Výberové konanie

VK/2018/1275 - generálny štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - riaditeľ odboru


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2018/1275 - generálny štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - riaditeľ odboru

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
vonkajšie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
21. Február 2018
Termín na podanie žiadosti:
28. Február 2018

Služobný úrad:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Pribinova  2 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 812 72
Organizačný útvar:
odbor inklúzie marginalizovanych rómskych komunít sekcie európskych programov
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
generálny štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
riaditeľ odboru
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
  Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Najnáročnejšia činnosť:

Tvorba stratégie a štátnej politiky na úrovni ministerstva. Koncepčná činnosť súvisiaca s rozhodovacím procesom Európskej únie na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva.

Detaily:

Podieľa sa na implementácii Operačného programu Ľudské zdroje v programovom období 2014-2020 z úrovne sprostredkovateľského orgánu v zmysle Zmluvy o vykonávaní časti úloh riadiaceho orgánu sprostredkovateľským orgánom. Riadi koordinuje a zabezpečuje činnosti na úrovni odboru v rámci orgánu verejnej správy a zabezpečuje hlavné činnosti ako riaditeľ odboru v súlade s metodikou ÚV SR a CKO v platnom znení, vykonáva a zabezpečuje najmä:
- riadenie činností na úrovni odboru, koordinačnú činnosť odboru a spoluprácu s relevantnými subjektmi,
- riadenie činností jednotlivých vedúcich oddelení v rámci odboru,
- zastupovanie odboru v otázkach týkajúcich činností odboru nevyžadujúcich účasť generálneho riaditeľa sekcie; vedenie evidencie oddelenia a archiváciu dokumentov na úrovni oddelenia,
- riadenie procesu prípravy a aktualizácie programových dokumentov a riadiacej dokumentácie,
- koordináciu a súčinnosť pri procese aktualizácie programových dokumentov,
- ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

• samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom, analytické, koncepčné a strategické myslenie, riadiace schopnosti;
• ovládanie práce s PC, internetom a emailovým klientom; MS Office – pokročilý
Požadované odborné znalosti:
- znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákona č.122 /2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov,
- znalosť platných právnych predpisov SR a EÚ v oblasti implementácie EŠIF, najmä: zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; Systému riadenia EŠIF 2014 – 2020; Systému finančného riadenia ŠF, KF a ENRF v PO 2014 – 2020;
- znalosť práce s IMTS2014+ ,
- znalosť legislatívy EÚ a SR v oblasti EŠIF,
- poznanie účelu Partnerskej dohody SR na roky 2014-2020, obsahu a tematického zamerania podory EŠIF,
- rozšírená znalosť Systému riadenia EŠIF a nadväzujúcich metodický h pokynov a výkladov,
- znalosť operačného programu,
- znalosť rozdelenia základných úloh a kompetencií kľúčových subjektov zapojených do implementácie EŠIF (CKO, RO, SO, CO, OA, EK), znalosť cieľov OP,
- schopnosť operatívneho riadenia implementáície OP podľa vecnej pôsobnosti,
- schopnosť efektívneho riadenia AK EŠIF,
rozšírená znalosť Systému finančného riadenia ŠF, KF a ENRF pre PO 2014 - 2020.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky sekcia personálnych a sociálnych činností a osobný úrad personálny odbor Pribinova 2 812 72 Bratislava
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
marec 2018
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky Pribinova 2 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
JUDr. Janka Borušovičová
Telefónne číslo:
+421250944346