Výberové konanie

VK/2019/2233 - štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2019/2233 - štátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - neúspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
28. Marec 2019
Termín na podanie žiadosti:
3. Apríl 2019

Služobný úrad:
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Stromová 2665/1 Bratislava - mestská časť Nové Mesto 813 30
Organizačný útvar:
Odbor podporných činností pre IT
Nadriadený organizačný útvar:
Sekcia informatiky a správy rezortných dát
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
1.05 - Informatika (sociálno-ekonomické informácie, štátny informačný systém)
Funkcia:
štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na zastupovanie štátneho zamestnanca, ktorý je na materskej dovolenke, rodičovskej dovolenke, alebo na dovolenke, ktorá bezprostredne nadväzuje na materskú dovolenku alebo na rodičovskú dovolenku
Miesto výkonu:
Stromová 2665/1 Bratislava - mestská časť Nové Mesto 813 30

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti, alebo iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

Koordinácia a spolupráca pri riešení projektov pre oblasť informatiky, informatizácie a digitalizácie školstva na úrovni ministerstva aj v spolupráci s priamo riadenými organizáciami.
Vypracúvanie a podieľanie sa na tvorbe koncepcií, stratégie a akčných plánov informatizácie a digitalizácie rezortu školstva. Stanoviská a pripomienky k odborným materiálom ministerstva a iných ústredných orgánov a organizácií, ktoré sa týkajú oblasti informatiky a informatizácie. Systémová a metodická činnosť pri vývoji a správe informačných systémov (Koordinátor prístupových práv - FIM a Intranet – editor). Zastupovanie sekcie informatiky a správy rezortných dát v zahraničných pracovných skupinách a v medzinárodných projektoch za oblasť IT služieb. Návrhy predpisov ministerstva súvisiacich s informatikou a informatizáciou školstva. Činnosti súvisiace s návrhom rozpočtu a čerpaním rozpočtu sekcie informatiky a správy rezortných dát. Príprava faktúr na úhradu a evidenciu uhradených faktúr sekcie informatiky. Vystavovanie a zverejňovanie objednávok sekcie informatiky a správy rezortných dát. Príprava dohôd mimo pracovného pomeru, spracovanie výkazových listov, vypracovanie platobných príkazov pre zamestnancov na dohodu sekcie informatiky a správy rezortných dát. Kontrola pravidelnej fakturácie služieb internetového pripojenia v spolupráci s odborom centrálnych IT služieb. Koordinácia prístupov do informačných systémov ministerstva v spolupráci s ostatnými odbormi sekcie informatiky a správy rezortných dát.
Spolupracuje na mediálnych aktivitách vyplývajúcich z činnosti a projektov sekcie informatiky (konferencie, mediálne kampane a pod.) v spolupráci s ostatnými organizačnými útvarmi, najmä s odborom komunikačným. Zodpovedá za dodržiavanie politiky informačnej bezpečnosti a za procesy riadenia prístupových práv do informačných systémov ministerstva. Zabezpečuje presadzovanie informačnej bezpečnosti na úrovni riadenia prístupových práv. Spolupracuje s manažérom informačnej bezpečnosti ministerstva.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Áno
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Používanie IT v rozsahu určenom vnútornými predpismi.

Znalosť:

- Ústavy Slovenskej republiky,
- Zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov,
- Zákon č. 275/2006 Z. z. o informačných systémoch verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Výnos Ministerstva financií SR č. 55/2014 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy,
- Zákon č. 523/2004 Z. z. Zákon o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákon č. 357/2015 Z. z. Zákon o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- znalosť kodifikovanej podoby slovenského jazyka,
- vítaná znalosť anglického jazyka,
- analytické, koncepčné a strategické myslenie; svedomitosť a spoľahlivosť; adaptabilita a flexibilita; motivácia; schopnosť efektívnej komunikácie.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky Osobný úrad Stromová 1 813 30 Bratislava
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
apríl 2019
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky Stromová 1 813 30 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Jozef Balázsik
Telefónne číslo:
+421259374336