Samostatné odborné činnosti vo vymedzenom úseku správy registratúry a podateľne v pôsobnosti Okresného úradu Nové Mesto nad Váhom.
Zabezpečovanie funkcie vedúceho správcu automatizovaného systému správy registratúry okresného úradu, metodicko – kontrolné usmerňovanie vedenia správy registratúry vykonávanej organizačnými útvarmi okresného úradu a jeho pracoviskami. Evidencia záznamov, zodpovedanie za ich účelné a bezpečné uloženie, vyraďovanie registratúry okresného úradu a jeho pracovísk. Zabezpečovanie odbornej práce pri preberaní, evidovaní, ukladaní, označovaní, ochrane, využívaní a vyraďovaní registratúry pochádzajúcej z činnosti okresného úradu a z činnosti územne príslušných právnych predchodcov. Plnenie úloh podateľne a zabezpečovanie služby v styku s poštovým úradom. Zabezpečovanie vyhotovenia prehľadových zostáv podľa registratúrneho poriadku k zaevidovaným záznamom. Koordinovanie odborov vo veciach sprístupňovania informácií a vedenie centrálnej evidencie o poskytovaní informácií podľa zákona.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Osobnostné vlastnosti a schopnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, komunikačné zručnosti