Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie kapacity materskej školy v obci Kechnec


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kechnec
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 426 033,05
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Január 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Február 2021
Dátum otvárania ponúk:
26. Február 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk vykoná komisia elektronicky v systéme EN EVOSERVIS, na adrese: MARBU - VO 1, s. r. o., pracovisko: Dúhová 40, 040 01 Košice.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zvýšenie kapacity materskej školy v obci Kechnec

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na novostavbe objektu materskej školy s 8 triedami po maximálne 20 žiakov, v rozsahu zodpovedajúcemu predloženému výkazu výmer stavebných objektov a k ním príslušnej projektovej dokumentácie a sprievodnej projektovej dokumentácie podľa Prílohy č. 3-1 Projektová dokumentácia a Prílohy č. 3-2 Výkaz výmer. Technické riešenie je navrhnuté autorizovaným projektantom a overené stavebným úradom, čím je zabezpečený súlad s platnou legislatívou SR. Overenie dodržania technického riešenia s podmienkami uvedenými v projektovej dokumentácii bude vykonávané stavebným dozorom. Časový harmonogram a jeho dodržiavanie bude ošetrené platnou Zmluvou o dielo medzi zhotoviteľom stavebných prác a objednávateľom.. Predmetom zákazky sú stavebné práce na novostavbe objektu materskej školy s 8 triedami po maximálne 20 žiakov. Navrhovaná budova sa nachádza medzi obcami Kechnec a Milhosť, katastrálne územie Kechnec, okres Košice- okolie. Pozemok má od cesty III/3347 rovinatý charakter s mierne sa zvyšujúcou západnou časťou smerom k ceste I/17 a nachádza sa v extraviláne obce Kechnec, na parcelách č. 487/28. Pozemok sa v súčasnosti využíva ako orná pôda na poľnohospodársku prvovýrobu. Pozemok podľa územného plánu obce je učený na občiansku vybavenosť. Novo navrhovaný objekt má dve nadzemné podlažia s plochou strechou. Zámerom návrhu novostavby je vyhovieť vysokému dopytu po miestach v materskej škole v tejto lokalite a tiež zjednodušiť prístup a dochádzku rodičom pracujúcim v priemyselnom areáli obce Kechnec. Nové priestory pre materskú školu s následným začlenením do areálu integrovanej európskej školy tiež znížia náklady na jej prevádzku. Členenie stavby na stavebné objekty: SO 01 ASR, Materská škola Pri návrhu koncepcie riešenia boli zohľadnené všeobecne uznávané environmentálne aspekty vedúce k zvyšovaniu energetickej hospodárnosti budov a k znižovaniu nákladov na ich prevádzku. Podrobné informácie sú uvedené v nasledovných dokumentoch, ktoré tvoria súčasť súťažných podkladov: Príloha č. 3-1 Projektová dokumentácia SO a sprievodná projektová dokumentácia a výkazy výmery jednotlivých SO. Množstvo a rozsah predmetu zákazky, ktoré tvoria predmet zákazky ako celok, je presne uvedený a špecifikovaný v súťažných podkladoch v Prílohe č. 3-1 Projektová dokumentácia a v Prílohe č. 3-2 Výkazy výmery jednotlivých SO, v rámci ktorej sa číselne kvantifikujú Výkazy výmery stavebných objektov, ktoré tvoria predmet zákazky ako celok. V prípade rozporu medzi údajmi uvedenými v projektovej dokumentácii SO a vo výkazoch výmer SO, platia pre určenie rozsahu predmetu zákazky údaje uvedené vo výkazoch výmer pre príslušné stavebné objekty (Príloha č. 3-2 súťažných podkladov).

Doplňujúce informácie

1) Verejný obstarávateľ (VO) vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v certifikovanom systéme EN EVOSERVIS na adrese https://www.evoservis.sk/marbu/ v rámci predmetnej zákazky. 2) Pre účely komunikácie vrátane doručovania, realizovanej v systéme EVOSERVIS, sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VO a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZoVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou EVOSERVIS. Odoslaním takejto písomnosti prostredníctvom EVOSERVIS sa písomnosť dostáva do sféry dispozície adresáta/ uchádzača/alebo do sféry dispozície VO bez toho, aby sa s ňou musel adresát zoznámiť, a doručenie potvrdzovať. Na odoslanú správu elektronickou komunikáciou v EVOSERVIS je adresát upozornený notifikačným emailom. Doručenie prostredníctvom EVOSERVIS je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa doň zaregistruje na adrese www.evoservis.sk/marbu/, príp. na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s VO, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektr. ponúk. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. 3) Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie prostredníctvom systému EN EVOSERVIS: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií uvedených vo výzve a v súťažných podkladoch všetkým záujemcom, najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 4) Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZoVO. Elektronické ponuky sa budú predkladať potvrdením ponuky UEZ založeným na kvalifikovanom systémovom certifikáte (bližšie info v SP). 5) VO vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 30 000,00 EUR. Podrobné pokyny sú uvedené v SP v kapitole A.3, bod 17. Zábezpeka. 6) VO vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. 7) VO uvádza, že obmedzuje informácie požadované na PÚ (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (:Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. 8) VO nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov ver. sektora (ďalej len RPVS) a nie sú zapísaní v RPVS alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie su zapísaní v RPVS. ZoD bude podpísaná až po úspešnej ex-ante kontrole, poskytovateľom NFP a vykonaní všetkých úkonov spojených s verejným obstarávaním a dodržaní požadovaných lehôt v zmysle ZoVO a nadobudne účinnosť najskôr deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovej stránke VO. 9) VO stanovuje v súlade s § 38 ods. 1 písm. d) ZoVO uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) cit. zákona: VO vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 10) Predmetné ver. obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.