Vyhlásené obstarávanie

ZLEPŠENIE ENERGETICKEJ HOSPODÁRNOSTI BUDOV V ZŠ S MŠ V SKAČANOCH


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Skačany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
125 403,78
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Jún 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Jún 2014
Dátum otvárania ponúk:
27. Jún 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
eBIZ Corp s. r. o., Líščie údolie 5,841 04 Bratislava, Slovenská republika.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena za celý predmet zákazky vyjadrená v eurách s DPH podľa výkazu výmer
  • 30 % Lehota výstavby vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spojených s výmenou fasádnych výplní otvorov okien a dverí (demontáž existujúcich okien a dverí ako i montáž plastových okien a dverí) v Základnej škole s Materskou školou v Skačanoch, podľa požiadaviek uvedených v týchto súťažných podkladoch vrátane výkazu výmer. Súčasťou uskutočnených stavebných prác musí byť aj murovanie nosníkov, dodanie a montáž vonkajších a vnútorných parapetov, ako aj dokončovacie práce spojené s úpravou omietky stien , na ktorých bude uskutočnená výmena výplní otvorov podľa týchto súťažných podkladov. Súčasťou predmetu zákazky je aj likvidácia vymenených starých okien a dverí, ktorú musí zabezpečiť v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky úspešný uchádzač.

Doplňujúce informácie

1. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku. 2. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní musia byť platné a musia obsahovať pravdivé a neskreslené informácie. Uchádzač, ktorý požadované doklady nepredloží v plnom rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom alebo predloží neplatný/é doklad/y, alebo predloží nepravdivé a skreslené informácie, bude z tohto postupu verejného obstarávania vylúčený. 3. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 4. Splnenie podmienky účasti možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Splnenie podmienky účasti podľa § 26, § 27 a § 28 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača , pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. V čestnom vyhlásení uchádzač vymenuje všetky doklady, ktorými bude preukazovať splnenie podmienok účasti, uvedie aj platnosť dokladov a tiež uvedie aké informácie budú uvedené dokumenty obsahovať /požadované údaje/, aby bolo možné posúdiť splnenie danej podmienky. V čestnom vyhlásení uchádzač súčasne uvedie, že v prípade úspešnosti jeho ponuky podľa § 44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní predloží všetky doklady na splnenie podmienok účasti, ktoré uvádza v čestnom vyhlásení a preukáže nimi splnenie podmienok účasti ku dňu predkladania ponúk. 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od realizácie predmetu zákazky v prípade nedostatočného finančného krytia, resp. upraviť rozsah realizovaných prác, respektíve realizovať len časť predmetu zákazky. Prípadné zmeny rozsahu realizovaných prác budú riešené formou dodatku k zmluve. 7. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: 7.1. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/skacany. 7.2. Klikne na názov zákazky - " Zlepšenie energetickej hospodárnosti budov v ZŠ s MŠ v Skačanoch. 7.3. Klikne na Žiadosť o účasť. 7.4. Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. 7.5. Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. 7.6. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne ( v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej listinnej podobe na adresu eBIZ Corp s. r. o., Líščie údolie 5, 841 04 Bratislava, Slovensko, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady v tejto výzve na predkladanie ponúk, t. j. najneskôr do 27.06.2014 do 09:00 hod. 7.7. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode 7.6. tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese ezakazky.sk/skacany. 8. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Verejný obstarávateľ zruší toto verejné obstarávanie v prípade, ak nastane niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods. 1 alebo 2 zákona o verejnom obstarávaní. 10. Ak v tomto postupe zadávania zákazky nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 101 ods. 1, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 11. Verejný obstarávateľ bude komunikovať v tomto verejnom obstarávaní iba v štátnom, t. j. slovenskom jazyku. 12. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 13. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neregulárnu.