Vyhlásené obstarávanie

Systém pre záznam, diagnostiku a liečbu srdcových arytmií


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
170 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33120000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
15. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., riaditeľstvo zasadacia miestnosť, Ondavská 8, 040 11 Košice.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Systém pre záznam, zobrazovanie, diagnostiku a liečbu srdcových arytmií s integrovaným štvorkanálovým stimulačným prístrojom, možnosťou pripojenia a zobrazenia informácií z ablačných a kryo-izolačných generátorov, modulom pre pripojenie k 3D elektro-anatomickým navigačným systémom.

Doplňujúce informácie

1. Ponuku môže predložiť záujemca, ktorý požiadal o registráciu do zadávania zákazky prostredníctvom systému EVO. 2. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi v zmysle zákona o verejnom obstarávaní bude uskutočňovaná výhradne v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke, v návrhu a v žiadosti o účasť a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie bude uskutočnené nasledovnými spôsobmi: 2.1 Elektronicky prostredníctvom systému EVO - programovej aplikácie umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek cez centrálny internetový používateľský portál systému EVO - www.evo.gov.sk v nasledovných krokoch procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom v systéme EVO: - predkladanie žiadosti o účasť záujemcom, čím sa rozumie predloženie žiadosti o registráciu v predmetnom verejnom obstarávaní a jej schválenie verejným obstarávateľom prostredníctvom systému EVO, - poskytnutie SP záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie SP a všetkých dokumentov zákazky záujemcom, ktorí sa zaregistrovali v predmetnej zákazke na portáli EVO, - poskytnutie vysvetlení k výzve na predkladanie ponúk a k SP prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemca o vysvetlenie prostredníctvom portálu EVO požiadal, - ak je to nevyhnutné, pri doplnení informácií uvedených v SP alebo inej sprievodnej dokumentácii, ktoré zverejnil verejný obstarávateľ na portáli EVO, - vykonanie nápravy v SP alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, ak bola verejnému obstarávateľovi doručená žiadosť o nápravu podľa § 136 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a ak verejný obstarávateľ žiadosti o nápravu vyhovel. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, ktorí sa pre účasť v predmetnom verejnom obstarávaní nezaregistrujú v systéme EVO, že sa vystavujú riziku neprijatia všetkých ďalších informácií týkajúcich sa uvedenej zákazky, poskytnutých verejným obstarávateľom výhradne prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemca pri práci v portáli EVO riadil min. používateľskou príručkou zverejnenou na tomto portáli, resp. bol vyškolený na prácu v tomto portáli, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v systéme EVO, nesie za ne plnú zodpovednosť. V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO je možné komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne prostredníctvom pošty, faxom, osobne, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou. 2.2 Elektronicky, prostredníctvom e-mailu v nasledovných krokoch procesu verejného obstarávania pri komunikácií súvisiacej: zo strany verejného obstarávateľa: - so zaslaním podrobností týkajúcich sa otvárania časti ponuky označenej ako Kritériá, zo stany záujemcu/uchádzača, - so zaslaním spätného potvrdenia o doručení oznámenia týkajúceho sa podrobností otvárania časti ponuky označenej ako Kritériá, - so zaslaním Protokolu o účasti vo výberovom konaní v súlade s bodom 3 časti F. Elektronická aukcia SP. 2.3 Poštovou zásielkou - v listinnej forme (mimo portálu EVO) v nasledovných krokoch procesu verejného obstarávania pri komunikácií súvisiacej: zo strany verejného obstarávateľa: - so žiadosťou o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov v rámci preukázania splnenia podmienok účasti, - so žiadosťou o vysvetlenie ponuky, - s oznámením o vylúčení uchádzača z postupu verejného obstarávania, - s informáciou o výsledku vyhodnotenia ponúk zaslanou všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, - s oznámením výsledku vybavenia žiadosti o nápravu, - s oznámením o zamietnutí žiadosti o nápravu, - s oznámením vyplývajúcim z uplatnenia § 136 ods. 10 zákona o VO. zo strany záujemcu/uchádzača: - s predložením ponuky, - s vysvetlením alebo doplnením predložených dokladov v rámci preukázania splnenia podmienok účasti, - s vysvetlením ponuky, - s uplatnením revíznych postupov. 2.4 Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v bode 1 tejto časti SP. Telefonická komunikácia je možná iba v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:30 hod. 3. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavky ani zálohy na realizáciu predmetu zákazky. Vlastná platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách na základe predložených faktúr podľa podmienok dohodnutých v zmluve. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. 4. Uchádzač predloží písomnú ponuku tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť ponuky týkajúcu sa návrhu na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné". 5. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne. 6. Za včas doručenú žiadosť o vysvetlenie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie, doručená prostredníctvom systému EVO najneskôr do termínu 05.01.2015 do 14.30 hod.. Rozhodujúci je serverový čas uvedený na portáli EVO. 7. Dátum a čas otvárania ponúk uvedený v bode IV.2.4) tohto oznámenia sa týka časti ponúk označených ako "Ostatné". 8. Presný dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako "Kritéria", bude v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Postup pri otváraní ponúk je uvedený v súťažných podkladoch. 9. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil doklady podľa časti C. - "Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov, ktorými preukazuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a doklady podľa bodu 17 časti A. - "Pokyny pre záujemcov a uchádzačov" súťažných podkladov. Nepredloženie týchto dokladov bude verejný obstarávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky a uchádzač bude z verejnej súťaže vylúčený v zmysle § 42 ods. 1.