Vyhlásené obstarávanie

Externé riadenie projektu - Budovanie odborných kapacít Ústavného súdu Slovenskej republiky


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
30 828,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79421000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
3. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
3. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Visions, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

1 /administrácia projektu

2/ tvorba priebežných a záverečných monitorovacích správ

3/ konzultačná činnosť v priebehu realizácie projektu

4/ asistencia pri kontrolách projektu poskytovateľom dotácie

5/ finančné riadenie projektu v súlade s PRÍRUCKOU PRE PRIJÍMATELA pre ......................

6/ vyúčtovanie projektu

7/ komunikácia s orgánom prvostupňovej kontroly

8/ komunikácia s hlavným partnerom

9/ poradenstvo po skončení realizácie projektu

10/ dohľad nad udržateľnosťou projektu

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.



2.Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení. Záujemca

v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov uvedie svoje identifikačné údaje: (v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby - telefónne číslo, e-mail.



3.Verejný obstarávateľ odporúča využiť postup uvedený v predchádzajúcom bode z dôvodu, že ak verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto zákazke. V prípade, že záujemca získal súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.



4.Vysvetlenie požiadaviek uvedených v tejto výzve, v súťažných podkladoch a dokumentoch informatívneho charakteru alebo inej sprievodnej dokumentácie verejný obstarávateľ preukázateľne bezodkladne oznámi v zmysle § 100 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní všetkým známym záujemcom, najneskôr však 6 (šesť) pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, v primeranej lehote určenej verejným obstarávateľom t.j. do 25.08.2014.



5.Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia požiadaviek uvedených v tejto výzve, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie zasielať v listinnej podobe všetkým známym záujemcom prostredníctvom kontaktného miesta podľa bodu I.1 a uverejňovať v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.



6.Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku ponuky



7.Uchádzač predloží doklady, ktorých absencia nemá vplyv na vylúčenie uchádzača z verejného obstarávania:

a )Čestné vyhlásenie o vytvorení skupiny dodávateľov (ak relevantné ),

b)Plnomocenstvo pre osobu konajúcu za skupinu dodávateľov (ak relevantné),

c)Čestné vyhlásenie o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke, podpísané štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo môže byt podpísané zástupcom uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov povereným členom skupiny,

d)Čestné vyhlásenie o tom, že súhlasí so súťažnými podkladmi a podmienkami určenými verejným obstarávateľom a chce za úhradu poskytnúť verejnému obstarávateľovi predmet zákazky pri dodržaní podmienok stanovených verejným obstarávateľom vo výzve na predkladanie ponúk

a v súťažných podkladoch, podpísané štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo môže byt podpísané zástupcom uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov povereným členom skupiny.



8.Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávanými prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) (uzavretej medzi dodávateľom a Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR dňa 21. 5. 2014), a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 Všeobecných zmluvných podmienok k zmluve o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súcinnost, vrátane predloženia všetkých dokumentov oprávneným osobám, ktoré má dodávateľ v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy u seba.



9.Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod. miestneho času.