Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientskych pracovisk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Schopnosti a osobnostné vlastnosti:
Samostatnosť, adaptabilita a flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom, rozhodovacie schopnosti, komunikačné zručnosti
Počítačové znalosti: MS Word – užívateľ, MS Excel – užívateľ, MS Outlook – užívateľ, MS PowerPoint – užívateľ, Internet – užívateľ