Predmetom zákazky je nákup Špeciálnych didaktických pomôcok. Predmet zákazky sa nedelí na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.
1. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce plnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk. 2. Ponuka sa predkladá v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 3. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe nascanovanej písomnej žiadosti v slovenskom jazyku, podpísanej štatutárnym orgánom záujemcu (alebo osobu na to poverenou), ktorú zašle emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby vo@ememconsulting.sk. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti podpísanej štatutárnym orgánom záujemcu (alebo osobu na to poverenou), v lehote uvedenej v bode IV. 2.2.) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať presnú identifikáciu verejného obstarávania, identifikačné údaje záujemcu, najmä obchodné meno záujemcu, IČO, poštovú a emailovú adresu na doručovanie písomností, kontaktnú osobu pre komunikáciu s uvedením mena, telefónneho čísla a emailu. Súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať len prostredníctvom elektronickej pošty - emailom. 4. Ponuky uchádzačov je potrebné doručiť v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu IV.2.3) tejto výzvy na predkladanie ponúk, a to poštou, kuriérom alebo osobne na adresu: eMeM Consulting s.r.o., Jelačičova 4, 821 08 Bratislava. Uchádzač môže predložiť ponuku počas pracovných dní v čase od 09:00 do 15:00 hod. alebo v inom, vopred dohodnutom čase. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby sa v prípade osobného doručenia ponuky vopred telefonicky ohlásili kontaktnej osobe pre verejné obstarávanie. 5. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú telefonicky poskytované! 6. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.03.2015 7. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa , na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohoto verejného obstarávania. 8. Pokyny a pravidlá pre použitie aukcie, ktorými sa riadi priebeh elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a taktiež sú uložené na adrese: http://www.aukciaas.sk/priebeh.html#title.