Vyhlásené obstarávanie

Prístavba tried ZŠ K. Brúderovej a komplexná úprava areálu ZŠ


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Vajnory
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 183 171,92
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
31. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie vykoná komisia elektronicky v systéme EVOservis.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné, nakoľko bude realizovaná elektronická aukcia podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Prístavba tried ZŠ K. Brúderovej a komplexná úprava areálu ZŠ

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prístavba nového pavilónu základnej školy, nakoľko terajšie kapacity školy nie sú postačujúce. Ide o prístavbu 8 tried s hygienickým zázemím a s triedou na pohybové aktivity. Plánovaná prístavba bude z časti jednopodlažná a z časti dvojpodlažná s prestrešením plochou strechou. Strecha objektu bude vyspádovaná do dažďových zvodov, ktoré budú zaústené do dažďových vsakov. Predmetom zákazky je taktiež existujúce prestrešenie, ktoré súži na prepojenie materskej školy s jedálňou a základnej školy. Na Existujúce prestrešenie sa napojíme s novo navrhovanou prístavbou tried s hygienickým zázemím. Existujúce prestrešenie sa uzavrie zasklenými stenami a v priestoroch uzavretého priestoru prestrašenia sa vytvorí vrátnica. Po prístavbe nových tried bude potrebné riešiť navýšenie kapacít jedálne. Chýbajúce kapacity jedálne budú riešené pomocou prístavby jedálenskej časti. Čím vznikne 108 nových miest na stravovanie.. Predmetom zákazky je prístavba nového pavilónu základnej školy, nakoľko terajšie kapacity školy nie sú postačujúce. Ide o prístavbu 8 tried s hygienickým zázemím a s triedou na pohybové aktivity. Plánovaná prístavba bude z časti jednopodlažná a z časti dvojpodlažná s prestrešením plochou strechou. Strecha objektu bude vyspádovaná do dažďových zvodov, ktoré budú zaústené do dažďových vsakov. Predmetom zákazky je taktiež existujúce prestrešenie, ktoré súži na prepojenie materskej školy s jedálňou a základnej školy. Na Existujúce prestrešenie sa napojíme s novo navrhovanou prístavbou tried s hygienickým zázemím. Existujúce prestrešenie sa uzavrie zasklenými stenami a v priestoroch uzavretého priestoru prestrašenia sa vytvorí vrátnica. Po prístavbe nových tried bude potrebné riešiť navýšenie kapacít jedálne. Chýbajúce kapacity jedálne budú riešené pomocou prístavby jedálenskej časti. Čím vznikne 108 nových miest na stravovanie.

Doplňujúce informácie

1. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o VO v platnom znení (ďalej len zákon o VO).VO vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania obstarávateľskej organizácie Ing. Richard Tomík, Trojičné námestie 8,821 06 Bratislava- EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s obstarávateľskou organizáciou priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Komunikácia a výmena informácií medzi VO a uchádzačmi/záujemcom bude prebiehať elektronicky podľa § 20 ods. 1 okrem § 50 zákona o verejnom obstarávaní, posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačného úradu a úradu a uverejňovania informácií a dokumentov v profile. Verejné obstarávanie sa bude realizovať elektronicky prostredníctvom certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0 dostupného na webovej adrese https://www.evoservis.sk/torvo/ resp. v profile verejného obstarávateľa na stránke UVO http//www.uvo.gov.sk/profily. Výzva, odovzdávanie podkladov a iná komunikácia medzi VO a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a bude rovnako dostupný každému záujemcovi/uchádzačovi. Komunikácia bude uskutočňovaná elektronickými prostriedkami cez komunikačné rozhranie systému EVOSERVIS. SP budú poskytované v elektronickej forme v systéme EVOservisu. Neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca zaregistrovaním sa v systéme EVOservisu, ktoré je bezplatné, na stránke: https://www.evoservis.sk/torvo/. VO bude pri komunikácií zo záujemcami/uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. Každá komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. bude vyžadovať potvrdenie elektronickým podpisom. 2. Ponuky uchádzačov sa predkladajú elektronickou formou v systéme EVOservisu. Informácie sú uvedené v SP. 3. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. 4.Lehota realizácie v pracovných dňoch je jedným z kritérií a konečná lehota realizácie bude určená z ponuky úspešného uchádzača. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 60 000,00 EUR.