Vyhlásené obstarávanie

Triediaca linka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Holíč
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
479 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42900000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. August 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
14. September 2020
Dátum otvárania ponúk:
14. September 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
v súlade s § 52 zákona o VO v platnom a účinnom znení ku dňu vyhlásenia tejto zákazky
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je dodanie a inštalácia triediacej linky na odpady na kľúč - teda uceleného mechanizmu na dotrieďovanie separovaného odpadu, ktorého súčasťou je najmä dopravník s násypkou, triediaca kabína, hydraulický lis a mostová váha. Podrobný a kompletný opis nakupovaného zariadenia sa nachádza v súťažných podkladoch, ktoré sú odo dňa zverejnenia tohto oznámenia k dispozícii na profile verejného obstarávateľa.. 1 kus mechanizmu triediacej linky so všetkými súčasťami, uvedenými v tomto oznámení a podrobne i v súťažných podkladoch pre túto zákazky, vrátane inštalácie v meste Holíč

Doplňujúce informácie

1. Obstarávateľská organizácia týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme Eranet na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/451). 2. Obstarávateľská organizácia záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie nemá obstarávateľská organizácia evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému Eranet na URL: https://obstaravanie.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému Eranet. Registrácia do systému Eranet je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému Eranet sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Podmienky a manuál. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Eranet: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 5. Vyžaduje sa zábezpeka v súlade s § 46 zákona o verejnom obstarávaní, a to vo výške 20.000 €. Podmienky jej zloženia a vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch, resp. ich reguluje zákon o verejnom obstarávaní. Ak si uchádzač vyberie zloženie zábezpeky prostredníctvom bankovej záruky alebo poistenia zábezpeky, jej naskenovanú kópiu vloží v elektronickej podobe do svojej ponuky a v papierovej podobe do sídla obstarávateľskej organizácie v lehote na predkladanie ponúk. Papierovú podobu nepredkladá, ak banka vydáva záruku podpísanú zaručeným elektronickým podpisom. 6. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky. 7. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu. 10. Výsledkom verejného obstarávania bude Rámcová dohoda s jedným hospodárskym subjektom. 11. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v príslušnej časti súťažných podkladov (obchodné podmienky) a vyplývajú zo špecifík operačného programu.