Vyhlásené obstarávanie

Prestavba vnútorných priestorov CVTI SR


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum vedecko-technických informácií SR
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
155 162,46
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45300000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
21. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
21. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Centrum vedecko-technických informácií SR, Lamačská cesta 8/A, 811 04 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce ktorými sa zrealizuje prestavba interiérových priestorov na 2. NP, prestavba interiérových priestorov na 4.NP a prestavba interiérových priestorov na 5.NP v stavebnom objekte Centrum vedecko-technických informácií SR (ďalej aj CVTI SR). Uvedená prestavba zahŕňa práce, ktoré súvisia so zmenou dispozície pôvodných priestorov: demontážne práce, elektroinštalačné práce, úpravy stien stropov a podlahy, realizácia presklených stien, úprava a montáž vzduchotechniky v priestoroch na 4. a 5. NP, inštalačné práce, nové slaboprúdové rozvody miestností a práce s tým súvisiace. Stavebné práce sa budú realizovať v troch etapách v zmysle priloženej dokumentácie a súťažných podkladov, podľa platných noriem a predpisov. Práce budú realizované počas prevádzky objektu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií tvorí časť súťažných podkladov C. Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1/ PODMIENKY ZÍSKANIA A POSKYTOVANIA SÚŤAŽNÝCH PODKLADOV 1.1 Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku, podpísanou oprávnenou osobou uchádzača. Písomná žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa bude akceptovať nasledujúcimi formami: 1.1.1 Doručenie poštou 1.1.2 Zaslanie e-mailom na kontaktnú osobu 1.1.3 Osobne 1.2 V žiadosti požadujeme: 1.2.1 identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno alebo názov záujemcu, sídlo alebo miesto podnikania záujemcu), 1.2.2 určenie kontaktnej osoby, zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu; 1.2.3 uvedenie telefonického a emailového kontaktu určenej kontaktnej osoby; 1.2.4 Registrácia oprávneného záujemcu nastane po doručení kompletnej žiadosti. 1.3 Osobne si záujemcovia môžu súťažné podklady prevziať po predbežnom dohovore (napr. e-mailom alebo telefonicky) na adrese: Centrum vedecko-technických informácií SR, Lamačská cesta 8/A, 811 04 Bratislava, dvere. č. 318a, kde sa budú vydávať: v pracovných dňoch od 09.00 hod. do 11.00 hod, v deň predkladania ponúk od 8.00 hod. do 9.00 hod. 2/ Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3/ Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. 4/ Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom po získaní akceptačného stanoviska z procesu verejného obstarávania od RO MŠVVaŠ SR. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie podľa zákona. 5/ Ďalšie osobitné podmienky - zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s plnením predmetu Zmluvy o dielo kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6/ Doplňujúce informácie k bodu II.3 TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTA DODANIA: Termín dodania predmetu zákazky: do 12 týždňov odo dňa prevzatia prvého z dotknutých interiérových priestorov určených na zhotovenie požadovaných prác. Dielo sa bude realizovať v troch etapách a budú sa realizovať na základe písomnej objednávky objednávateľa v lehote nepresahujúcej 4 týždne pre jednu etapu. Zhotoviteľ berie na vedomie, že v prípade, ak objednávateľ nebude mať dostatok finančných prostriedkov na realizovanie diela resp. všetkých jeho 3 etáp, bude realizovať dielo iba v rozsahu finančných prostriedkov, ktoré má k dispozícii (t.j. iba jednu etapu/dve etapy).