Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy a zvýšenie energetickej efektívnosti materskej škôlky v Liptovskom Jáne


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Špeciálna základná škola s materskou školou internátna
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
186 763,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214230-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. December 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
28. December 2015
Dátum otvárania ponúk:
28. December 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ultima Ratio s.r.o. Ul. 1. mája 709 031 01 Liptovský Mikuláš
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena za predmet zákazky (v EUR bez DPH)
  • 30 % Čas potrebný na realizáciu predmetu obstarávania (v dňoch)

Opis obstarávania

Predmet zákazky pozostáva z realizácie stavebných prác súvisiacich so stavebnými úpravami a zvýšením energetickej efektívnosti materskej škôlky v Liptovskom Jáne. Predmet zákazky bude realizovaný v dvoch etapách: 1.Stavebné úpravy vedúce k zmene dispozície a stavebné úpravy interiéru objektu Materskej škôlky (S01) a vytvorenie prípojok inžinierskych sietí (S03) 2.Zvýšenie energetickej efektívnosti materskej škôlky (S02).

Doplňujúce informácie

1. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu/uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 2. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným/úspešnými uchádzačom/uchádzačmi, ktorého/ktorých ponuka bola prijatá, v prípade uchádzača/uchádzačov, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 3. Táto zmluva je uzavretá jej podpisom oboma zmluvnými stranami a nadobúda účinnosť po častiach pre jednotlivé etapy nasledovne: Pre I. etapu: Zmluva nadobúda účinnosť podpisom oboma zmluvnými stranami. Pre II. etapu Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v nasledovnom: a.dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy/zmlúv o poskytnutí finančného príspevku (podpory/dotácie) medzi príslušným poskytovateľom/poskytovateľmi pomoci a verejným obstarávateľom b.dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania V prípade neuzavretia vyššie uvedenej zmluvy/zmlúv o poskytnutí finančného príspevku (podpory/dotácie), verejný obstarávateľ je oprávnený využiť inštitút odkladacej podmienky a následne príslušnú časť zmluvy anulovať alebo odstúpiť od časti zmluvy. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje bezodkladne informovať Zhotoviteľa o splnení odkladacej podmienky. 4. Uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 5. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 6. Súťažné podklady a budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile až do termínu na predkladanie ponúk vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto zákazke, budú priebežne zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke na stránke www.uvo.gov.sk. 7. V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ pri komunikácii a výmene informácii bude uplatňovať §18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015.