Vyhlásené obstarávanie

Zhotovenie prezentačných truhlíc regionálnych pultov a iného vyhotovenia prezentačného nábytku.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Rozvojová agentúra BBSK, n.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
45 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39171000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. November 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
11. November 2019
Dátum otvárania ponúk:
11. November 2019
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie truhlíc jedná sa o modulovú skladaciu kompozičnú zostavu výstavného nábytku. Má byť ľahko transportovateľná a jednoducho skladateľná do požadovaných kompozícií. Modulové prvky pozostávajú z truhlice, podnože a sokla. Truhlica je box s otvárateľnými dvierkami a úchopom. Spájanie jednotlivých komponentov bude vyhotovené pomocou spojovacích skrutiek (spojoviek) a pomocou pomocných L profilov priskrutkovaných navzájom k prvkom. Box má byť uzamykateľný. V niektorých prípadoch môže byť doplnený o vnútorné uzamykateľné sklenené dvierka. Vnútorné členenie je delené pomocou políc na 1/2 alebo 1/3. Do 25 dní odo dňa účinnosti zmluvy uchádzač dodá komplet 24 ks truhlíc (z toho 8 ks prevedenie STANDARD a 16 ks prevedenie VIP), 6 ks sokel. Uchádzač počas trvania rámcovej dohody dodá verejnému obstarávateľovi predpokladaný počet ďalšie kusy zostavy: 150 ks truhlíc (počet truhlíc: STANDARD a V.I.P. je taktiež predpokladaný), 10 ks podnoží, 40 ks soklov, a to podľa potrieb verejného obstarávateľa v priebehu 24 mesiacov od účinnosti Rámcovej dohody. Objednávka na ďalšie kusy zostavy bude doručená na e-mailovú adresu uchádzača. Uchádzač ďalšie kusy zostavy doručí verejnému obstarávateľovi do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávky uchádzačovi, ktorá bude potvrdená uchádzačom. Úspešný uchádzač vypracuje návrh pre dodanie a realizáciu prvkov, a to rúčka, kovanie drevených dvierok (pánty), uzamykanie drevených dvierok, kovanie sklenených dvierok (pánty), uzamykanie sklenených dvierok s uvedením ceny každého komponentu do 5 pracovných dní od oznámenia výsledku vyhodnotenia ponúk a následne autor návrhu vyberie s úspešným uchádzačom vhodné prvky, ktoré budú pri realizácii zákazky použité. Polep na dno truhlice, resp. zadné steny truhlice v prípade vertikálneho postavenia (polep-pattern), bude víťaznému uchádzačovi doručené kuriérom. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je špecifikované v prílohách výzvy.

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.