh a aktivít odboru adaptácie na klimatickú zmenu sekcie európskych programov Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, najmä:
• zabezpečenie informačnej, organizačnej, evidenčnej a administratívnej agendy a práce sekretariátu riaditeľa odboru,
• organizácia denného programu, návštev a porád riaditeľa odboru; samostatne zhotovuje záznamy z rokovaní a porád odboru a vykonáva kontrolu plnenia úloh a záverov z rokovaní a porád (vecné a časové),
• komplexné zabezpečenie správy registratúry a archívnictva organizačného útvaru v súlade s platným registratúrnym poriadkom – vedie denník registratúrnych záznamov podľa právnych predpisov a v súlade s príslušnou internou právnou úpravou,
• vybavovanie korešpondencie a písomností podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca a podľa všeobecných právnych predpisov a nariadení,
• spracovanie, triedenie a zápis údajov podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca a podľa všeobecných právnych predpisov a nariadení,
• vedenie evidencie, záznamov, protokolov, prehľadov a iných informácií organizačného útvaru,
• podieľa sa na vypracovávaní analytických a koncepčných dokumentov týkajúcich sa implementácie projektov technickej pomoci pre OPKŽP v PO 2014 – 2020.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
úplné stredné všeobecné vzdelanie alebo úplné stredné odborné vzdelanie
Cudzí jazyk:
Anglický (A2 – Úroveň základná)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

- samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom - znalosť práce s PC - Windows, MS Office, Internet; Požadované odborné znalosti: - znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákona č.18 /2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a ďalších,
- znalosť platných právnych predpisov SR v príslušnom odbore štátnej služby
- skúsenosti v oblasti hospodárskej korešpondencie a správy registratúry
- znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov
- znalosti v oblasti Európskej únie a fungovania jej štruktúr.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky personálny odbor sekcie personálnych a sociálnych činností a osobného úradu Pribinova 2, 812 72 Bratislava
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
apríl 2019
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky Pribinova 2, 812 72 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr Mária Šagátová
Telefónne číslo:
+42150944412