Odborná činnosť vyžadujúca spoluprácu s inými organizačnými útvarmi aj mimo služobného úradu.
Dohliada na optimálne personálne obsadenie klientskeho centra. Spolupracuje s vedúcim odboru, vedúcim zamestnancom iného subjektu verejnej správy, slovenskou poštou, prednostom a analyticko-metodickou jednotkou sekcie verejnej správy ministerstva za účelom efektívneho zabezpečenia úloh v klientskom centre. Poskytuje asistenciu pri vybavovaní vecí fyzických osôb a právnických osôb v klientskom centre. Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov. Prijíma, eviduje a vybavuje podnety fyzických a právnických osôb súvisiacich s činnosťou klientskeho centra. Zabezpečuje centrálnu evidenciu písomných doručených záznamov v informačnom systéme FABASOFT. Zabezpečuje vyhotovovanie prehľadových zostáv podľa registratúrneho poriadku k zaevidovaným záznamom. Plní funkciu podateľne v klientskom centre.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
znalosť práce s počítačom: Word, Excel, Outlook, Internet
- zodpovednosť, pracovná morálka, samostatnosť v práci, komunikatívnosť, flexibilita a spoľahlivosť, schopnosť orientovať sa v právnych predpisoch
- znalosť všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákona č. 460/1992 Zb. Ústava Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov, zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach v znení neskorších zmien a doplnkov, zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.